4

11 0 0
                                    

Tradycyjnie : *06:30 dzwoni budzik*

Całą drogę myślałam o wczorajszym dniu...Szczególnie o tym co powiedziała Pani Agril..Wiem ,że mama nie chciała sprzedawać tego domu ,bo w końcu były to wspomnienia...Ale zrobiła to ,żeby nas ratować i po to ,aby ratować moją przyszłość w końcu w mieście mogłam się dostać do lepszych szkół niż do takich jakie preferowali we wsiach..

Myślałam tak całe 7 km i nagle znalazłam się pod szkołą...

*dzwonek*

Pierwsza lekcja : angielski

Byłam taka podekscytowana ! Ale za razem trochę się bałam ,ale chyba bardziej cieszyłam :)

-Jestem załamana ! Przez was chyba pójdę na terapię !...

-Powiedzcie mi dziewczyny-Pani Ginton spojrzała na święte kółko ,które właśnie się malowało

-Jak przy pytaniu ,,Od kogo Julia otrzymała flakonik z miksturą ?" Można napisać i teraz zacytuję z pracy Pani Gabrieli ,,Julia otrzymała flakonik od Hiszpańskiego króla Henryka Orleańskiego"

-No tak...Przecież tak było w książce-powiedziała Gabriela posyłając mi spojrzenie pełne grozy

-Ja pierdole...Jakim cudem tam się KURWA znalazł HISZPAN ?!? A po drugie HENRYK ORLEAŃSKI o którym moja droga wspomniałaś jest księciem FRANCJI rozumiesz KURWA !!!?!?! FRANCJI !!!!!! I powiem Ci ciekawostkę o której na pewno KURWA nie wiesz !!!! William Shakespeare napisał tę książkę w XVI w. rozumiesz KURWA !!?!? XVI w. ,a Henryk Orleański nadal żyje i ma się świetnie !

Cała klasa zamarła ,a wszystkie dziewczyny przestały się malować...Pani Ginton najspokojniejsza nauczycielka na świecie zaczęła krzyczeć i obrażać wspaniałą Gabrielę Waterlon ?!?!

-Mam już tego dosyć rozumiecie !!! Dopilnuję tego osobiście ,żebyś nie zdała !!! I żadne pieniądze twoich rodziców nie pomogą więc nawet ich nie proś rozumiesz ?!?! Będziesz siedziała i kuła CAŁE wakacje !-powiedziała wściekła

Gab zaczęła gorzko płakać i błagać ,aby Pani ją przepuściła do następnej klasy ,ale dostała odmowę. Wiedziałam ,że nie będzie ze mną dobrze.

-Dobrze ,a więc zacznijmy lekcję....Tematem dzisiejszych zajęć będzie....

*minęło 7 lekcji*

Kiedy usłyszałam dzwonek zerwałam się jak nigdy...Musiałam uciekać przed gniewem Gabrieli Waterlon i jej przyjaciółek.


                                                                                                                                                             XXX♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My AngelWhere stories live. Discover now