Part 15

21 1 0
                                    

...Nechal mě takhle ležet ještě nějakou dobu.Magor.Pak mě zvedl a dal mi jednu facku a hned za ní mi přiletěla ještě jedna. To kurva za co?

Takže za prvé. Budeš mi říkat mistře Liame za druhé. Za každou nadávku...už to neodpověděl jen vzal z kovového stolečku nůž a pak ho položil a vzal si žiletku.

Přišel pomalým krokem ke mě a pár krát mě říznul do nohy a do rukou.

Oh,my fucking life!!!! a hned jsem měla novou krvavou ránu.

××××

Po chvilce bezvědomí jsem se zase probrala. Najednou jsem si začla projíždět v hlavě vzpomínky s Justinem a najednou mi to došlo! !!! Kde je kurva Justin? zaječela jsem a čekala jsem zase další krvavou ránu na mé noze kvůli další nadávce ,ale s překvapením se mi nic nestalo.

Už jsem skoro na toho tvého malého usmrkánka skoro zapomněl. Je vedle a ještě se ani neprobral. V autě se trochu bránil tak jsem mu dal pár drog. Stejně už je na to zvyklej ne?a v tu chvíli nasadil jeho pedosmile.

Já jen na něj nechápavím pohledem koukala a zároveň ho vraždila v mysli.

A ji vlastně. Ona vlastně naše madam neví že náš malý Justin jel v drogách a také že zabíjel na přání. :)

Ty jsi měla být další jeho děvka ,ale jsi tak kouzelná že se do tebe zamiloval.

Neměla jsem ani co říct.Jen jsem lapala po dechu a ucítila jsem na mé tváři stékající slzy.

Počkej tu. Aha promiň ty vlastně jen tak neutečeš,zasmál se a praštil mě do hlavy,pak odešel do vedlejší místnosti. Nějak dlouho nešel a z vedlejší místnosti jsem slyšela jen jak tam křičí asi na Justina.Tohle není člověk který by měl být mezi normálními lidmi.

Nikdy jsem netušila co to je za magora. Nejradši bych teď zdrhla co nejdál. Vím že by to nějak šlo ,ale jak?  Hlavně tady nechci nechat Justina ,protože vím jak by to dopadlo.

######

Chci se vám omluvit za takovou dlouhou dobu že jsem zase nepsala . Vůbec nemám náladu a ani ne čas.  Teď jsem v lázních takže jsem si ho konečně našla.

Mám vás ráda:)

MY FATEWhere stories live. Discover now