Çalan o lanet alarmla uyandım sabah. Salak Miraç alarmı 7.30'a 0kurmuştu. Yaz tatilindeyiz aq. Ne alarmı odamdan çıktım aşağı inip
Meriç: Bu alarm niye
Miraç: Bu gün babam gelicek o yüzden gidicez.
Meriç: Nereye
Miraç: Dağ evine
Meriç: Babam kaçta gelicek
Miraç: Bilmiyorum ama abimler kalacak burada
Meriç: Şuan neredeler
Miraç: Eve birşeyler almaya gittiler. Baban gelecek ya
Dedi alaycı bi sesle
Abimler adlarını yazıyorum çünkü onlara asla abi diye seslenmem;
Burhan(en büyüğümüz bizim okulda matematik öğretmeni 26 yaşında),
Kaya(genellikle soğuktur beni pek sevmez 12. sınıfta ama bir yıl sınıfta kaldı),
Okan(12.sınıfta psikopatın önde gideni )
Atahan(11.sınıfta tam bir bela ama tatlı bela...)
Miraç(ikizim oluyor. En iyi onunla anlaşırım. O da peşimden ayrılmaz. O da psikopat)
Bu arada kardeşlerimin hepsi psikopat abartmıyorum. Tüm okul onlardan korkar... Belki biraz bendeYukarı çıktım ve giyindim. Rastgele bir çanta alıp pijamalarımı çantaya tıkıştırdım. Lavaboya girip saçlarımı topuz yaptım. Lavabodan çıkıtım ve Miraç'ın odasına girdim. Leş gibi kokuyordu. Yine içmiş ve şişeleri atmamıştı. Onun dolabından eşyalarını ve pijamalarını çıkardım şaşırmayın kendisi geceleri neredeyese hiç uyumaz o yüzden pijamaları dolapta telefonunun şarjını da koyup aşağı indim. Kapının önüne gelince çantasını yere bıraktım. Ve caağnım bordo converselerimi giydim. Diyceksiniz ki Antalya'da bu sıcakta bilekten converse ama ne biliyim zaten sandelet falan bana göre değil. Miraç'ta yemeğini bitirip geldi.
Miraç: Leet's gooo
Meriç: Çantan orda
Miraç: Benim için mi topladın.
Meriç: Hehe
Miraç: Noldu sen genellikle iyilik yapınca kötü bişey olur
Meriç: Güneş'le mi tartıştınız
Meriç: Ay uf evet----------
Dağ evine vardığımızda Meriç bagajdaki eşyaları aldı. Bende kapıyı açtım eve girdik ve yerleştik. Aslında dağ evini çok seviyordum. Etraf ağaçlarla kaplı tahtadan bi ev. En güzeli ise dev gibi bisürü odası var. Akşam olunca Kaya beni aradı ve babamın gittiğini artık gelebileceğimizi söyledi. Biz Miraç'la burada yazın sonuna kadar kalmayı planlıyorduk ama işte. Toplanıp evden çıktık. Aslında neden babam evdeyken buraya geldiğimizi söylemedim. Babam yani Kutay ben ona baba demiyorum. Aynı şekilde Miraç'ta. Çünkü küçükken bize köpek gibi davranırdı. Bizi döverdi. Ama nedense bu tavırları sadece bana ve Miraç'a böyleydi. Saçma diyeceksiniz ama öyle işte eve geldiğimizde kapıya Burhan çıktı ve bizi azarladı. Neden mi babamla aramızı düzeltmemizi ve o geldiğinde evde kalmamızı istiyor. Ama bu İMKANSIZ!!!
Derken 1 hafta geçti ve yarın okul vardı...