Liam ve aysegul sinemada onumuze oturuyolar. Ve hâlâ bizi fark etmediler. Hani bunlar kahvaltı yapcakti hani koşu yapicaklardi hı? Biz harryle en arka siranin ortasinda oturuyoruz. Tam onumuzde de Liam ve Aysegul oturuyolar. Film baslayali on bes dakika oldu ve hala ama hala opusuyolar. Bu nasil bir azimdir arkadas? Ne harry film izliyo ne de ben. Artik durmalari icin kutu kolami one dogru yaklastirip aciyorum. "Fsss" diye bi ses cikiyo. Belki bu sayede arkalarinda da insanlarin oldugunu hatirlarlar sanmistim ama ise yaramiyo. Aysegul nefes nefese kalmis bi sekilde liam in yanaklarindan tutarak kendini geri cekiyo. Burunlarini tokusturup sessizce guluyolar. Liam tekrar aysegulu opmeye basliyo. Aysegul elini Liam in sirtina koyuyo. sonra tisortunun altindan geciriyo ama orayi pek goremiyorum.
"Öhhöh hö." diye oksurme numarasi yapiyo harry.
Liam pek umursamasada aysegul liam i deminki gibi itip fisildasiyolar.
"Sevgilim yeter artik rahatsiz oluyolar."
"Eve gidelim o zaman ayşegül hadi."
Oha lan oha. Napicaksiniz evde?! Harry le donup birbirimize bakiyoruz. Harry gozlerini filme dikiyo. Onlara bakmamaya calisiyo.
"Hayir liam filmi izlemek istiyorum."
"Pufff"
Bak abi hala fisildasiyolar ya hâlâ! Harry benim elimi bile tutmuyo be! İnsaf.
Sonunda filmi izlemeye basliyolar. Bizde konsantre olabildigimiz kadariyla bakiyoruz. Aysegulun kıkırdama sesleri gelince Liam in aysegulu boynundan optugunu goruyorum.
"Yeter be sömürdün kızı." diye kendi kendime soylenip Liam in koltuguna tekme atiyorum.
Harry liam ve aysegul ayni anda bana bakiyolar.
"Ahhh bizi takip mi ettiniz?" diyo Liam kaslarini catarak.
"Ne takip edicez be?" Diyoruz ayni anda harryle.
"Siz şeyi de gordunuz heralde?" diyo aysegul.
"Evet. Şeyi bayagi bi gorduk biz. Tekme atmasaydim +18 film cekcektiniz koltukta lan."
"Aman ya üf." diyo aysegul.
Önlerine dönüyolar. Liam kolunu aysegulun omzuna atiyo. O da basini omzuna koyuyo. Off cok romantik amaaağ... Odun Harry ne kadar odunsun hayvan ya.
Film bitince salondan 4lü olarak cikiyoruz. Harry nin koluna giriyorum. Aysegul le Liam hâlâ sarmaş dolaş. Biz onden yururken Liam in kahkaha sesleri geliyo.
"Bro kizlari eve atalim sonra bara akarız?" diyo harry.
"Tammam." diyo Liam. aysegul den bulasti heralde. Aysegul de bazen evvet falan der de...
Harry nin beyaz porsche sine doluşuyoruz. Harry midnight memories albumunu takiyo.
Aysegul Liam i kahkahalara bogarken harry elimi tutuyo birden,
"Tugce yarin gidiyoruz, biliyosun."
"Biliyorum."
"Ben... Sen... Yani sen... Şey, burda kalıcaksın ya..."
"Evet Harry?"
"Yani diyorum ki belki aylarca gorusemeyiz. Birbirimizden sogumayalim."
"Hahaha... Sacmalama harry. Bunu mu soyliycektin? Asıl sen konserde her bayılan hayrana bu kadar yakin davranip aşık olma. "
Evet iste sonunda tereddutlerimi dile getirmistim.
"Ben senden bisey istiyorum... Bana sadık kal lutfen. Baska erkeklerle goz teması bile kurma istiyorum. Lütfen yemin et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Konseri - 1
FanfictionOnunla tanıştım. Hayatımın adamıyla. Hayatımın konserinde. "Daha çok erken, önce öğretmenini tanı, belki de öğrencisi olmak istemezsin." dedi gülümseyerek.