9. fejezet

43 6 0
                                    

{Sziasztok. Azért nem irtam mert sokat tanultam meg a fecske avatóra készűltünk. Szerencsére mindkettőnek meg lett az eredménye. Próbàlok gyakrabban részeket hozni.}

Mikor rà néztem az óràmra dél volt ezért ki mentem ebédelni. Anya ma húslevest csinàlt ami az egyik kedvencem. Miutàn megettem a levest kopogtak az ajtón. Erik volt az. Köszöntem neki majd be engedtem.
-Szia Zsófi hogy vagy?- kérdezte kedvesen.
- Jobban köszönöm.
- Nem akarlak most ezzel terhelni de van egy kis gond.... Koralal.
- Mi történt vele!?- kérdeztem szinte ordibálva.
- A baleset óte nem eszik, én úgy veszem észre megbànta.
- Erik- jött oda anya- Zsófival megbeszéltük hogy hivunk hozzà egy orvost hogy megvizsgâlja egészség ügyileg nincs-e baja.
- Ez jó ötlet viszont ha nincs van egy ötletem.-Mondta Erik.
- Mi az-  lettem egyre kivàncsibb.
- Hât màr lehet hallotàl róla vannak ugy nevezett teràpia pónik. Persze ezek csak sima pónik akiket illetek egy ilyen jelzővel mivel jó hatàssal vannak az emberre és az àllarra is.
- Ez jó ötlet. De ez gondolom azt jelebtené hogy lenne még egy lovam.
- Igen. Ha a szüleid megengedik.
- Mennyibe kerül egy ilyen póni?- kérdezte anya- Ha nem dràga meg beszélhetjük.
- Ez komoly anya. Köszönöm.
- Nem olyan dràga viszont olyan helyről kell venni ahol jó sora volt. Sz pedig olyan 100 ezer forint- Mondta Erik
- Akkor ha az orvos se tudja megmondani mi baja akkor veszünk eggyet. Rendben?- kérdezte anya.
- Igen. Köszönöm. Viszont ki mehetek Koralhoz? Szeretném meg etetni.- kérdeztem.
- Erik kiviszed amig keresek egy orvost?- kérdezte anya.
- Persze.
Gyorsan össze szedtem a cucom és indultunk is. Mikor ki értünk Koralhoz mentem Erik is jött velem. Koral csak àlt a boxàba. Bemrntem hozzà fogtsm egy kis szénàt és megetettem vele. Ott maradtam amíg meg nem ette a napi adagjàt. Amíg evett folyamatosan kedveskedett. Làtszott rajta hogy megbànta. Még maradtam vele egy kicsit majd Erik haza vitt. Mikor be mentem a hàzba anya azzal fogadott hogy holnap jőn az orvos. Én felmentem a szobàmba aíg Erikkel megveszélik a részleteket.

{Remélem tetszik a rész}

A remény soha nem hal meg!  (Szünetel)Where stories live. Discover now