O několik minut možná hodin později přišly ty dva muži. Měli v ruce nůž nějaké provazy a možná ještě něco. Zase jsem měla strach, ale snažila jsem se to na sobě nedát znát. A myslím, že mi to docela šlo.
Přišli ke mě a chtěli a rozvázali mě a pak odešli a ani nevím proč. Bylo to dost divný. Ale potom přišel s nožem a zežiletkou. Chtěli mě říznout, ale já se začala bránit. Nakonec mi svázali ruce a přes pusu mi dali lepící pásku. Začali do mě kopat, mlátit mě a nožem mě dvakrát řízli do ruky a nechali mě tam. Prostě z ničeho nic. Ještě, že mi netekla tolik krev tobych mohla vykrvácet. Ale zase jsem začala brečet až jsem najednou usnula.
Ráno nebo kolik byli tak jsem už byla přivázaná zase na tý židli.
On: Takže ty nebudeš poslouchat jo!!??
Já: Nebudu!!! Proč bych měla!!
Potomhle mi jednu vrazil a řízl mě do druhý ruky. Sikla jsem bolestí.
On: Takže nebudeš jo!?? Ty kurvo!!!
Pak odešel.
Je to tady strašný. Už chci aby mě našli. A ještě mi nedávají najíst. Prosím!! Pomocte mi!!! A nejhorší na tom je, že mě ještě k tomu řezaj a další divné věci.
Ale to je vedlejší teď se musím za každou cenu pokusit zůstat na živu což nebude asi tak lehký.
Z mého přemýšlení mě najednou vyrušilo prasknutí dveří. Byl to on.
On: Dělej musíš uklidit celý dům večer přijde návštěva a budu tě jim ukazovat pokuď budeš hodná. A možná dostaneš najíst. Potom mě rozvázal. A já šla po schodech na horu a začala jsem uklízet. Nejdřív jsem uklidila kuchyň potom obývák, pak jeho ložnici. A další místnosti jako je třeba pokoj pro hosty, druhý pokoj pro hosty, záchod a koupelna. Asi do dvou hodin možná to trvalo dýl tak jsem měla hotovo. Sešla jsem schody dolů a on mi dal konečně najíst. Jsice mi dal jenom jeden rohlík, ale i tak jsem měla radost, že mi konečně dal najíst. Pak mi dal i trochu napít a odvedl mě zpátky do sklepa. Tam mě nechal a odešel.
ČTEŠ
Prosím nezabíjej mě
RandomJe to o dívce jménem Riley (16). Jednoho dne dívka půjde ven se projít do parku. Cestou u ní najednou zastaví auta a z něho vystoupí dva muži. Odtáhnou jí do auta a někam s ní odjedou. Když dojedou na místo tak jí odtáhnou do sklepa kde jí svázají a...