Elimdeki alışveriş poşetleri ile sokakta yürürken bir yandan kulağımdaki kulaklıklarda çalan müziğe eşlik ederek küçük ritimlerle dans ediyordum. Gözlerim kapalı bir şekilde yürürken gülümsedim. Yağan yağmur yüzüme damlayıp yanağımdan süzülürken verdiği o sıcak his güzel geliyordu. Poşetler ağır olmaya başladığında durup poşeti elimde yer değiştirdim ve yoluma devam ettim. Hava biraz soğuk olmasına rağmen güneşin ısısı kemiklerime kadar ısıtıyordu beni.
Eve yaklaştığımda sağa doğru dönmemle birine çarptım. Çarpmanın etkisiyle kulaklığım ve elimdeki poşetler yere düşerken çarptığım kişiye baktım.
"Ben çok özür dilerim afedersiniz sizi göreme-" cümlemi bitiremememin nedeni hiçbir şey demeden yoluna devam etmesiydi. Şaşkınlıkla arkasından bakarken gözlerimi devirdim.
Oflayıp önce kulaklığımı daha sonra poşetleri elime alıp apartmana sonrada evime girdim.
Poşetleri mutfağa bırakıp içerisindekileri yerine yerleştirirken makarnayı düşürdüğümü farkettim. Herhalde çarpışmanın etkisiyle poşet yere düştüğünde poşetten çıkmış olmalıydı. Fazla umursamayıp yatak odama yöneldiğim sırada çalan kapı ile durdum ve kapıya gittim.
Kapı deliğinden baktığımda kimseyi göremedim ve kapıyı açtım. Yerde duran makarna paketinin üzerinde birde küçük kağıt vardı.
İkisini de elime alıp kapıyı kapattım.
Kağıdı okunmaya başladığımda gözlerim kısılmıştı.
"Umarım yapacağın o makarna boğazında kalmaz"
Bu da neydi? Ve daha önemlisi bu notu kim bırakmıştı?
Yeni kitabım ile karşınızdayım:) iki kitabımı birlikte yürütmek pek kolay olmayacak ama yazın bu kitabımın tanıtımını yayınlamıştım ve sonrasında fazlasıyla mesaj aldım kitabı yayınla diye. Ve hâlâ almaya devam edince sizleri kıramadım. İki kitabı nasıl yürüteceğim bilmiyorum ama birşeyler yapmaya çalışacağım artık:) sizin desteğiniz olduğu sürece☺☺☺
Neyse uzun lafın kısası yeni kitabımı nasıl buldunuz? İlginç bir kurgusu olacağını söyleyebilirim.
Bu kitabı başıma gelen bir olaydan daha doğrusu kişiden ilham alarak yazdığımıda söylemeden edemeyeceğim. Yani erkek karaktere benzer ilginç bir kişi ile tanıştım ve bu kitapta ona benzeyen birisini canlandıracağım:)Bu yüzden kitap karakterinde de ona benzer birini buldum.
Karakterler;
Yağız Savaş karakterini canlandıran;
Eylül Akman karakterini canlandıran;Yorumlarınızı bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ #Wattys2018
Teen FictionPencereme biraz daha yanaşıp elimi soğuk mermere koydum ve başımı eğip içerisine daha dikkatli bakmaya başladım. O evde biri olduğuna adım kadar emindim. Kalbim heyecandan deli gibi atarken yutkunup kendimi sakinleştirmek adına derin nefesler aldım...