《دستام رو گرفت بهم خیره شد و گفت :عهد میکنم هر روز صبح که چشمام رو کنارت باز میکنم مهم نباشه که مسواک نزدی و یا دیشبش با هم دعوا کردیم به هر حال تو رو ببوسم ، بهت قولهای دروغ و پوچ ندم ، از اعتمادت مثل یه سرباز محافظت کنم ، عهد میکنم وقتی کنارت هستم هیچ منی وجود نداشته باشه و هر چه هست ما باشه ، هیچ چیز به طور کامل به من تعلق نداشته باشه مگر اینکه تو هم صاحبش باشی ؛ هری استایلز من عهد میکنم همسر خوبی باشم!
کشیش دستانش رو بالا برد و گفت: من شما رو همسر اعلام میکنم می تونید همدیگه رو ببوسید
دستانش رو روی گونم کشید و روی لب هام بوسهای طولانی گذاشت ، احساس شکست ناپذیری میکردم ، احساس اینکه هر روز قراره شروعی تازه برام باشه و این شروع تازه قراره با بوسهی فردی شروع بشه که دوستم داره و دوستش دارم!》"دو راه جلوته هری یا میری جلو بهش سلام میکنی یا میذاری میری و دیگه به این بار برنمیگردی!"
دستاش رو توی موهاش کرد و اونهارو یکم کشید.تپش قلبش باعث شده بود سخت نفس بکشه ، دوباره نگاهی بهش کرد ، فقط نیمرخش رو میتونست ببینه ، آب دهنش رو به زور قورت داد و از جاش بلند شد.
آروم و دودل به سمتش رفت کنارش ایستاد اما هرچی تلاش میکرد صدایی از لباش بیرون نمیومد
"هری آروم باش یه نفس عمیق بکش تا سه شماره بشمار و درنهایت بگو سلام"
سعی کرد خودش رو آماده کنه"اگه ازم خوش نیاد ، اون وقت ضایع میشم"
پیشش خودش داشت تمام جوانب کارش رو بررسی میکرد .
"هری ، خفه شو اگه خوشش نیاد ، حداقل میدونی خوشش نمیاد و از این بلا تکلیفی خلاص میشی اگه میخوای این خیال پردازی و فانتزیها به واقعیت تبدیل بشه برو ، برو جلو و بهش سلام کن ، دیگه کارت داره به جاهای باریک میکشه!"یه قدم به عقب برداشت و روش رو برگردوند
"هری ترس نداره فقط کاری رو که لازمه بکن"
تو این کشمکش بین هریهای مختلف توی ذهنش هیچکدوم پیروز نبود و این باعث میشد هری هی یه قدم به سمت جلو بره و دوباره یه قدم به سمت عقب برداره"یک..."
واقعا داشت اینکارو میکرد؟"دو..."
نفسش توی سینهاش حبس شده بود"سه..."
پلکاش رو روی هم فشار داد"سلام!"
The End
YOU ARE READING
Romantic Pornography[L.S]
Short Story[Completed] وقتی یه نویسندهی سریالهای آبکی تلویزیون روی خوانندهای که هر هفته توی بار مورد علاقش اجرا میکنه کراش داره و نمیتونه جلو بره و باهاش حرف بزنه چیکار میکنه؟ درست حدس زدید راجع بهش مینویسه! ششمین نوشته Cover by lovely @IWontBeTheOne