Yüzüme vuran güneş ışığıyla gözlerimi aralayıp esnemeye başladım. Esnerken aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açıldı. Dün gece...
Ayağımı koltuktan aşağıya indirir indirmez ayağıma bulaşan sıvı yapışkan şeye baktım. Çikolata mıydı o? Kaşlarım sinirden çatılmışken etrafıma bakındım Yağız buralarda gözükmüyordu. Lavaboya girip ışığı açmamla üzerime bir yığın buz gibi soğuk suyun dökülmesi bir olmuştu. Ellerim havada titreyerek bir süre öylece bekledim ve sonra çığlık atıp evin içinde Yağızı aramaya başladım. Önce mutfağa ardından yatak odama bakarken üzerime yukarıdan bir kova küçük kağıt parçaları ve reçel gibi tatlı bir şey dökülmüştü. Zaten ıslak olan bedenime birde kağıt parçaları yapışınca sinirle ayağımı yere vurdum ve balkona çıktım. Balkonda masanın üzerinde bir bardak yarısı içilmiş kahve ve hemen onun altına sıkıştırılmış not kağıdını görünce bardağı kaldırıp altındaki nota baktım.
"Günaydın kağıt kız:) hehehee"
Kaşlarım çatılmış kağıda bakarken hızla kağıdı parçaladım. Manyak mıydı ya?
Herhalde güne böyle saçma bir şekilde uyanan tek kişi bendim.
Evde mahvolmuştu zaten. Sinirle ayağımı yere vurunca ayağım bir kutuya çarptı. Bu kutununda içinden sprey boya falan çıkarsa o sprey boyayı bir taraflarına... neyse anladınız siz.Kutuyu yavaşça açınca içinden şampuan çıkmıştı. Sinirle inledim ve şampuanın üstündeki not kağıdını elime aldım.
"O kadar kirlendikten sonra güzel bir banyoyu hakettin. Korkma saç boyası değil yalnızca şampuan"
Gözlerimi devirip şampuanı elime aldım ve banyoya girdim. Üzerimdekileri çıkardıktan sonra duş başlığını ayarlayıp suyu açtım ve elime bir miktar şampuanı döküp saçımı köpürtmeye başladım. Kötü bir şey olmasını beklemiyordum sonuçta yalnızca şampuan demişti. Gerçi onun lafınada güven olmazdı ya neyse...
Duş işlemi bittikten sonra üzerimi giyinip aynanın karşısına geçtim. Gözlerim aynadaki yansımamla kocaman açılınca gözlerimle orantılı olarak çığlığımda bir o kadar yüksek çıkmıştı. Yeşil saç mı?
Çok kısa biliyorum ama ne olur bana kızmayın PS ' ye yeni bölüm atmakla meşguldüm ve BVBY 'ye aslında yb atmayı düşünmüyordum ama son anda fikir değiştirip hadi buna da atayım dedim PS'yi okumayıp bu kitabı okuyanlara da hediye olsun diye. Açıkçası bu kadar yazmıştım bende üzerine daha yazmaya keyfim olmadığı için direk böyle paylaştım. Bu yılbaşı günü bana kızmayın lütfen:)
Hepinizi çok çok çok öpüyorum ve seviyorum.
Yeni yılda umarım sağlıklı, mutlu, sevdiğiniz tüm insanlarla birlikte huzurlu, işinizde okulunuzda başarılı ve bol kahkahalı bir yıl geçirirsiniz hepinizi inanın çok seviyorum😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ #Wattys2018
Teen FictionPencereme biraz daha yanaşıp elimi soğuk mermere koydum ve başımı eğip içerisine daha dikkatli bakmaya başladım. O evde biri olduğuna adım kadar emindim. Kalbim heyecandan deli gibi atarken yutkunup kendimi sakinleştirmek adına derin nefesler aldım...