Part 11

36 1 0
                                    

INFO NA KONCI JE DŮLEŽITÉ! !!...více se mi líbila ta rudá ,ale kdych si měla vybrat tak ta bílá na mě dělá větší dojem a něco mě k ní táhne ,takže ta.Proč se vlastně ptáš, pokroutila jsem čelo a nahnula trošku hlavu.Musela jsem vypadat jako blázen:D.

Justin se ,ale na mě jen usmál a dal mi pusu která se změnila v krásné líbání a naše jazyky zase začaly bojovat o místo.

Já jsem jen na Justina pověsila nohama takže naší rovnováhu držel jen on. Byla jsme prostě jen dvě nahá těla teď už ne v posteli ,ale v bazénu.

A ptáte se proč vlastně jsme doma samy? Protože jsem Justina rodiče poslala na dovoloenou na Hawai♡.

Budeme s Justinem 14 dní jen my dva bez pravidel. Miluju ho♡

Chytil mě za zadek a začal se s námi pohybovat směrem ke schodům. Vyšel z bazénu a položil mě na lehátko jako nějakou princeznu a pak si lehl vedle mě.

Najednou se ,ale zvedl sebral ručník z trávy a dal ho na mě se slovy: nějaký nadržený starý prase nebude koukat na mojí krásnou princeznu a pak si zase lehl vedle mě... je to nejlepší pocit ho mít vedle sebe a koukat se na jeho úžasné tělo, koukat se jak mu kapky vody tečou po jeho úžasné hrudi ,jenže zase je tu ten nejhorší pocit na světě..PODVÁDĚNÍ..ano i já podvádím.  Podvádím mého kluka ,kterého mám už z děcáku.On věděl že jsem měla poměr s tím chlápkem ,ale o Justinovi neví a myslím že by nebyl rád. S tím chlápkem tomu aspoň rozuměl.

Emily? probudil mě Justin z mých myšlenek.

Jo?řekla jsem takovým tím nasraným hlasem.

Budu muset jít ještě potřebuju něco vyzvednout na poště,ok? nasadil ten jeho omluvný úsměv kterému se nedá odolat takže jsem mu prostě řekla Fajn.

On odešel a já zase spadla do mých myšlenek a dostala jsem se až k vybírání koho opravdu chci.

#######

pokračuju ve vlaku z Černošic a tim zdravím Mikeše a Hanu kteří tohle stejně asi nečtou ale chill :DD

vím že vás to nezajímá ,ale odjížděla jsem v 10 a vracím se v 21.00 promiň mami :D

#########

Po chvilce jsem šla už do pokoje a i v plavkách jsem si lehla do postele a z toho myšlení mě bolela tak hlava že jsem z toho usla.

V noci jsem jen cítila že mě někdo přikryl. Doufám že to byl Justin ,protože by bylo asi divné kdybych ležela a někdo z jeho rodiny viděl že ležím v jejich posteli jen v plavkách. lolec.

Ráno jsem se probudila s divným pocitem..nikdy jsem si sny nepamatovala ,ale dneska jsem si ho až moc dobře pamatovala.

Sen:

ležela jsem v nějakém parku či v čem.Byla jsem total na mol,byla jsem celá od zvratek a motala se mi hlava tak že jsem si prostě lehla na lavičku a poddala se všemu. Najednou ke mě přišel nějaký chlap začal na mě zkoušet nějaké ty balící metody a byl také ožralí-.-pak najednou ale přiběhl muž a začal se s tím druhým prát. Pak si jen pamatuju že ten úchyl ležel na zemi od krve.

Po chvilce mi došlo že ten sen znázorňoval Justina a Louise (ten druhý kluk do kterého jsem zabouchla)

Jenže jsem věděla že stejně když si vyberu Justina tak čekám že on mě odmítne protože on je přece slavný a může mít každou holku na jakou si ukáže takže já si teď vlastně připadám jako jeho děvka ;)

Pochybuju že Louis by mě poslal někam protože on si mě vždycky vážil.

TAK A TEĎ JE DALŠÍ PŘÍBĚH JEN NA VÁS A ČEKÁM ŽE SE ZAPOJÍTE TAKŽE PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ NEBO NA MŮJ FACEBOOK (Petra Purple Boháčová) KOHO BY JSTE MĚLI RADŠI S KÝM BY MĚLA EMILY BÝT. .A NIKDY NEVÍTE CO JE PRAVDA A CO NE ;) XOXO love yaa

MY FATEWhere stories live. Discover now