Cmon Cmon eşliğinde okuyunuz. =)
Bazen hayatimin berbat oldugunu dusunuyorum. bazende oyle guzel oluyoki. mesela benim annemle babam mi izin verdi ingiltereye tasinmama diyorum. benim annemle babam mi? yok artik diye kendi kendime guluyorum. yada yillardir hayalini kurdugum one direction konserine gidebilmem? konser alanina girene kadar bir aksilik çikacak da gidemiyicem diye oyle korkuyodum ki ellerim titriyodu heycandan. sonra konserin girisinde harrynin herkesin eline dokunup beni es gecmesi... aklima bunlar geliyo. bide simdiki hayatima baksaniza. akil alir gibi degil. hâlâ gozlerimi kapatip actigimda yatagimda yorganima sarinmiş bi sekilde uyanicam ve hersey ruya olucakmis diye oyle bi korkuyorum ki. ve hani bazi insanlar sizi anlamaz ve şoyle derler; 'hicbir sey imkansiz degildir. insanoglu aya çıktı. hayallerinizden vazgecmeyin'. vs vs. bende derdim ki, 'hicbir sey imkansiz degilse neden sadece ruyalarimda konusabiliyorum onlarla'...
Simdiyse, gozlerimi aciyorum. Once kendi yatagimda olmadigimi fark ediyorum. 2 saniye sonra aklima geliyo. harry lerin otelindeyiz. yanimdaki bana sarilarak uyuyan taş varlik harryden başkasi degil. ve... hayalim gerceklesti. cidden ben bunu yapabildiysem, siz herseyi yapabilirsiniz, sakın hayallerinizden vazgecmeyin. Aysegul ne demisti bana? 'Hicbir sey imkansiz degildir!'
Gozlerimi tavana dikiyorum. Harry yi uyandirmamaya calisarak ona donup bakiyorum. Kafasini omzumla boynum arasindaki bosluga gommus. nefesi carpiyo. yüzü yumussacik. bir eli de belimde. allahim lutfen uyanmasin diye icimden dua ederek kolunu tutuyorum. Dovmelerini yakindan gorebiliyorum artik. hafifce dogrulup arka koltuktaki aysegule bakiyorum. Aysegul bi elini liamin beline dolamiş. Bir iki santim daha birbirlerine yaklaşsalar dudaklari birlesecekmis gibi. Aysegul agzi acik uyuyorsa gercekten uykuya dalmiş demektir. ve yine agzi acik uyuyor. bu animi bozmak istemiyorum. ama aysegulle liamin fotograflarini cekmek istiyorum. hatta o kadar cok istiyorum icim kipir kipir oluyo. eger cekmezsem ölürüm. masadaki telefonuma uzaniyorum. Once on kameradan harry le en az 15 tane fotografimizi cekiyorum. heralde uyansaydi cok cok cok cok cok utanirdim. neyse ki uyanmiyor. Harry nin kolunu yavasca kendine itiyorum. Boyle yapinca diger tarafa dönüyo. Hemen kalkip aysegulle liamin fotograflarini cekiyorum. O kadar yakisiyolarki birbirlerine anlatamam. tek sey aysegulun agzinin acik olmasi. aysegulu dürtüyorum. gozlerini aciyo. iki kez kirpistiriyo. karsisinda liam var ve biraz daha yaklassalar dudak dudaga olucaklar resmen. kim sasirmaz? bidaha durtunce donup bana bakiyo.
"Sakın pozisyonu bozma. uyuyomuş gibi yap foto cekcem. dön. yaklaş yaklaşş" diye direktif veriyorum fisildayarak.
"Sacmalama! Ne yaklasmasi! Ya uyanirsa!" diyo.
"eger konusmaya devam edersen o zaman gercekten uyanır. hemen dedigimi yap" diye fisildiyorum. kendi sesimi ben bile duyamiyorum.
Aysegul tereddutle liama yaklasiyo yaklasiyo. en az 20 kere fotograflarini cekiyorum... Ama cok kotu bisey oluyo. Liam gozlerini aralıyo. kucucuk gulumsuyo. Elini aysegulun boynuna koyuyo. heyecandan ölmek uzereyim. beni hâlâ gormuyo liam. Bir iki saniye saskin ordek yavrusu gibi bakisiyolar aysegulle. sonra liamin bakislari aysegulun dudaklarina kayiyo. Uzaniyo. Daha ne kadar uzanabilirse! Aysegulun dudaklarina degdiriyo kirmizi dudaklarini. Öpüyo diyemem. ama resmen bastirip geri cekti diyebilirim. tabi o kadar sasiriyorumki nefes almayi unutyorum adeta. otomatik cekime aldigim icin telefon arka arkaya 30 fotograf daha cekti! bu da demektir ki...!! hemen telefonu indiriyorum. liam a gozukmeden harrynin yanina gidip yatiyorum. bana noluysa.
"Günaydın." diye fisildiyo aysegule liam.
"Günaydın." diye fisildiyo aysegul de. Offffffff cok tatlilarrrrr.
Harry napiyo peki? Sırtı hâlâ dönük bana. Odun! Keşke beni sevse, aşık olsa bana.
Beni farketsin diye yatakta bir iki kıpırdanıyorum. işe yarıyo! dönüyo. hemen gözlerimi kapatıp uyuyomuşum gibi yapiyorum. Kollarimda bi sey hissediyorum. Sanki harrynin eli gibi. Simdi daha iyi anliyorum. Harry dirseklerimden omuzuma kadar kolumu oksuyo. Gozlerimi acmadan harrye yaklasiyorum. sanki uyuyomusum gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Konseri - 1
FanfictionOnunla tanıştım. Hayatımın adamıyla. Hayatımın konserinde. "Daha çok erken, önce öğretmenini tanı, belki de öğrencisi olmak istemezsin." dedi gülümseyerek.