תקתוק
"מי זה ??" אמבר שאלה
"זה בטח ליאם תפתחי לו ותגידי שאנחנו תכף באות" מיה אמרה "טוב יאללה בנות נצא?" אמרתי " כן קדימה" הן אמרו ביחד
נקודת מבט של אמבר
"יאצנו לבחוץ וראיתי את נייל מחייך ואומר בלחש וואו איזו מהממת הוא חושב שלא שמעתי"
נקודת מבט של נייל
"ראיתי את אמבר יוצאת מהחדר לא יכולתי להסיר את העניים שלי ממנה היא כזאת יפה אני מקווה שהיא לא שמעה אותי.... והזמנתי אותה ללכת איתי לכיוון האוטו"
נקודת מבט של אשלי
"ראיתי את ליאם הוא חייך אליי חיוך כזה מתוק ויפה הסמקתי אני חושבת שהוא ראה שהסמקתי אז השפלתי את מבטי וחיכיתי שיזמין אותי ללכת איתו"
נקודת מבט של ליאם
"ראיתי את אשלי יוצאת היא פשוט הייתה מושלמת השמלה שלה כל כך יפה אבל בעיקר היא חייכתי אליה היא החזירה לי חיוך כזה מתוק וילדותי שבא לך פשוט לחבק אותה וליוויתי אותה לאוטו"
נקודת מבט של מיה
"ראיתי את זאין מחייך והוא הושיט לי יד והזמין אותי ללכת איתו לאוטו חייכתי בחזרה והתקדמנו כולנו לאוטו"
נקודת מבט של זאין
"ראיתי את מיה יוצאת היא הייתה ממש יפה הזמנתי אותה לצאת איתי ביחד לאוטו ואז היא חייכה בחזרה והלכנו כולנו לאוטו"
ובחזרה לעניינים
"הגענו למסיבה בדיוק בקטע של הסלואו נייל הזמין את אמבר זאין את מיה וליאם כמובן אותי"
"ליאם הזמין אותי לרקוד איתו ממש פחדתי כי אני לא יודעת לירקוד במיוחד לא ריקודים כאלה.. התחלנו לרקוד הוא שם את ידיו על צדדי גבי בראש שלי ממש צרחתי אבל לא הראתי לו שאני מתרגשת הוא סימן לי לשים את הראש שלי על הכתף שלו ואז התחלנו לרקוד כשראשי מונח על כתפו היה ממש כיף עד ש..
עד שנגמר הריקוד שאלתי אותו אם הוא רוצה לשתות אז הלכתי להביא לנו לימונדה ומה אני רואה כשאני חוזרת? את ליאם מתנשק עם איזה מישהי שמתנשקת עם כל מה שזז כעסתי והלכתי לליאם לתת לו סטירה כזאת שלא ידע מאיפה זה בא לו שנתתי לו סטירה הוא הסתכל עליי במבט מתחנן וישר ברחתי משם ליאם רץ אחרי וישר תפתי מונית למלון ונסעתי שהגעתי למעלית לקח לה זמן להפתח וליאם הספיק להשיג אותי"
"אשלי אני מצטער תסלחי לי בבקשה אני מתחנן" הוא אמר כמעט פורץ בבכי
"ליאם עשית מספיק עכשיו תיתן לי ללכת" אמרתי
"לאאא" הוא צעק
"המעלית נפתחה וליאם אחז בידי עם המבט המתחנן הזה שלו שחררתי את ידי מאחיזתו ונכנסתי לעלית ניסיתי לסגור אותה אבל הוא הספיק להיכנס שוב... ואני דאגתי לא לבכות לידו"
"אשלי תני לי להגיד לך מה קרה" הוא אמר
"לא ליאם" אמרתי ותפסתי את הדמעות
"אשל.." הוא אמר וקטעתי את דבריו
"ליאם בא לנשק אותי והעפתי אותו ממני המעלית נפתחה ורצתי בריצה לחדר הוא היה אחרי כמו תמיד איך שבאתי לגעת בידית של הדלת ליאם תפס אותי וסובב אותי אליו"
"לי..." אמרתי והוא קטע אותי לא נתן לי לסיים את דברי ונישק אותי הרגשתי כל כך בעננים הייתי מאוהבת כל כך שלא היה אכפת לי מה קרה לפני שנייה ואז הגיעו..
YOU ARE READING
this is my life- אלו החיים שלי
Fanficהיי אני אשלי בת 18 גרה בלונדון עם שתי החברות הכי טובות שלי בואו ליראות מה קורה כשנערה מתבגרת שלא אוהבת את וואן דיירקשן מתאהבת באחד מהם