Ráno jsem se probudil s myšlenka mi se kterými jsem i usínal. Možná se mi o tom i zdálo ,ale o tom já nevím.
¤¤
(Strašně mě sere že si nikdy nepamatuju co se mi zdálo-.-Ráno se vždy probudím a nevím co se mi zdálo a ani co se přes noc dělo)
¤¤
Emily pořád vedle mě ležela a ještě spala. Přál jsem si ji vzbudit co nejkrásněji, takže jsem si čisté trenky ze zásuvky a šel jsem potichu dolů ,protože jsem si myslel že ještě všichni spí,jenže když jsem se kouknul ven z okna v obývacího pokoje neviděl jsem auto mých rodičů ,takže máme celý barák pro sebe jo?
Hned jsem nasadil svůj PEDOface a šel do kuchyně s rebelskými myšlenkami :33
¤¤
Konečně po hodině jdu po schodech s táckem ,kde se nalézá talíř s doufám že dobrými vaflemi na nich je nutella vedle toho kakao, dále jsou tu míchaná vajíčka kolem toho je paprika a rajčata a vedle toho čaj. (Nevím co má Emily ráda k snídani jestli slané nebo sladké takže má oboje)
a v poslední řadě se tu nachází mála váza a v ní rudá a bílá a růže a uvidím která se jí bude líbit a pak se to vše bude vyvíjet dál. (někdo pochopí proč jsem si vybrala tyhle barvy růží-nejfake)
×Rudá je pro mě rebelská barva takže když si vybere tu,budu se s ní snažit mít takový ten krásný ranní sex
×Bíla to je že na ní nebudu tlačit a jednoho dne ji řeknu že ji miluju a že chci ,aby s námi se stalo i něco víc:)
¤¤
Konečně jsem došel do mého pokoje jenže co nevidím? Emily nikde,postel ustláná a já už zase začal být nasraný že si nevyberu ani jedno a pořád se nebude stávat nic a já budu pořád jako kretén čekat.
Jenže jsem najednou uslyšel že v mé koupelně teče voda.
Tác jsem položil na noční stolek a šel ke dveřím koupelny.
Ok jsem TROŠKU nadrženej takže jsem třeba čekal že by měla otevřené dveře a taky že ano!
Vlezl jsem do koupelny sundal boxerky a hodil je někam na umyvadlo a odhrnul jsem tqkovou tu plachtu.
To snad...! ne..! promiň..! ehhh...!!! ne vážně promiň MAMI!!!-.-
největší trapas který se mi kdy stal s mámou-.-
¤¤
Ležel jsem u bazénu na lehátku a chytal bronz.
S mámou jsme si to už vyříkali i když trapně a pak jsem šel sem.
Jsem tu asi už dvě hodiny a jediný co dělám je že poslouchám Ektora a na nic nemyslím než na texty písniček a u smutných na melodie.
Celý den jsem ještě Emily neviděl a hodně mě to trápí. Co když odešla navždy? Já na ní nikdy nezapomenu,nikdy!
Jenže najednou z mých myšlenek mě probudila rána jakoby naráz do vody a pak na mě spadly kapky slané vody.
Probudil jsem se ze snění a co jsem neviděl. Byla tam,celá nahá s rozpustěnými kaštanovými vlasy které jí zakrývala prsa.
Stačilo na mě jen ukázat a už jsem si sundaval plavky a už jsem skočil do vody.Společně jsme plavali a užívali si jak jsme spolu.
Emily
Toto byl nejlepší nápad co jsem kdy měla.
Plavali jsme spolu jen my dva nikdo jiný široko daleko nebyl.
Najednou mě při plavání popadl za boky a já čekala že mě zase potopí jako to dělal celou tu dobu co jsme byli spolu ve vodě ,ale bylo to jinak,přetočil si mě k sobě a já čekala že mě schválně zmátl ,aby mě potopil ke své pýše a nebo že mi dá pusu,jenže ani jedno se nestalo.
Jak to? On se mě z ničeho nic zeptal jestli jsem pak našla tu snídani. Odpověděla jsem že ano a už jsem chtěla zase odplavat pryč abych se vyhla dalším blbým otázkám ,ale on mě stiskl pevněji a zeptal se mě znovu: Jakou sis vybrala růži?Bílou nebo rudou?
Ano už si vzpomínám na tom tácku jsem viděla dvě malé růže,jedna bílá druhá rudá. Chvilku jsem přemýšlela a už jsem viděla jak je Justin nervózní a tak jsem rychle a letmo odpověděla. ..
¤¤
Takže další part je tu a já vím že hodně pozdě OMLOUVÁM SE a taky vás mám ráda:) Děkuju že jste čekali a Užívejte prázdniny^^
takže Čau Čau a mám vás ráda:):)