-Sarah-
Travis mě objal a zanechal mi cudný polibe na rtech,je to můj nejlepší kamarád.Ve dveřích se objevil Justin,moje spolubydlící zase někam odešla.
'Kdo to byl?'Justin si sedl na židli vedle mé postele.
'Travis.'Dívala jsem se před sebe.
'Přítel?'Podrážděnost byla slyšet v jeho hlase.
'Kamarád.'
'Jak se cítíš?'Náhlá změna téma.
'Fájn.'Zamulala jsem.
'Bolí tě něco?'Srdce.
'Ne.'
'Myslím,že tě budeme moct za 3-4 dní pustit domů.'
'To je skvělý.'Neměla jsem radost.Myslím,že se teď na ňáký čas vrátím k rodičům,kde nikdo není.Nic mi tam nebude připomínat tanec.
'Kde je Carol?'Zvedla jsem tázavě obočí.
'Šla na procházku.'Pokrčil rameny.
'Jdu taky na vycházku.'Odhodila jsem ze sebe deku,čímž jsem odhalila své černé krajkové prádlo,rychle jsem si stáhla dolů tričko.Justin měl pootřevřené ústa.Protočila jsem očima.Vzala jsem si do ruky mobil.
'Bez sestřičky,jít nemůžeš.'Zamumlal.
'Ty si moje sestřička,tak mě laskavě zvedni do náruči a odnes někam daleko od nemocnice.'Natáhl jsem ruky.Povzdychl si,chytl mě pod nohy,své ruce jsem omotala kolem jeho krku.Naše tváře,byli blízko u sebe,dýchali jsme si na rty.Srdce mi začala rychleji bít.Nahýbal se,že mě políbí.
'To nemůžeš,Justine.'Zašeptala jsem.
'Můžu.'Vydechl.
'Justine.'
'Prosím.jen jednu.'
'Jednu.'
'Malinkou.'
'Malilinkou.'Přilepil své rty na ty mé.Touha,která se ve mě začala probuzovat byl nepopsatelná.Otevřeli se dveře,nevnímala jsem to.Bylo mi jedno,že nás může kdokoliv vidět.
'Dr.Bieber na ambulanci čekají lidé.'Sestřička,odtáhla jsem se od něj.Podívala jsem se ke dveřím.Carol seděla na vozíčku a doslova mě zabíjela pohledem,co jsem jí udělala?
'Zachvíli přijdu a půjdem na tu procházku.'Zašeptal mi do ucha a dal mi cudný polibek na rty.Položil mě na postel.Když všichni odešli,Carol se na mě podívala.
'Co sním máš?'Zavrčela.Že,by žárlila?
'Nic.'Ironicky jsem se na ní usmála.
'Tak hele ty namyšlená barbie,na něj nešahej.Je můj.'Zasyčela,zasmála jsem se.
'Kdyby s tebou něco chtěl mít.Myslíš,že by líbal mě?Přiznejme si,Carol.Že já tu jsem ta hezčí a myslím,že i povahově lepší.Takže ty dej od něj ruce pryč.'Otočila jsem k oknu,ignorujíc její pohled.
Jeho rty chutnaly tak kurevsky dobře.