Szombat reggel arra keltem,hogy Shawn nagyon ugrál az ágyon. Fáradtan felültem, de annyira megszédültem, hogy leestem. Szúrós tekintetemmel néztem a vidám fiúra, aki egy kis idő múlva segített felállni.
- Jó reggelt! - köszönt mosolyogva.
- Lehete jobb is... - válaszoltam fáradtan.
- Nem, ennél jobb nem is lehetne, csak akkor ha... - nem mondta végig, csak megrázta a fejét - Képzeld van egy jó hírem!
- Na mi? - kérdeztem kicsit boldogabban.
- Jövőhét pénteken utazok Rióba!
Én csak elképedve álltam előtte. Nem tudtam, hogy mi lesz ha ő elmegy, ki tudja mennyi időre... Gondolom látta, hogy nagyon elkondolkoztam, ezért folytatta tovább.
- Viszont... - kezdte kicsit felvágósan - Elvihetek magammal egy személyt. Még nem választottam. Szóval bárki lehet... Lehet Aaliyah-t viszem magammal, biztos élvezné.
Mivel még nem választott, ezért felragyogott bennem a remény és kérlelően néztem Shawn-ra.
- Légysziiii vigyél magaddaaaaal! - néztem rá kiskutya szemekkel.
- Rendben elviszlek, de csütörtökön már legyél összepakolva, mert hajnali 4-kor indul a repülő!
Annyira boldog lettem, hogy ráugrottam, ezért hátraestünk az ágyamra. Nagyot nevettünk, majd megpusziltam az arcát.
Beszélgettünk egy kicsit, aztán elindultunk reggelizni. Melegszendvics mellett döntöttünk. Miközben készítettük a reggelit, beszélgettünk az utazásról, hogy mit kéne elvinni. Elkészült, megettük. Mivel ma szombat van, ezért elmegyünk egyet sétálni.Általában kézenfogva sétálunk, hogy a kelletlen emberek ne vessék magukat Shawn-ra. Elmentünk a fagyizóba, mert eléggé meleg volt.
Én voltam soron a fagyi kérésben. Az eladó egy napbarnított bőrű, szőke hajú, kék szemű fiú lehetett. Nagyon jól nézett ki. Shawn nem túl kedvesen nézett rá, de én adtam a formámat.
- Szia! - köszöntem kivillantva fehér fogaimat.
- Szia~! - az ismeretlen fiú csábos mosolyt küldött felém. Kicsit elpirultam, de kértem tovább a fagyimat.
- Mit adhatok? - kérdezte
- Egy csoki-vania fagyit kérnék.
- Ti együtt vagytok?
Kérdőn Shawn-ra néztem, aki láthatatlanul bólintott egyet. Majd folytattam
- Igen! - és egy mosolyt küldtem a "barátomra", aki megfogta a kezem és összekulcsolta a sajátjával.
- Itt van a fagyi! Jó étvágyat hozzá! -
Elvettem mindkettőnk fagyijá, majd Shawn elment fizetni. Mikor kiértünk újra megfogta a kezem és adott rá egy puszit, egymásra nevettünk, majd elindultunk.
- Mit szólnál egy állatkertezéshez? - kérdezte mosolyogva
- Az jó lenne. -bólogattam helyeslően- Rég voltam ott.
- Akkor a következő állomás az állatkert!Annyira jól éreztük magunkat, hogy észre se vettük, hogy elment az egész nap. Szép lassan elindultunk hazafele. Ismét el kellett kísérnem ő plusz ruhákért, de nem értetten hiszen nálunk is vannak ruhái. Miközben válogatta a ruháit én addig kimentem Karen-hez, aki a virágokat nézegette.
- Szia! - köszöntem kedvesen, egy nagy mosollyal.
- Szervusz, Kincsem! Hogy vagy? Rég láttalak.
- Minden rendben. - válaszoltam bőszavúan.
