Part 4

57 2 0
                                    

...

Do prdele!!!!!!

Byl to ten snad nejznámější kluk po celém světe!!!

Justin Bieber!!!

Začala jsem panikařit a podlamovali se mi kolena ,ale nechtěla jsem nic dát najevo a nechtěla jsem ,aby si myslel že jsem jen další bláznivá fanynka.

Ahoj,jsem Justin,vím že mě asi neznáš ,ale já tě znám.Moje rodiče se znali s tvými a vím že dneska ti je 18!:) Moje rodiče chtějí aby jsi aspoň pár dní bydlela u nás a ,aby jsi si dnešní den pořádně užila.:)

Justin:

Vybalil jsem ji to rychle všechno to co mi rodiče řekli a doufal jsem že to pobere a bude mi věřit.

Kdyby ne,rodiče by mě zabili.

...

Emily:

No neměla jsem moc na výběr a tak jsem nasedla k němu do toho jeho úžasný ho auta a odjela s ním k nim.

Při cestě jsme si povídali o našem dětství a tak o všem:)

-Po chvilce jsme zastavili před velkou bílou vilou.

"Vítej"pronesl Justin a vzal mi moje tašky a kufry.

Vešli jsme do velké brány za kterou stáli nějaké dvě gorily ,které hned když jsem vešla začaly pískat-.- na koho asi tak-.-

Justin se ,ale hned ohnal a řekl že jestli se tohle stane ještě jednou mají rovnou padáka.

....

Šli jsme po velké zahradě a po chvilce jsme došli k hlavním dveřím které Justin otevřel a já mohla vejít.

Bylo to něco úžasného! !:)

-takže tohle je další část a já doufám že se vám líbí:)

Hvězdičkujte,komentujte:)

Info:ráda bych chtěla začít psát ještě horor tak jestli chcete tak→koment:)

-Pettie X

MY FATEWhere stories live. Discover now