7. fejezet

49 8 0
                                    

《Inentől megpróbálom Zsófi szemszögéből irni a történetet. Megpróbálok hetente részeket hozni》 

Koral kis idő mulva oda jött hozánk. Aztán Prüszkölt eggyet majd valami hülye fejet vágott. Ezután f.szárra tetem és elkezdtünk gyakorolni először csak lassan sétába, majd át váltotunk ügetésre ekkor ên mellé mentem és a f.szárazó ostorral szabályoztam a tempóját. 2 kör után Koral hirtelen felágaskodott majd elhomályosult minden.

《Erik szemszöge》
Koral Zsófit a földre teritette majd el vágtázott. Gyorsan felhivtam a mentőket majd Zsófi szüleit. Közbe az eszméletlen lányt ki vittem a karámból és az asztalra fektetem. Zsófi szülei 5 perc mulva ide is értek én elmindtam nekik mi történt és ekkor a mentők is megérkeztek. Nekik is el mondtam mi történt majd a lányt mentős ágyra fekteték.

《Zsófi szemszöge》
Mikor magamhoz tértem egy fura ágyon feküdtem anyukám a kezem fogta Erik pedig a fejem jelett ált és 2 mentős vett körbe. Az egyik megkérdezte mire emlékszem. Elmondtam neki addig a történteket amíg mint kiderült a földre teritett. Majd megkérdezte nincs-e hányingerem. Csak meg kellet hogy kérdezze a gyomrom hirtelen felfordult ezért azt feleltem de. Erre adott egy hányinger csilapitó inekciót ami egy kicsit fájt. Ezután el kellet kösszönöm Eriktől mett be tetek a mentő autóba de megigérte, hogy bejön hozzám. A kórházba 10 perc alatt be értünk elvittek ct- vizsgálatra ahol kiderült hogy enyhe agyrázkódásom van ezért 1 hétig nem lovagolhatok. Ezután mivel nem birtam mozditani a karom és fájlaltam is elvittrk röntgenre. Kiderült, hogy a job alkarom eltörtt ezért az 3 hétig be lesz gipszelve. Igy még tovább nem lovagolhatok. Ezután befektetek egy kórterembe, hogy megfigyelés alatt tarthassanak.

《Remélem tetszik a rész》

A remény soha nem hal meg!  (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora