Part 8

48 2 0
                                    

Co.to.kurva...do prdele..oh omlouvám se..O.o ! koukal na nás ,jako kdyby jsme spadli z Marsu. Magie!!! zařval Justinův otec na psa ,který ihned přiběhl a oba odešli jenže pes uplně v klidu a Justinův otec uplně vyděšený.

Justin

Do prdele tohle se stát nemělo. Můj fotr si vždycky myslel že jsem docela hodný, teď tedy už ne dítě a teď jsem to všechno posral jen kvůli tomu že nedokážu zavřít dveře. Kurva! Pochybuju ,že to neřekne mamce takže si zase budou povídat o tom že jsem vyrostl a ,že bych se měl odstěhovat do svého.

Chtěl bych vědět jak se v tuhle chvíli cítí Emily ,protože ta tu jen sedí jako opařená a nic neříká.

Emily to bude dobrý, nic se nestalo však je to normální jen není normální sexovat odpoledne s otevřenýma dveřma uprostřed odpoledne když jsou v rodiče doma, ale to je v chillu . řekl jsem jí klidně ,ale ona mě asi pořád neposlouchala ,nebo byla jen vyděšená.

Emily

Ježiši tohle se nemělo stát.Tohle nikdo neměl vidět a hlavně ne zrovna jeho otec.

Teď pro jeho rodinu budu jen děvka.

Justin tady na mě mluví a já ho sice poslouchám ,ale nejsem schopna říct ani jedno slovo . Prostě nic. Teď tu budu jen sedět a čumět jako debil. Fakt super.

Justin se po chvilce začal oblékat a odešel do koupelny kde se sprchoval.

Nevím proč ,ale měla jsem nutkání jít za ním a rozdatbsi to s ním jenže jsem prostě nemohla. Pořád jsem si přehrávala co se stalo před chvilkou.

Justin po chvilce přisel už oblečený vzal si mikinu a bez jediného slova odešel dolů a ja zůstala v posteli sama a nahá.

Řekla bych že uběhla tak hodina a já konečně vstala a odešla do koupelny kde jsem ze sebe sundala deku dala špunt do vany a zapla horkou vodu do ,které jsem se po chvilce naložila.

Justin

Musel jsem odejít prostě musel.Dole jsem se obul a vzal si klíče od mého auta a odjel do města. Vždycky když jsem nasranej tak jedu nakupovat. Jsem prostě horší jako holky ,ale s tím nic už neudělám.

Nová část takže snad se vám líbí.
V létě asi budu přidávat míň a myslím že i vy budete číst míň. Ještě pořád je to léto a prázdniny. Užívejte si to:)
Takže Čau Čau ;):33

-Pettie X

MY FATEWhere stories live. Discover now