BVBY 3

1.3K 85 156
                                    

Bayan_Yazar1753
barbie8351
Bayan_Sagocu
Lütfen kitaplarına destek olalım...

26.03.2018

Yaptığım peynirli makarnamı afiyetle yemeye başladım. Tabi yerken boğazımda kalmaması için dua ediyordum. Hâlâ o notu kimin yazdığını bilmiyordum ve açıkçası fazlasıyla merak ediyordum.
Tabağımı bitirdikten sonra ayağa kalkıp kirlileri makineye attım ve koltuğuma oturdum. Yorucu bir gün geçirmiştim ve şimdi biraz dinlenmeyi hakediyordum.

Başımın altına elimi yaslayıp kanal değiştirmeye başladım. Bir süre kanallarda boş boş gezindikten sonra duyduğum seslerle televizyonu kapattım. Kapım çalıyordu daha doğrusu tıklatılıyordu ama çok hafif bir şekilde.

Kaşlarımı çatıp yavaşça kapıya ilerledim ve delikten baktım. Kimse gözükmüyordu ama sesler gelmeye devam ediyordu.

Korkarak kapı kilidini açtım ve dışarıya baktım. Çarpıştığım adam merdivene oturmuş elindeki leblebileri kapıma atıyor bir yandan her zaman mırıldandığı şarkıyı mırıldanıyordu. Beni görünce sırıttı.

"Kimsin sen? Ne istiyorsun benden?" dediğimde gözlerini birkaç saniye kapattı. Açtığında ayağa kalkıp merdivenleri inmeye başladığı sırada ayaklarıma ayakkabımı geçirdim ve kapıdaki anahtarı elime alıp koşarak onu takip ettim. Geçtiğimiz sokakta gece olduğu için kimse yoktu ve onun ıslık sesi boş duvarların arasında yankılanıyordu.

Bir süre daha yürüdükten sonra denizin oradaki kayalıklara gelmiştik. Bir tanesine çıkıp oturunca yanına gidip bende oturdum. Bu adamda bir şeyler vardı, beni kendine çeken birşeyler...

"Adın ne?" diye başladım cümleme. Tamam kim olduğunu benden ne istediğini bilmiyordum ama işe onunla tanışarak başlayabilirdim diymi?

Cevap vermedi ve sanki ben orada değilmişim gibi büyük bir rahatlıkla önce üzerindeki tişörtü çıkardı ardından pantolununu çıkarmaya başladığında arkamı döndüm.

"Ne yapıyors-" dememe kalmadan kendimi soğuk suyun içerisinde buldum. Kısa süre sonra yanımda hareketlilik hissedince ona döndüm. Havalar sıcak olduğu için suda sıcaktı ama bu beni suya atacağı ve ardından kendiside atlayacağı anlamına gelmezdi.

"Senin derdin ne?" diye bağırdım. Onun peşinden gelmem benim hatamdı ama o garip birisiydi ve bende meraklı birisiydim.

Elini yanağıma koyup birkaç saniye okşadı ben ne yapmaya çalıştığını anlamak için uğraşırken ellerini saçlarıma götürdü ve başımı suya soktu.

Suyun altında çırpınıp ellerinden kurtulmaya çalışıyordum. Bir anda suya daldığım için nefes alamamıştım ve attığım çığlık ağzıma su dolmasına sebep olmuştu.

Suyun altında kollarıyla beni sarmaladıktan sonra ellerini ellerime getirdi ve kolumu kayalığa sürttü. Sürtmenin etkisiyle kolum acımaya başlamıştı ve büyük ihtimalle kanayacaktı.

Ellerini üzerimden çekti ve sudan çıktı. Bende başımı sudan çıkardığımda üzerini giyinmeden koştuğunu farkettim.

Bu da neydi? Veya diğer bir soru benden ne istiyordu?

Evettt yeni bir bölüm daha:) umarım beğenmişsinizdir kitabımı. Desteğinizi bekliyorum😘😘😘

Bayan_Yazar1753
barbie8351
Bayan_Sagocu

Yeni kitabım Zor Sevdaya bakmayı unutmayın. Bundan sonra 3 kitabımada aynı gün aynı anda yb gelecektir...

BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin