Hayatımın Konseri - 1

1.7K 62 14
                                    

Gorevlilere parayi hemen odedikten sonra ciglik ata ata aysegulun yanina donuyorum. ona kendi biletini veriyorum.

"kizim elin bebeleri icin surda bilet alcam diye adamlarin uzerine atliyodun nerdeyse. hahah neyse ver biletimi ver ver." diyor.

"Aysegul kac kere soyliyicem yeaaa!! Onlar elin bebeleri degilll! her sey Harry'im icinnn."

diyerek biletimi kalbime bastiriyorum.

"andim olsun tanistircam seni o salakla."

"ayy bebegim bana bunlarla gel" diyerekten aysegulun kucagina cikiyorum. Bir iki adim geri gidiyor;

" dusucez maaal."

bugun hayatimin en muhtesem gunu. ama sadece simdilik. cunku en onemlisi harry min beni fark ettigi zaman. en on sirada yerimi alip neyim var neyim yok firlatacam her seyimi. farkedecekler beni! ilk defa bir seyden bu kadar eminim. hazza'amm bekle beni askim geliyoruuum.

veveve sayin seyircileeer yarin konser var. evvett harika hissediyorum.  gidecegim elbiseyi aylar oncesinden almistimmm. Yess

"ayseguuul olmus mu yaaaa?" diyorum.

"olmus bebegim olmus." diyor bana canisi. Aysegul fan olmadigi icin hic ozenmedi kiyafetine falan. bi sort bi tisort gecirdi uzerine. ifrit oldum yani. aman neyse ne canim. zaten manken gibi hatunlar gelecek simdi oraya birak bari biri boyle gitsin degil mi? harbi o kadar mankenin icinde ben kendimi nasil farkettirecegim bizim zibidilere? Aysegul bana bakip

"bi caresi bulunuuur canim yeniden yasamaniiiin.bi caresi bulunur elbet canimm birr uyuyuuup uyanaaliiiiiiim" diye sarki soyluyor.

icimi okuyor bebisim.

"aysegul. lan cok heyecanliyim kalbim yerinden firliycak. kriz falan geciriyo olmayim ben?" diyorum

ama arkadasim harbiden nasil bir kalp atisidir anlatamam size surda.

"off delirdin sen iyice" diye ceke ceke arabanin surucu koltuguna oturtuyo beni. ama imkani yok yani surmemin buz gibi oldu ellerim falan nasil titriyorum.

"tugceee korkutma beni yaaa iyimisin kizimm?"

"degilim aysegul. hic iyi degilim. kalbimle tek vucut olusturduk resmen. agzimda atiyo. adrenalin patlamasi yasayip olcem surda lan."

"haha gerizekali gec suraya da ben sureyim." bir ay once on sekizime bastim ama ehliyetim olmamasima ragmen araba falan suruyorum yani oyle de cilginim, malim.

Suan konsere gidiyoruz. Gozlerimi kapatip olacaklari dusunuyorum, Berlin'e geldiler olum Berlin'e! Off! Yok boyle bir sey, bir saat sonra harry mi liam i zayn i louis yi ve niall i canli canli gorucem.

"Kalbim cok hizli atiyo."

"Tugce cok abartiyosun, seni goruceklerinden bile emin degilim. Kac bin kisilik konser alani ve cildirmis gibi bagiran ziplayan directionerlar var. Onlar uc yildir bu duruma alisik ve sen de oraya gittiginde digerlerinin yaptigindan farkli bir sey yapamayacaksin. Basindan cok uzulme diye kendini alistirman icin soyluyorum bunlari."

Aysegul aci 'gercekleri' yuzume vurdugunda belki inanmazsiniz ama ic organlarimda bir hareketlenme bile oluyor. Cok uzgunum suan. Aysegul olmayan umudumun da icine etti. Konser alanina geldigimizde en az bes yuz kisinin bizim gibi dusunup bir saat erkenden gelip en onu kapmaya calistiklarini goruyorum. Yanilmiyorum da... Da... O... Kim... Oradaki... Allah'im sana geliyorummmhhh!!!!!

Hayatımın Konseri - 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin