O několik hodin později do sklepa přišel ten pán domu a ty dva muži.
Začala jsem se trochu bát co udělají. Dobře bála jsem se hodně a to bych nebyla já kdybych se nerozbrečela. Ale to je nejspíš nezajímalo.
Ten jeden muž mě rozvázal a ten druhej mi hodil nějaký oblečení, který jsem si měla obléct.
Já: Tohle si neobleču!!
Muž: To teda vezmeš!!
A hned mi přilítla facka. Dál jsem radši byla zticha. Jak mile odešli, tak jsem se převlékla. Chtěla jsem utéct, ale to malý okno na zdi bylo až moc malý a navíc tam byli mříže. Tak jsem běžela ke dveřím, ale ty byli zamčený. Nemohla jsem nic dělat, tak jsem si sedla do rohu na zem a brečela jsem(nečekaně). Po nějaký chvíli tam vtrhnul ten pán domu (nevím totiž jak jo jinak nazvat). Zatáhl mě za ruku a někam mě vedl. Docela jsem se bála co se bude dít, ale nechala jsem to radši být.
Zavedl mě do kuchyně. Kde mi poručil abych uklidila.
Já: Nejsem žádná tvoje služka, tak si to úklid sám!!
On: Od teď už si a dělej do večera to bude uklizený budu pořádat párty a jestli ti neuklidíš, tak uvidíš.
Radši už jsem neřekla ani slovo, protože z něho šel fakt strach. A radši jsem šla uklízet. Do večera jsem to měla hotový. Pochválil mě a odvedl mě do nějakýho pokoje kde to vypadalo jak na skládce. Hodil mě tam a zamknul. Musela jsem to uklidit. Celou noc jsem pracovala a ráno jsem to měla konečně hotové.
On mě odvedl zpátky do sklepa a svázal mě k židli. Docela jsem se začala bát co bude potom. Snažila jsem se jak koliv dostat s těch provazů, ale nešlo to. On nachvilku někam odešel a pochvilce přišel z nožem v ruce.
On: Takže pokuď nebudeš poslouchat tak tě tres nemine a nebo tě rovnou můžu zabít a nebo ti budu řezat po těle. Rozuměla si!!
Já: A-Ano (Řekla jsem trochu klepavým hlasem)
Pak on odešel a nechal mě tam. Pochvilce jsem se začala nudit.
Dneska nic moc, ale doufám, že se vám příběh bude líbit a omlouvám se za pravopisné chyby.
ČTEŠ
Prosím nezabíjej mě
RandomJe to o dívce jménem Riley (16). Jednoho dne dívka půjde ven se projít do parku. Cestou u ní najednou zastaví auta a z něho vystoupí dva muži. Odtáhnou jí do auta a někam s ní odjedou. Když dojedou na místo tak jí odtáhnou do sklepa kde jí svázají a...