4.rész

163 18 15
                                    

Vasárnap reggel és még csak 8:35 van. A második kedvenc napom a héten, habár most a csütörtök délutánt várom a legjobban. Nagyon izgulok, mert nagyon régen utaztam repülőn. Ha jól emlékszem 2015-ben repültünk Görög országba. Persze Shawn akkor is ott volt. Le- és felszállásnál mindig fogta a kezemet.

Megint én keltem fel előbb, ezért gondoltam megviccelem Shawn-t. Behoztam a fürdőből a 0-ás gépet. Elkezdtem utánozni a hangját, miközben úgy csináltam vele mintha vágnám a haját. Shawn hirtelen felült és odakapott a fejéhez, közben lelökött az ágyról és szalad a tükörhöz. Mikor megbizonyosodik arról, hogy hajkoronája (amiért a legtöbb lány megőrül)nem sérült egy megkönnyebbült sóhaj hagyja el a száját. Én mindezen jót nevettem és visszafekszik az ágyba,majd rámnéz.
- Ez mégis mi a francnak kellett?? - kérdezte.
- Nem tudom. Nem tudtam tovább aludni és nem a megszokott módon akartalak felkelteni. - mosolyogtam rá önelégülten, míg ő a falfelé fordult és bevágott egy tettetett durcát.
- Naaa Shaaawn ne légy ilyen! Nézd a jó oldalát! A hajadnak nem lett semmi baja és én jót mulattam!- odahajoltam az arcához és adtam rá egy puszit, de ő ekkor lenyomott az ágyra, felémkerekedett, megfogta az egyik karomat majd beleharapott. Miután elnegedett egy ördögi kacaj hagyta el a száját.
- Most megtanulod, hogy a hajammal nem szabad játszani!- belesimított a hajába és kiment a szobából.

Gondoltam visszavágok a harapás miatt. Kimentem a garázsba vizipisztolyért és a kinti csapból feltöltöttem őket. De előtte bekötöttem a harapást,mert ki tudja, hogy nem-e vámpír. Amilyen fehér,plusz a nyakánál van két anyajegy ami olyan mintha harapásnyom lenne.

Szóval felfegyverkezve indultam vissza a házba. Ilyenkor úgy képzelem el magam, mintha egy játékban lennék. Óvatosan kinyitottam az ajtót és besurrantam rajta hangtalanul. Szerencsére a konyha az alsó szintem van szóval még az se lehet, hogy a lépcsők miatt bukok le. A konyha és a nappali egybe nyílt, ezért kihasználtam a lehetőségeket, ezért a  kanapé mögött elbújtam. Kiemeltem egy kicsit a "fegyverem" és a fejem tetejét. Shawn pont háttal nekem ült és szokás szerint nyomkodja a telefonját. Még jó, hogy Anya valami üzleti úton van és nincs itthon. Szóval visszatérve a bosszúhadjáratomhoz. Rákészültem és lőttem! Jó sokat! Majd visszabújtam a rejtekhelyem árnyékába és vártam a reakcióját.
- ROSE WHITE! HA A EGYSZER AZ ÉLETBEN ELKAPLAK HALÁLRA FOGLAK CSIKIZNI!- ordított.

Lehetett hallani, hogy elfogyott a türelme. Ezért jobbnak láttam, ha most elkezdek futni mivel neki sokkal hosszabbak a lábai, ezért hamar utolér. Befutottam a garázsba, onnan a hátsóudvarra és föl a faházikóba. Leültem az ajtóval szembe és vártam a halált. Lassan ideért. Gondolom mindehol keresett és ez maradt az utolsó hely ahol lehetek.

Hallottam ahogy jön fel és amint kinyílt az ajtó, megint lőttem. Mostmár tényleg nagyon mérges lehet Shawn. Tiszta piros volt a feje a dühtől és nem volt sehova se menekülnöm. Közeledett, én próbáltam minél távolabb lenni tőle és közben beszéltem hozzá hátha tudok enyhíteni a dühén.
- Tudod Shawn, hogy a legjobb barátom vagy! És nagyon szeretlek! Ömm... Sütök neked muffint egy egész hónapon keresztül minden hétvégén! Ömm... Kimosom mindig a ruháidat! Lemosom a kocsidat!- mondtam.
- Ezen semmi sem segíthet Kisasszony! Te ezt kiérdemelted magadnak! Nem volt elég a harapás? Most készülj a csikizésre!- miközben ezeket mondta láttam a szemében, hogy ezt ő is élvezi. Rátettem a mellkasára a kezemet és próbáltam eltolni, de nemment. Beletörődtem a sorsomba... Eldobtam a fegyverem és vártam. Shawn vett egy nagy levegőt és elkezdett csikizni. Már sírtam a nevetéstől.
-Ne! Shawn hagyd abba! Már nem bírom! - kiabáltam és reméltem, hogy nemsokára abbahagyja. Hát nem...
- Ígérd meg, hogy többet nem csinálsz ilyet!- mondta miközben még mindig nem állt le.
- Ígérem, akkor ha te nem fogsz megharapni!-
- A kis makacs!- és abbahagyta.
- Rendben megígérem!- majd beleköptem a jobb tenyerembe és felényújtottam, hogy kezetfogjunk.
- Fujjjj! Nem fogom meg így kezed!- mondta nyávogós hangon.
- Hát jó.- indultam volna lefele,de elém állt.
- Csak akkor engedlek le,ha kapok egy puszit!- nyújtotta felém az arcát miközben mutatta, hogy hova kéri. Megpusziltam. Egy önelégült mosoly terült szét az arcán, mint aki egész végig ezt várta.

Az a rózsabokor - Shawn MendesWhere stories live. Discover now