Part 9

38 1 0
                                    

Justin

Vrátil jsem se až pozdě večer protože jsem se ještě stavil v baru.

Dneska jsem ani neměl náladu si vzít domů nějakou šlapku. Pořád jsem musel myslet na Emily. Na to její úžasné tělo na ten její úžasný kukuč. Přišel jsem potichu domů. Všude už bylo zhasnuto. Šel jsem do kuchyně vzal jsem si skleničku a natočil do ní vodu. Otočil jsem se a leknutím ji upustil. Stála tam Emily jen v županu a koukala se na mě takovým tím PEDOface:33 Obešla vodu a střepy vzala mě za límeček a bez jediného slova mě táhla až do jejího pokoje. Tam mě bez myšlení hodila na postel a rozkročenýma nohama si na mě sedla a začala mě svlékat. Ani jsem nestihl nic říct a už měl její rty na těch mých. Najednou se zvedla sundala mi kalhoty i s boxerkami a začala si hrát s mou pýchou. Konečně jsem se vzpamatoval a zeptal se: ,,Co tě to sakra napadlo?"

Zase bez jediného slova si na mě sedla a začala se na mě houpat. Zdálo se mi že už nemohla a tak jsem jí začal pomáhat. Nahla se k mému uchu a šeptla: ,,Miluju tě" a v tu chvilku se zvedla vzala si župan a odešla.

Ok,tohle bylo to nejúžasnější ale i tak jsem se zvedl a šel jsem se osprchovat.

Voda mě v tutu chvíli uklidňovala.

Obmotal jsem okolo sebe ručník a šel jsem si lehnout ,ale najednou jsem viděl v mé posteli Emily. Ležela tam a tak jsem k ní přišel a lehl si vedle ní. Dala mi hlavu na moji hruď a já jsem nás pomalu přikryl ,ale nemohl jsem usnout. Pořád mi v hlavě znělo to její úžasné "Miluju tě".

Asi po hodině přemýšlení jsem usnul.

Má cenu ještě pokračovat?

Část po delší době ,omlouvám se. Nemám moc času. Budu se snažit teď pár dní psát co nejvíc:)

Další část za 4 votes.

-Pettie X

MY FATEWhere stories live. Discover now