Luke's P.O.V.
Na dat Ebony haar ogen had open gedaan had ik meteen de zusters er bij gehaalt, het is nu een week geleden, Ebony mag vandaag eindelijk naar huis. 'Hej Eby heb je er zin in' zegt Calum aan de telefoon, 'ja natuurlijk' antwoord ze, Ebony weet niet dat ik mee ben het was een verassing van Calum want Ebony wil nooit dat ik haar zie zonder make up, als we bij het ziekenhuis zijn aangekomen wachten we op Ebony bij de auto, 5 minuten later zien we Ebony aan lopen, 'Hej Cal' zegt ze, 'hej Eby ik heb een verassing voor je' zegt Calum, Eby kijkt Calum verwart aan, onder tussen stap ik aan de andere kant van de auto en ga aan de achterkant van de auto aan, 'Hej babe' zeg ik tegen Eby, Eby kijkt me geschrokken aan en slaat haar handen voor haar gezicht, 'LUKE!, ik heb geen make up op!' zegt ze tegen me, 'ja maar ik vind je ook mooi zonder make up' zeg ik en loop aar haar toe en pak haar handen en kus haar zacht op haar lippen, 'ughh goed, maar alleen omdat je zo lief bent' zegt ze, 'EJ team CAKE bestaat nog hoor!' horen we calum opeens roepen, Ebony en ik schieten in de lach en gaan in de auto zitten,
----------
na 15 minuten in de auto zitten zijn we bij Eby's huis aan gekomen, ik en Ebony stappen uit en lopen naar haar deur, 'Eby, wil je vanavond met mij op een date?' vraag ik, Ebony's ogen worden groot en een glimlach verschijnt op haar gezicht, 'OMG JAAA Natuurlijk!' zegt ze, ik glimlach en kus haar zachtjes op haar lippen, Ebony slaat haar armen om me nek rustig trekt ze zich terug en pak ik haar op en draai ik haar in het rond, we schieten allebij in de lach, langzaam zet ik Eby weer op de grond, 'ik ga nu, dan hebben we genoeg tijd om ons klaar te maken' zeg ik, 'Luke wacht!' zegt Ebony en ze pakt me bij me arm en trekt me terug, Eby gaat op haar tenen staan en geef me nog een kus op mijn lippen.'ik moest je nog een afscheids kus geven' zegt ze, ik glimlach en loop naar de auto, 'Doei babe' zeg ik, snel stap ik in de auto en rijden ik en Calum naar huis Als ik thuis aan kom kies ik me klere en stap ik snel even onder de douch, na het douche poets ik me tanden en doe ik me haar, daarna doe ik me schoenen aan en loop ik naar Calum in de woonkamer, 'hej, denk je dat ze dit leuk zal vinden' vraag ik aan Calum, ik draag een zwarte basic shirt met een V hals waar een zonnenbril aan hangt, een zwart jack, zwarte skinney jeans en all black VANS, ik heb mijn haar in een kuif, 'ziet d'r goed uit maat' zegt Calum 'Thanks' zeg ik, 'Dus wat ging je nou aan haar geven?' vraagt Calum, ik pak een rood doosje van de tafel en doe hem open, als ik hem open doe zie je een hartje ketting met een infinity teken er door heen,'Woow man goeie keuze, kweet zeker dat Ebs het mooi vind' zegt Calum, 'Thanks maat' zeg ik terug, 'CAKE IS STILL ALIVE BITCHES' zegt Calum terwijl hij op me af springt voor een knuffel, ik schiet in de lach, als Calum eindelijk van me af is kijk ik naar de klok: half 6, het is 10 min naar Ebony rijden dus ik vertrek alvast.
-----------
10 min later
We zijn bij Ebony's huis aan gekomen dus ik stap uit de auto en loop naar de deur en bel een keer aan, uit eindelijk doet Ebony open 'Hej, wow Luke je ziet er goed uit' zegt ze verlegen, 'Jij dan!' zeg ik terug, Ebony heeft een peach kleurige croptop aan met lange mouwen en een wit met zwart gestreepte skaters skirt, haar haar bruine mooie haren hangen golvend los naar beneden, 'dus zullen we maar gaan?' vraag ik, 'jup' antwoord ze met een ploppende p. 'Dus waar gaan we naar toe' vraagt ze, 'naar de mooiste plek in Australië' antwoord ik.
Hejj, sorry dit hoofdstuk is niet de beste maar ik wou er nog een schrijven voor ik op vakantie ga voor ong 3 weken, dus ik heb speciaal voor jullie bijna de hele middag lopen schrijven want ik had niet echt veel ideeën dus toen duurde t nog langer maar na dat ik op vakantie ben geweest miss wel tijdens vakantie, ga ik een nieuw hoofdstuk schrijve :)
JE LEEST
Friends or more? || Luke Hemmings || Dutch
Fanfictionals ebony naar australie verhuist komt ze luke tegen al snel worden ze vrienden en ook meer dan vrienden maar alles veranderd als haar ex uit nederland naar australie verhuist, word het iets of niet?