Bölüm 55

153 15 8
                                    

23 Kasım 2023 12:00
Yalnız Kurt ve ailesi kahvaltı yapıyordu fakat Ramazan çok yorulduğu için hala uyuyordu.

Yalnız Kurt kahvaltısını bitirdi ve televizyonun karşısına geçti. Haberi açar açmaz toplantıdan bahsediliyordu. Fakat kimse içeriğini bilmiyordu.

Selin de kahvaltısını bitirdi ve Oğuzhan ve Methanın mamalarını yedirdi.

Döne Teyze ve Necati Amca kahvaltıdan sonra torunlarıyla ilgilenmek istedi. Onları kucağına aldılar ve sevdiler. Bunu fırsat bilen Yalnız Kurt, Selini elini elinden tuttu ve odalarına sürükledi. Kucağına aldı ve birlikte yatağa uzandılar.

"Şimdi uykum var diyipte kaçamazsın benden!"

Yalnız Kurt sırıtıyordu. Selin'in dudaklarına yapıştı ve yanaklarını okşamaya başladı.

Dudağını yedikten sonra geri çekti. Hızlı öpücükler atarak çenesinden boynuna indi. Boynunu vampir gibi emerek morarttığı zaman telefonu çaldı. Şansına küfürler ederek telefonu aldı ve açtı.

"Efendim." "Köşke gelmen gerekiyor. Selin'in de."

Yalnız Kurt "anlaşıldı." diyerek telefonu kapattı.

"Sen Sayın Cumhurbaşkanına dua et. Yoksa benden çekeceğin vardı" dedi sırıtarak.

Ayağa kalkarak "hadi hazırlan." dedi.

Selin de ayağa kalktı. İkisi de üzerlerini değiştirdi. Evden çıkıp Köşke gittiler. Bozkurtlar Timi de oradaydı.

Rıfat Doğan yine onları her zaman ki yerde, odasında karşıladı.

"Bizi ne için çağırmıştınız efendim?" "Bozkurtlar Timi artık tanınıyor. O yüzden askerlerinin değişmesi gerekiyor."

"Yeni askerler belli mi?" diye sorarak araya girdi Abdulaziz Komutan.

"Evet. Askerler belli ama bunu size söylemeyeceğim. Size bunu bildirmek ve yeni görevlerinizi bildirmek için çağırmıştım. Tabi herkesin görevi gizli olacak. İçeriye rütbe sırasına gireceksiniz."

Herkes "anlaşıldı." diyerek çıktı. Oda da bir tek Nihat Komutan ve Rıfat Doğan kalmıştı.

"Sen Bozkurtlar Timinin başında kalmaya devam edeceksin!"

Nihat Komutan "anlaşıldı efendim!" diyerek odadan çıktı.

Rıfat Doğan herkese görevini verdi ve sıra Yalnız Kurda geldi. Selin ile beraber girmesi emrini verdi. İkisi odaya birlikte girdi.

"Selin, sen MIT'de olan görevine devam edeceksin." "Anlaşıldı efendim." "Abdulhamid, sen Siyasetten anlarsın, bilirim. Futbola da ilgin ve yeteneğin vardır." "Evet, efendim." "Sen Muğla'ya taşınacaksın. Bodrum Belediye Bodrumspor'un seçmelerine gireceksin. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesine kayıt yaptıracaksın."

"Ama efendim, ben daha sınavlara girmedim."

Rıfat Doğan tebessüm etti.

"Seni sınavsız, Niğde'deki Üniversiteye ben sokmadım mı?" "Siz soktunuz efendim." "Bu da demek oluyor ki yine sokabilirim. Şimdi çıkabilirsiniz."

Yalnız Kurt, Ramazanı merak etmişti. "Efendim Ramazan görevdeydi. O da bu durumdan haberdar mı?"

Rıfat Doğan tekrar tebessüm etti. "Birincisi, o görevden döndü. Muhtemelen eve de dönmüştür. İkincisi, ona yeni görevini verdim."

Yalnız Kurt ve Selin "anlaşıldı." diyerek ve başıyla selam vererek odadan çıktı. Köşkten ayrılıp eve gitti.

Rıfat Doğan da diğerlerine görevini verdikten sonra İsmail ve Hayali çağırdı. Onlara da köyüne dönmelerini emretti ve onlar çıktıktan sonra Rusya Devlet Başkanı ile bir telefon görüşmesi yaptı.

ÖYLESİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin