İstanbul fatih fevzi paşa caddesinde kitabımdan bahseden 2 gence ithafen
"Arkadasım fevzi paşa caddesinde ilerlerken baya duygusal bi an içindeymiş ve ağlıyormuş ancak arkasından gelen 2 kişinin bu kitap hakkında konustugunu duymuş ve artık yeni bölüm atmam gerektiğini söyledi.Bende artık önceliğimi diğer işlere degil de kitabıma vermeye karar verdim.2 gence de çok tesekkürlerimi burdan iletmek istiyorum. Umarım beyenirsiniz."
BU KALP AKREP'İN KISKACINDA CAN VERECEK
KARAHAN'DAN
Boğazındakı morluğa bakmak için eğildim çenesinden tutup kafasını sağa çevirdim sol tarafına bakmak için sonra sağ tarafa bakmak için sola çevirdim. Bir dakka lan sol tarafındaki dövme de neydi? Akrep akrep olamaz çok saçma hemen çenesini diğer tarafa çevirdim. Sonra o muhteşem dövmeyi gördüm .Adeta mest olmustum. Beyaz tenıne tezat olan siyah akrep can alıcı ,nefes kesiciydi.Dokundum .Dövme boyun girintisinden başlayıp sol göğsüne doğru iniyordu. Merak ettim. Gömleğine elimi uzattım .Ukte hemen ellerimi tuttu .İlk ittim sonra tekrar tutunca iki elini başına doğru uzattım ve koltuğa yaslayıp bıleklerinden tuttum. Bu sefer ayaklarını oynatmaya başlamıştı. Ne biçim kız lan bu ,eli dursa ayağı durmuyor. İki ayağını ayağımın arasına aldım. Boşta olan elim ile tekrar düğmeleri açmaya başladım. Ukte O dokunma yasayamam diye zırvalıyordu. Salak bu kız ne yanı ona dokunacağımı falan mı düşünüyordu. Tamam belki etkilenmiş olabilirim ama sonuçta bende bir erkeğim ve kahretsin ki ukte de her erkeği etkileyebilecek güzellige sahip . Lan bi dk bi dk benden baska hiç bir erkek etkilenemez deşerim adamı . Kim benim karımdan etkilenebilir lan geçmişini sg ben bunları düşünürken o sinirle 2 düğmesini açmaya başladım. Düğmeleri açmıştım. Akrep döğmesi sol boyu girintisinden başlayıp kuyruğu göğsüne inmiş ve kalp hızasında kuyruğun kıskacı hemen altında ise başta ritimli olan kalp atışı ve sonra düz çizgi üzerinde yazan şu kelime vardı.
"это сердце даст жизнь скорпионам"
Önce oraya dokundum sonra ona
"Ne yazıyor?"
Dedim hala dövmeyi hissederken. Cevab vermedi kafamı kaldırdım ve daha sert bir sekilde sorumu tekrarladım yine cvb yoktu.
"Burda ne yazıyor!!!"
Dedim ve işaret parmağım ile oraya bastırdım. Yine cevap vermemişti . Fakat bu sefer umrumda olan tek şey elimin altında atan kalptı. Gözlerimi yumdum o kadar hızlı atıyordu ki o kadar guzel atıyor du ki duydugum en guzel melodi müzik gibi.
Ukte'den
Döğmenin anlamını soruyordu. Asla söylemicem Abim den zorla izin almıştım Hatta
"anlamını söylemezsen izin vermem "
demişti.
5 sene önce 13 yaşına yenı girmiştim. Abime cevabım" iyi o zaman gidelim"
demiştim
"Ciddi misin ?Kaç gündür ağladın, bacak kadar boyunla buraya getirdin ve saçma bir kelime için vaz mı geçiceksin"
"O saçma degil "
"Ukte"dedi
"Efendim "Dedim bende sınırle
"Tamam bir gün söylersin elbet ceza olarak acısı yeter zaten "
Demişti ve ben hala abime söylememiştim Balın hariç hiçkimse bilmiyor. Balında zaten açık bir geceliğimde görmüş ve internetten bakmıştı. Başkalarının yanında o kadar açık giyinmediğim için çoğu kimse dövmenin devamını bilmezdi ve ben bunu hayatımın içine eden adama asla söylemem .Karahan tekrar seslendi,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKREP
Fantasy17 yaşında savunmasız küçük kız UKTE. 26 yaşında ve hayat da umursadığı tek şey kendi kararları olan KARAHAN ALİ MERVAN. Bağdaş kurup oturmuştum avluda .Başımı sağ tarafıma eğip gözlerimi yere diktim .Tişörtüm sol omzundan sıyrılmıştı hafif ürpermi...