Luke's P.O.V.
Onderweg naar Ebony's huis zie ik hoe zenuuwachtig ze is, ze bijt zachtjes op haar lip en kijkt denkend voor zich uit, 'Eby?' vraag ik .... geen antwoord, 'Eby' zeg ik nu wat harder, 'huh ja wat?' antwoord ze. 'Waar dacht je aan?' vraag ik, 'ow nee niks belangrijks' antwoord ze, 'Eby kom op, waarom durf je me het niet te vertellen?' antwoord ik terwijl ik voor haar ga staan, 'omdat ik bang ben' antwoord ze, huh wat bedoelt ze nou weer met bang? 'waarvoor bang? en waarom, je weet dat je niet bang hoeft te zijn ik ben er' zeg ik om haar rustig te maken, 'b-bang d-dat je me achter laat, dat je niet meer om me geeft, dat je niet meer van me houd' antwoord ze, waarom denkt ze dat heeft die jake weer iets gedaan 'wat natuurlijk niet, ik hou van je, waarom denk je dit, heeft jake iets gedaan?!' vraag ik, 'laat maar' antwoord ze, 'NEE Eby ik laat je níet weer onzeker voelen, waarom zeg je me het niet gewoon!' zeg ik iets te hard, ze is denk ik geschrokken, ik zie een traan ontstaan in haar oog 'sorry Eby ik bedoelde het niet zo..' zeg ik, 'nee maakt niet uit het is mijn schuld ik ben gewoon een sukkel, ik ga zeuren over mijn problemen terwijl ik ze niet wil zeggen' zegt ze, 'nee eby alsjebliefd zeg het me, als we iets willen worden moeten we wel alles tegen elkaar zeggen, en je moet me vertrouwen, en je bent geen sukkel anders hield ik toch niet van je' zeg ik 'ughh shut up je bent te lief voor me ik verdien je niet, ik vertouw je wel maar ik ben bang dat je straks me haat of iets of me verlaat of iets..' zegt Eby 'ugh Eby, wees niet zo streng voor je zelf je bent prachtig en geweldig natuurlijk verdien je me, ik verdien eerder jou niet je bent te knap en te lief, maar zeg nou maar wat er is' zeg ik terug 'uhm.. i-ik b-b-ben b-b-bang dat' er rold een traan over haar gezicht 'Sssshhhhhttt doe maar rustig babe' zeg ik 'ik ben bang dat Jake er straks staat, ik ben bang dat hij iets tegen je zegt waardoor je me haat' zegt ze, 'babe kijk me aan, ik zal je nooit verlaten, ik zal je nooit haten, ik zal er altijd voor je zijn' zeg ik, ze glimlacht en we lopen nu verder naar haar huis.
--------------
als we bij Ebony's huis zijn aan gekomen doet Ebony de deur open.
'Hejj mam, ik ben thuis met Luke!' roept ze, 'hej babe het werd tijd' zegt een onbekende stem, ik kijk Ebony aan ze word opeens wit en kijkt met wijden ogen naar de deur, ze begint sneller en dieper te adem halen, ik sla me armen om haar heen en ik leg mijn voorhoofd tegen haar voorhoofd 'ssshtt sssht rustig maar' zeg ik, ik kus haar zachtjes, de kus wordt verbroken door iemand die op mijn schouderblad tikt, als ik me omdraai staat er een jongen 'wie ben jij?!' vraagt de jongen 'ik ben Luke, Ebony's vriendje' zeg ik kalm. 'BLIJF VERDOMME VAN MIJN VRIENDIN AF!' zegt de jongen en zwaait zijn vuist naar mijn hoofd, net op tijd kan ik zijn vuist pakken, ik lach naar de jongen 'HAHAHA grappig probeerde je me nou te slaan kneusje' zeg ik, ik kijk Ebony aan die helemaal bevroren staat 'gaat het goed babe?' vraag ik aan Eby 'uhm ja' antwoord ze, opeens zie ik haar geschrokken gezicht veranderen in een boos gezicht. 'verdomme Jake ik ben je vriendin niet fuck off je bent de grootste mogool die ik ken en dan nog mijn vriendje proberen te slaan' zegt ze, Wacht?! zei ze nou vriendje awh, ugh kom op Luke meen je die nou, slechte timing zeg ik in mijn gedachten, ik heb sirieus Eby nog nooit zo boos gezien. Als ik weer op let die ik Eby naar Jake toelopen en ze geeft hem een klap in zijn gezicht 'EN NU OPROTTEN !' schreeuwd Eby naar jake. Jake stormt naar buiten.
---------------
Een kwartier later komt Eby's moeder thuis, 'Hej lieverd ik ben thuis' roept mevrouw Cairo 'Yo Mam ik zit in de woonkamer met Lukey' zegt Eby, mevrouw cairo komt de kamer in gelopen en loopt naar me toe 'Hoi lieve schat ik ben Nadine' zegt mevrouw Cairo 'Hoi Nadine ik ben Luke'zeg ik.
--------------
1 half uur later
'Eten is klaar!' roept Nadine, we gaan allemaal aan tafel zitten en gaan eten. Na een half uur zijn we klaar, 'Het Was heel lekker Nadine' zeg ik 'Ow dank je lieve schat' zegt ze 'geen dank'zeg ik. 'Ik ga me klaar maken babe, kom je mee dan kan jij je ook om kleden?' zegt Eby 'oke is goed babe' anwoord ik terug. We lopen alle bij naar boven. 'wat denk je van dit' vraagt Eby en legt een bloemen croptop op bed en een spuikerbroek legging met bordeaux rode all stars, 'ziet er goed uit babe' zeg ik, 'welke navelpiercing zal ik in doen?'vraagt ze en laat een blauwe en een paarse navelpiercing zien 'wacht heb jij een navelpiercing? hoe kan het dat ik het niet weet?' vraag ik 'nou je vroeg er nooit om' antwoord ze simpel 'best wel HAWT' zeg ik met een derpface 'wauw luke charmant!' zegt ze sarcastisch, ik draai me om om me spullen te pakken, wanneer ik me omdraai zie ik Eby alleen in haar BH en onderbroek staan, ik blijf staren, 'wauw wat heeft ze een mooi lichaam' denk ik, ik stop weer met staren als ze haar croptop aan heeft 'kon je het zien Hemmings' vraagt ze, ze begint te giggellen 'haha ja eigelijk wel alleen toen je je croptop aan deed vond ik het wat minder, en sins wanneer giggel jij?' vraag ik, 'uhm i don't know jij bent eigelijk de eerste die me heeft late giggellen' zegt ze met een rose gloed op haar wangen.
Sorry dat het zo lang duurde!, ik had geen ideeën, dus dit hoofdstuk is nie echt geweldig, ik heb wel nieuwe ideeën dus het volgende hoofdstuk komt snel!, ik kan Btw niet vanaf 6-6-2014 tot 9-6-2014 een nieuw hoofdstuk posten want dan ben ik op de camping bij mijn Bff :)
JE LEEST
Friends or more? || Luke Hemmings || Dutch
Fanfictionals ebony naar australie verhuist komt ze luke tegen al snel worden ze vrienden en ook meer dan vrienden maar alles veranderd als haar ex uit nederland naar australie verhuist, word het iets of niet?