Part 13

31 2 0
                                    

Stál tam uprostřed louky bílý RANG ROVER a v něm...seděl nějaký chlápek? Wut? podívala jsem se na Justina zvláštním pohledem.

"Tohle je rok výročí kdy jsme se poprvé viděli. ,,

"Cože? A tohle pro mě děláš? Jsi blázen! ,,

"Pro mou malou princeznu všechno.,,

Koukala jsem na něj jak puk a vykoktala jsem ze sebe jen tiché "cože,,?

Chvilku se hrabal v kapse a najednou vytáhl malou bílou krabičku s šedou mašličkou a tu hned otevřel.

Chtěl jsem se tě na něco menšího zeptat a v tu vhvilku nasadil jeho roztomilý kukuč.

Vím že je to dost netradiční ,ale budeš mou dívkou? svraštil čelo ale jeho kukuč nemizel.

V hlavě se mi odehrávají vzpomínky s Louisem.Tohle by pro mě nikdy neudělal i když bohatý na to je dost.

"Emily?,, vytrhl mne z myšlenek Justin kterému se draly slzy z očí.

Ano Justine anoo ,ale ještě jedna věc....

"Povídej,, , sedl si Justin který čekal že to bude na déle.

Jen mi slib že když bude nějaké výročí že mi to připomeneš a v tu chvilku jsme se začli oba smát jako blázni i když to k smíchu moc nebylo . Spíš ro bylo dost trapné ,protože to by si spíš měla pamatovat holka než kluk ,ale dobrá.

Vrátili jsme se na místo ,ale místo deky a košíku na piknik tam byl obří stůl plný jídla a samozřejmě pití Starbucks.Kolem stolu byli tři židle a na jedné seděl obrovský medvěd který držel růže??! Jinak kolem byli rozvěšené balónky.

Bože jak já toho Justina miluju.Jak mi to memohlo ua ten rok dojít?  Byla jsem kráva. Ale teď už s ním jsem a mám vše po čem jsem toužila.

Jedli jsme tak strašně dlouho a pak jsme nasedli do aut. Následovala jsem Justina až k jeho STUDIU?!Co?Ještě pro mě složil písničku a já už vážně budu mít kolabs.

Otevřel mi dveře od už teď mého auta a vzal mě za ruku.

Došli jsme na obrovskou zahradu kam hned přišly dvě ženy a daly nám do rukou lampiónky přání.

Jak cute^^

Zapálili jsme je a pustili jsme je s Justinem do vzduchu.

"Jste volní,, zvolala jsem potichu a pousmála jsem se na Justina ,který se ke mě hned přiblížil vzal mě za pas a políbil mě. Pak mě jen obejmul a šeptl mi do vlasů...."Přeji si aby jsme spolu byli na vždy i přes náš osud.

MY FATEWhere stories live. Discover now