4.

271 29 4
                                    

-Sarah-

Dovnitř vešel Bieber.Otočila jsem se na bok a dívala se z okna,nebyl to zajímavý výhled ale lepší než se dívat na něj.

'Jak se cítíte Carol?'Málem jsem se zasmála.Přehodila jsem nohu na deku,protože mi bylo doopravdy teplo.Ze stolíka jsem si vzala mobil,měla jsem tam hodně nepřečtených zpráv od Johna,můj ex.Všechny jsem je vymazala.Začal mi zvonit mobil,nacož se na mě Bieber podíval,což jsem ignorovala a zvedla to.

'Hmm?'

'Honey!'Vykřikl pro mě až moc povědomí hlas.Můj bratranec Ryan Butler.

'Nemám na tebe čas Ryane Butlere.'Zamrlala jsem.

'Doopravdy?Slyšel jsem,že máš zlomenou nohu.'Zasmál se.

'To není směšný!Nebudu kvůli tomu moct tancovat.'Poslední větu jsem zašeptala.

'Si silný člověk zlato,všehno dokážeš.'

'Myslíš?'

'Vím to,zlato.Stačí jen věřit.'

'Já vím.Já jen víš co pro mě tanec znamená.'Zahnala jsem slzy,které se mi vtlačily do očí.Viděla jsem,jak jde k mé posteli Bieber.

'Uhmm zavolám ti později.'Stímhle jsem to típla.

'Jak se cítíte slečno Weston?'Neodpověděla jsem,všimla jsem si že Carol někam zmizla.

'Nebudu vás moct léčit,když mi nebudete odpovídat.'Proč mi sakra vyká?

'Nic mě nebolí,jsem v pohodě.Takže mě můžete pustit domů.'Falešně jsem se na něj usmála.Zasmál se,doopravdy se zasmál?

-Justin-

Tahle dívka je rozhodně,ta nejpřitlažlivější dívka,kterou jsem kdy viděl.Arogantní,egoistická,nádherná,ambiciózní a pekelně sexy.Takové já v ženském provedení.

'Čemu se jako směješ?'Zasyčela na mě.

'Kdy jsme si potikali?'Zvedl jsem tázavě obočí.Probodla mě pohledem.

'Budu ti tikat kdy budu chtít.'

'Odkud znáš Butlera?'Ryan je můj nejlepší kamarád.

'Je to můj bratranec.Ty ho snad znáš?'Proč mi Ryan neřekl,že má tak sexy sestřenku?

'Ano,chodil jsem sním na středí a jsme prakticky nejlepší kamarádi.'

'Na střední?To bylo kdy?V době kamenné?'To vypadám až tak staře?

'Nevím,jak tobě ale mě je jen 24.'Uškrnul jsem se na ni.Myslím,že tohle není profesionální chování doktora.

'Vtom případě si jen o 4 roky starší.'Zamumlala.

'Dobře,takže jak se doopravdy cítíš?'

'Fyzicky dobře.'

'A psychicky?'

'To nepochopíš.'Pokrčila rameny,v jejích očích se zaleskly slzy.

'Mluv,možná tě pochopím.'Sedl jsem si na stoličku,která tu byla.

'Když přestanu s tančením,nebude to jako dřív.Já tancuju od svých pěti,vyhrávám různé medaile.Mý rodiče to nikdy neocenili,nikdy nebyli na mých soutěžích a já to prakticky začala dělat kvůli nim.Chtěla jsem jim dokázat,že něco umím.Chtěla jsem aby na mě byli pyšní.Chtěla jsem aby jsme byli zase rodina.'Zasekla se..''Slíbili mi,že dojdou na moje nejhlavnější vystoupení které bude za tři měsíce,a ty si mi teď řekl že nemůžu tancovat..je to něco nepopsatelného.Žiju tancem,nic jinýho pro mě neexistuje.''

Musím jí pomoc,cítím že ona je něco co potřebuji ale sakra proč?

Doctor BieberWhere stories live. Discover now