Tylerovo tělo neunášelo tíhu vší té viny, nechutenství, opovržení, zklamání, že se začalo stáčet celé samo do sebe. Ohýbala se mu záda a nemohl s tím nic dělat, nemohl to nijak ovlivnit, protože momentálně všechnu svou energii soustředil do toho, aby se nahlas nerozplakal. Jeho nohy ho rovněž odmítaly držet a jako kdyby na ně někdo doopravdy vyvinul víc, než jsou schopny snést, se podlomily. Jediné, co zpěváka zachránilo před pádem na studenou podlahu, bylo instinktivní stisknutí kolen k sobě.
Teď si mohl začít sypat popel na hlavu. Proč se snažit přijít na jakékoliv rozumné řešení, když se může topit ve vlastním žalu. Nevěděl, jestli si tohle vůbec dokáže někdy odpustit. Jestli si dokáže odpustit, že svou snoubenku pod--... Nedokázal ani pomyslet na to slovo. Byl tak ubohý, že nedokázal, byť jen v duchu vyslovit to, co včerejší noc provedl.
Místo toho, aby tomu čelil, aby uznal svou chybu jako rozumný dospělý člověk, tak se zavíral v koupelně a naříkal jako malý kluk. Všechno zkazil. Všechno zničil. Zlomil Jenninu důvěru. Mohl vzít jejich snubní prsteny a vhodit je do žhnoucího krbu, a efekt by byl stejný – jejich pouto by se roztavilo, rozpadlo, obrátilo v prach. Přesně tak, jak se stalo teď.
A co Josh? Co jeho nejlepší kamarád? Dokáže ... Dokáže se mu vůbec ještě podívat zpříma do očí. Na co včera proboha myslel, když se k němu naklonil, aby ho políbil. Proč to vůbec udělal? Proč se Josh neodtáhl? Proč ho sám nezarazil, když viděl, že Tyler je absolutně mimo sebe?
NeNeNe, nemohl tohle dávat za vinu jemu. Kdyby se dokázal uklidnit a nerozrušil by Joshe během návštěvy u Debby, tak by se nic nemuselo stát. Proboha ...Debby... Jako kdyby se takhle neobrátily životy vzhůru nohama už dost lidem, tak tu je ještě ona. Ona, která o ničem nevěděla a rovněž Jenna o ničem nevěděla. Jejich závazek je prakticky v troskách a ona o tom neví. Neví o tom, že její snoubenec si ji dostatečně neváží a nezaslouží si ji.
A právě to trhalo Tylerovo srdce na kusy nejvíc. Nikdy nechtěl Jenně lhát a rovněž ji nikdy nechtěl ublížit. Nyní stál na rozcestí, kde si mohl vybrat jedno z toho. Mohl by zapírat. Zapírat do svého posledního dechu, nikdy ji nic neprozradit ani nenaznačit, a modlit se k Bohu, že ho jeho černé svědomí nesežere zaživa.
Anebo by ji mohl říct pravdu. Přiznat, že s Joshem překročil fyzické hranice mezi čistě kamarádským vztahem, a modlit se k Bohu, že to Jenně neublíží. Což je naprosto absurdní, protože pochopitelně, že nevěra jedné straně v partnerském vztahu ublíží vždycky.
Tyler to takhle nikdy nechtěl. Dělal všechno proto, aby se s ním jeho snoubenka cítila spokojená, v bezpečí, šťastná, tak jak by si zasloužila. A jednou jedinou nocí celé svoje snažení pohřbil. Ať by udělal cokoliv; přiznal se, nebo lhal, tak by ... tak by co? Tady už ani není žádné 'by', tady už se to stalo. Stalo se to, už není cesty zpět.
Možná by bylo nejlepší, kdyby to všechno skončil hned teď a tady. Pak by se alespoň vyvaroval borcení dalších životů, dalších lidí, dalších vztahů. Jenomže byl natolik zbabělý, že neměl sil ani na to. Zvládal jedině se v polo-stoje choulit u dveří, vzlykat do dlaní a nechávat slzy, aby na podlaze pod ním utvořily mělčí kaluž.
Jak má takhle vylézt před fanoušky? Má lhát i jim? Má se tvářit, jakože je šťastně zasnoubený, když si přitom nemohl být jistý, jestli vůbec ještě za týden zasnoubený bude. Měl by se s tím svěřit? Měl by se z toho vypsat a poté všechny svoje sebe-nenávistné verše roztrhat a vyhodit do koše anebo si je naopak vylepit nad postel, aby mu každé ráno připomínaly, co za odporného člověka je vlastně zač? Měl by snad dělat, že se nic nest—
ČTEŠ
Lost Halo [Joshler CZ] ☑
FanfictionMoc činit vlastní rozhodnutí je základním prvkem svobody. Za svá rozhodnutí musíme nést následky. Ne všechna rozhodnutí jsou učiněna s čistou hlavou... - 3rd Person POV (=Er forma: vyprávěno z pohledu třetí osoby.) - Slow Build (=Pozvolný rozvoj př...