"Ben demistim sana dikkatli ol demistim demi aysegul. Liam seslendi sandim aklim cikti." diyorum.
"Seslense nolucak kizim sanki turkce biliyolar da mı?" diyo aysegul.
Aysegulun dedigi gibi gercekten cok taşlar ama. İkisi de bize yaklasiyolar. Ve mukemmel bi ingilizceyle,
"Burda da karsilastik." diyo kumral olani aysegule bakarak. Evet bu Nick olmalı. Cunku sarisin olan Andrew 'di.
Ama ciddi ciddi acayip yakisiklilar. Ic camasiri cekimlerine gittiklerine gore bayagi baklavali falan biseydir simdi bunlar?
"Nick." diyerek elini uzatıyo.
"Tuğçe."
"Andrew." diyerek elini uzatiyo sarisin olanı.
Onunla da tokalasiyoruz. Herkes birbirinin suratina bakiyo.
"Ee niye burdasiniz?" diyo aysegul sessizligi bozmak icin.
"Bungee Jumping yapmaya gelmisler aysegul niye burda olabilirler?" diyorum.
"Hahah cok sakacdir." diyo aysegul beni gostererek.
"Bizimde aksam parti gibi bisey yani boyle kucuk bi davet vercez oyle alisveris yapiyoduk sizinde eksikler var heralde." diyo cocuklarin alisveris arabalarindaki tuvalet kagitlarini gostererek.
Dayanmayip kahkaha atiyorum.
"Ay kusura bakmayin." ellerimle yuzumu kapatiyorum. bu ne abi yaa hahahaha...
"Evet biraz oyle oldu." diyerek guluyo Andrew. Cok sirinler ya... Ay ne diyorum ben.
"Eee partiye biz de davetli degil miyiz?" diyo Nick kollarini kavusturarak.
"Hı canım?" diyorum turkce aysegule.
Simdi s*çtn aysegul. Ne diyiceksin cok merak ediyorum.
"Eee şey... Siz... Davet ederdik normalde ama arkadaslarimiz bugun gidiyo. Biz de şey onlara ozel hazirladik ama siz de yarin gelin." diyo aysegul kaslarini kaldirip cici cici gulumseyerek.
"Oluuur." diyo Andrew.
"Tamam gorusuruz o zaman." diyo Nick te.
"Biz size haber veririz." diyo aysegul.
Aysegulle kasaya ilerlerken,
"Ben bunlarin bakiskarini hic begenmedim aysegul. Hem ne diye davet ediyosun tanimadigimiz insanlari?" diyorum.
"Ya ne alakasi var niye tanimadigimiz insanlar olsun tugcecim bizim nick le andrew iste... Hem napabilirler en fazla biseyler icerler..."
"Nerden bizim Andrew le Nick oldu bunlar lan?"
"Abi cok soruyosun."
"Kizim bak harry ogrenirse..."
"Tugce olmuyucak bisey diyorum."
"OFFFF OF!"
Kasadan aldigimiz seyleri gecirip parasini oduyoruz. Allahtan aysegul yemek yapmayi biliyo. Ben makarnadan baska bisey yapamiyorum cunku.
Agir posetleri zorlukla tasiyarak evimize donuyoruz. Aysegul hemen işe girişiyo. Bi yandan fırına koyuyo bi yandan ocaktakileri idare ediyo.
"Bunlarin yerine pizza soyleseydik daha zahmetsiz ve lezzetli olurdu."
"Hemde önemsiz." diyo aysegul.
"Cunku tugcecim onlar her zaman pizza yiyolardir ama biz ev yemegi yapinca kiymete binicek goruceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Konseri - 1
FanficOnunla tanıştım. Hayatımın adamıyla. Hayatımın konserinde. "Daha çok erken, önce öğretmenini tanı, belki de öğrencisi olmak istemezsin." dedi gülümseyerek.