Még pár percet beszélgettünk, mire Shawnie hercegnő méltóztatott saját hálószobájából kijönni, a kiválasztott ruhákkal. Elköszöntük Karen-től, majd elindultunk hozzám. Út közben megkérdeztem, hogy miért ment haza, de csak egy vállrándítás volt a válasz. Inkább ráhagytam.Végre hazaértünk. Mondta, hogy maradjak lenn egy kicsit. Elmosogattam stb. Pár perc múlva egy nagy esést hallok a szobámból, mire ijedten felszaladtam. Shawn-t láttam, ahogy egy csomó párnán fekszik és nagyra nyílt szemekkel néz rám.
- Ha már itt vagy akkor MEGLEPETÉS! - ugrik fel vidáman és a párnák szétszóródnak - Úgy gondoltam, hogy építhetnénk egy barlangot, mint kiskorunkban.
- Rendben, akkor hol kezdjük? - kérdeztem nagy mosollyal.Pár óra múlva kész lettünk és ültünk a barlangban. Igaz szükösen, de elfértünk. Most Harry Potter-t beszéljük ki a háta mögött, hogy mit kellett volna csinálnia.
- Szerintem nekünk is kéne egy varázsállat! Nekem egy nyuszi, neked egy sün.
- Az jó lenne. Olyan aranyos rózsaszín orruk van!
- Akkor egyik nap elmegyünk és veszünk. - majd ásítottam egyet - De most menjünk légyszi aludni.
- Rendben. De, ugye az ágyon alszunk? Itt nem lenne valami kényelmes. Most is elzsibbadt a lábaam. - nyafogott Shawn és elkezdte masszírozni a lábát.
- Akkor valahogy menjünk ki innen.
- ÁÁÁÁ NAGYON FÁJ!!!!!! - ordibál Shawn, mint valami őrült. Én meg annyira nevettem, hogy bevertem a fejem a szekrényembe. Miután kinevettük magunkat elindutunk fürödni. Ezzel készen voltunk és befeküdtünk az ágyba.
- Shawn énekelsz nekem? - kérdeztem a szemébe nézve.
- Persze, melyik dalt szeretnéd?
- A Never Be Alone-t. Attól mindig nyugodt leszek, és jót alszok. - mosolyogtam rá kedvesen.
Ekkor elkezdte:
I promise that one day I'll be around
I'll keep you safe
I'll keep you soundRight now it's pretty crazy
And I don't know how to stop or slow it downHey
I know there are some things we need to talk aboutAnd I can't stay
Just let me hold you for a little longer nowTake a piece of my heart
And make it all your own
So when we are apart
You'll never be alone [2x]You'll never be alone
When you miss me close your eyes
I may be far but never goneWhen you fall asleep tonight just remember that we lay under the same stars
And hey
I know there are some things we need to talk aboutAnd I can't stay
Just let me hold you for a little longer nowAnd take a piece of my heart
And make it all your own
So when we are apart
You'll never be alone [6x]And take a piece of my heart
And make it all your own
So when we are apart
You'll never be alone
Never be alone.Mire véget ért a dal elaludtam Shawn ölelésében. Jó volt hallgatni ahogy énekelt. Nekem énekelt.
Sziasztoooooook! Itt is van a következő rész. Ahogy ígértem 28.-a után hoztam. Sajnos előbb nem adatott rá esély, hogy felrakjam, mert az idő nagyúr és sajnos kevés van belőle. Minden szabadidőmben ezen dolgoztam és remélem elnyeri a tetszéseteket. Ha esetleg van tanács, vagy megfigyelés, hogy csináljak valamit máshogy, akkor írjátok le légyszi kommentbe. Bármilyen kritikát elfogadok! Ha tetszett akkor vote-oljatok, mert innen tudom, hogy nem csinálom fölöslegesen. További szép estét\reggelt\délutánt! ❤❤
YOU ARE READING
Az a rózsabokor - Shawn Mendes
FanfictionEgy lány története, aki csak egy rózsát akart szedni az anyukájának, de ezzel együtt egy örök barátot is szerzett. 7 éven keresztül boldogságban élnek egy 'dejólennehatestvéreklennénk' viszonyban. De egyszer... egy végzetes napon...a legkedvesebb an...