Şok

11 1 0
                                    

Meriç: Ne saçmalıyosun sen ya
Kaya: Yalan değil ciddiyim
Meriç: Nasıl ya şaka mı bu bak Kaya
Kaya:Birazdan burada olur.
Birazdan dediği tam 2 saat geçti. Ve kapı çaldı. Hızla kapıya koştum.

Mira Yılmaz: Yılmaz ailesinin ilk kızı12

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mira Yılmaz: Yılmaz ailesinin ilk kızı
12.sınıfta. Sokaklarda büyümüş.

Kapıyı açtım. Evet kız çok güzeldi onu baştan aşağı süzdüm. Taş gibiydi.
Mira: Kaya baksana
Bana sarılmamıştı bile. Çok soğuktu.
Kaya: Mira
Meriç: Sen onu tanıyomusun
Kaya: Evet yani 2 gün önce annem tanıştırdı.
Meriç: Annemle mi konuştun sen
Mira aramızdan geçip eve girdi.
Mira: Vaay güzel ev.
Kaya: Baban dekore etti.
Mira: Hayret ilk kere bişeyi güzel yapmış
Kaya:Otursana
Dediğinde koltuklara oturdu.
Kaya: Meriç'e de anlatırmısın
Mira:İyi Meriç gel
Oturdum
Mira: Ben Mira 17 yaşındayım bu güne kadar sizinle tanışmayı herşeyden çok istedim. Sonunda tanıştım. Babamızla beraber yaşıyordum. Aslında tek başımda yaşıyordum. Babam eve nadiren gelir. Hep içer çünkü. Annem ise onu bilmiyorum. Hani beni istememiş o yüzden babam ben doğduğumda beni de alıp kaçmış. Bu arada bana çok benziyorsun. Ama benden bile çok güzelsin. En azından gözlerin mavi.
Gerçektende benziyordum.
Meriç: Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Mira: Demene gerek yok benimkilerde kehribar. Ama gerçekten neredeyse sapsarı gözleri vardı.
Deyip bana sarıldı. 2 saat daha dağ evinde kalıp iyice kaynaşmıştık. Çok iyi bir kızmış aslında. Eve vardığımızda çok heyecanlanmıştı. Abilerimi görüceği için.

MİRA'NIN GÖZÜNDEN;
Aslında cidden heyecanlıydım elim ayağıma dolaşmıştı. Arabada bile yerimde oturamadım. Sonunda arabanın yavaşlamasıyla eve vardığımızı anladım daha da bi heyecanlanıp terlemeye başladım.
Kaya ve Meriç arabadan inince bende arabadan indim. Ve eve girdim eve dışaradn bu kadar güzel ise içerisini tahmin bile edemiyordum. Yavaş adımlarla kardeşlerimi takip ettim. Kardeşlerim vardı amk. Eve girdik kapıyı açan genç yakışıklı bir çocuktu bu Burhan olamazdı. Bi bana bide Kaya'ya bakıp bu kız kim bakışı attı çocuk.
Kaya: Anlatıcam
     ...
Kaya ve Meriç heyecanla anlatırken bende onların ağzından dinliyordum kendi hikayemi.
Aslında keyifliliydi. Herkes hikayemi dinledikten sonra
Meriç beni tanıştırdı. Annemle de en kısa zamanda tanışacağımı söylediler her ne kadar istemesemde. Yani beni istemeyen bi kadını ben niye istiyim ki.
Kaya: Bu gün benimle uyu yarın yatak ayarlarız
Mira: Tamam
Deyip arkasından gittim. Bir odaya gittik. Çok güzel ama dağınık bi odası vardı. Giysilerim olmadığı için bana bir kıyafetini verdi. Bende giyindim ve yatağına yattım. O da yatınca gözlerimi uykuya teslim ettim...

Bundan sonra Mira ile devam edeceğim...

Sabah olmuştu. Açıkçası ben bi ailem olduğu için çok heyecalıydım. Bu gün cumartesi olduğu için okulları yoktu be benim tam 3 kardeşim 2 de abim vardı. Sabah uyandığımda Kaya yoktu sanırım uyanmıştı. Yataktan kalktım üzerime baktım. Üstümde beyaz bir tişört vardı. Bacaklarıma kadar uzanıyordu elbise gibiydi. Lavaboya girdim. Dün Miraç bana evi gezdirmişti. İyi birine benziyo. Aşağı indim.
Atahan: Ooo ablacım uyanmış. Günaydın. Demesi bile garip lan.
Deyince güldüm.
Mira: Günaydın
Kaya: Yeni prensesimiz aman Meriç duymasın
Mira: Sahi Meriç neden kahvaltı yapmıyor.
Dedim oturma odasında oturan Meriç'e bakarak.
Burhan: o kahvaltı yapmaz.
Mira: Neden ya nefis görünüyor. Yazık çok şey kaçırıyor.
Dedim ve hepsi sırıttı.
Hemen masaya oturdum. Yemek yerken
Miraç: Yavaş ye ya boğulcan
Mira: En son adam gibi kahvaltı yaptığımda 7 yaşındaydım babam daha alkolik değildi. Bir davete beni de götürmüştü
Meriç: İlginç
deyip yanımıza mutfaga geldi. Ve su bardağına su doldururken
Meriç: Bu gün sinemaya gidelim mi ablacım
Atahan: Bak yaa bize bi kere abi dememiştir kıza ilk gününden ablacım diyor

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya Umutlarda BiterseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin