Kaskalabık

12 2 0
                                    

Yılmaz ailesi akşam yemeği yiyor. Eveet Güneş ve Bahar'da bizde kalıyorlar. Zaten ev büyük ooh mis kaskalabık . O ne biçim cümle be. Bahar ve ben tam yukarı odama çıkarken. Arkadan Kaya'nın sesiyle irkildim.
Kaya:Meriçç
Meriç:Kaya
Kaya: Sen bugün Onur'u mu dövdün lan
Meriç: Heee
Kaya: Niye lan onun ablası benim sevgilim aq
Meriç: Oh olsun
Kaya: Kızım bak seni sikerim
Meriç: Hadi lan yiyosa
Dedim ve merdivenlerden odama çıktım. Bahar'da peşimden geldi. Odama girip yatağa yığıldık. Laptopumdan birşeyler seyrederken uyuyakalmışız ki sabah uyandığımda kendimi Güneş ve Miraç'ın arasında buldum. Bunlar hani kavgalıydı amk. Oha çüş. Neyse uyumaya devam ettim. Tam uykuya daldım ki Atahan kapıyı açtı
Atahan: Oha deyip Miraç ben ve Güneş'in yarı çıplak vücutlarına bakıp bana baktı. Bende bilmiyorum anlamında ellerimi açarken yorganla üstümü kapatırken. Miraç gözlerini pörtletmiş bakıyordu. Bana vücuduma.
Miraç: Napmışız lan
Meriç: İçmişiz
Miraç: Anlıyorum kaarşim
Güneş: Noluyo amk
Oflayıp odama gittim. Bahar odamda uyuğu için onu uyandırdım. Okul formalarımızı giyip aşağı indik ben kahvaltı yapmıyordum. Bahar masaya oturdu. Bende otuma odasındaki koltuğa. Herkes yemeğini yerken Kaya yemeğini bitirip yanıma geldi. Kırmızı kalmele KAYA.
Meriç: Noldu
Kaya: Kardeşimin yanına gelemezmiyim
Meriç: Ne biliyim pek gelmessin de şaşırdım.
Deyince ayağa kalktı ve diğer koltuğa oturdu. Neydi bu şimdi. Bende ayağa kalktım. Ve çantamı alıp çıktım. Anlaşılan bugünde okula yürüyerek gidecektim. Okul oldukça uzaktı. Kaya'nin bana seslenmesiyle duraksadım.
Kaya: Meriç
Meriç:He
Kaya:Sana bişey söylemeliyim
Meriç: İlginç. Evet dinliyorum.
Kaya: Babam. Seni görmek istiyomuş.
Meriç: Neden
Kaya: Bişey konuşcakmış
Meriç: Aman Allah korusun en son onunla konuşmaya gittiğimde ne oldu biliyorsun. Ayrıca ne bu ya hepiniz bizi barıştırmaya çalışıyonuz.  Ya o adama beni ve Miraç'ı döve döve hastanelik etti be bu neyin inadı.
Kaya: Haklısın da bi dinlesen
Meriç: Dinlemiyorum
Dediğimde Atahan ve Meriç'i fark ettim.
Atahan: Noluyo lan
Meriç:Hadi gidelim
Deyip Atahan'ın cebinden anahtarları aldım ve öne oturdum Atahan ve Miraç'ta gelince okula gittik.

Okula girerken biraz sinirliydim. Bahar onu neden yanlız bıraktım diye başımın etini yerken Onur salağı hani o dün dövdüğüm gelip.

 Bahar onu neden yanlız bıraktım diye başımın etini yerken Onur salağı hani o dün dövdüğüm gelip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onur Atakan: Mal

Onur: Naber
Miraç:Siktir git şurdan
Meriç: Noldu yetmedimi daha mı döveyim
Onur: Siz varya tam psikopat kardeşlersini ha.
Atahan:Aynen hadi ikile
Deyince Onur gitti biz de biraz daha oturup sınıfa çıktık.
Öyle basit bir gündü işte...

Akşam olmuştu biz de Miraç'la onun odasında film izliyorduk. Film vitmeden ben kalkıp hadi biyerlere gidelim dedim. Ve bi bara gittik.
İçeri girince 1 saat dans edip terasa sigara içmeye çıktım. Miraç'ta orda birkaç kızla takılıyodu.
Terasta otururken karşımdaki sandalyeye oturanı görünce şaşırdım...

Ya Umutlarda BiterseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin