Almost, I Was Soo Close

333 18 5
                                    

Luke's P.O.V.

ik kijk haar recht in de ogen aan, er is iets speciaals aan haar door haar krijg ik een gevoel dat kriebelt geen slecht gevoel ofzo, maar een leuk aangenaam gevoel. 'Hejj Hemmings' zegt Ebony 'Heey Cairo' zeg ik terug "hoeist?' vraag ik aan d'r "goed hoor en mej jou?' vraagt ze terug 'ook goed en mooizo' zeg ik 'mooizo Lukey', lukey? zo noemen alleen me band maten me en me familie, hoe weet ze dat mijn bijnaam is? maar toch vind ik het speciaal 'Jaa hé Eb' zeg ik tegen haar ik knipoog er ook nog even bij, we schieten in de lach tot de bel gaat. Samen lopen we naar het lokaal na 50 minuten gaat de bel weer en zijn we uit. 'zullen we chillen?' vraagt ze, 'is goed' zeg ik. onder tussen rijden we naar starbucks en gaan we weer bij de haven zitten tot het op is. 'zullen we zo naar mijn huis gaan ik heb namelijk repetitie met de band dan kan je zien hoe goed we zijn hahaha' zeg ik en ik knipoog naar haar, 'is goed lijkt me leuk, wat doe jij dan bij je band' vraagt ze, 'ik zing en ik speel gitaar' antwoord ik, 'wat?!' roept ze verbaast 'jij zingt wauw, je blijft me steeds meer verbazen' zegt ze, ik glimlach naar haar, onder tussen rijden we naar mijn huis, als we bij mijn huis zijn aan gekomen gaan we naar de studio, nou ja.. de kamer waar we de repititie doen. Ebony zie ik in mijn ooghoeken nog steeds me verbaast aan kijken, als we in de studio zijn die ik de jongens al zitten, 'heey, dit is ebony cairo, ze zit bij me in de klas en komt kijken bij de repititie' zeg ik ''hejj' zegt ze, Ashton, Micheal en Calum rennen op d'r af en geven haar een knuffel, noujaa eerder een grouphug, verbaasd kijkt ze me aan en we schieten in de lach 'tjonge jonge jonge Lukey toch, zon mooie meid en je hebt haar nog niet uit gevraagt' zegt Micheal 'ja Mickey dat heb je als je elkaar pas 2 dagen kent' zeg ik en we schieten in de lach, echt ze zijn aardig maar ze gedragen zich nog steeds als een 8 jarige, nou ja ik ook maarja beter dit als saai en normaal! 'kom we gaan beginnen' zegt Calum. 'welk liedje?' vraag ik aan Calum, 'laat Ebony maar kiezen' antwoord hij. 'goed idee!' zeggen Ashton, Micheal en ik in koor. 'oke, maar ik ken jullie liedjes niet' zegt Ebony, 'maakt niet uit, hier heb je een lijst met al onze liedjes' zegt Ashton. 'doe maar Heartbreak Girl' zegt ze na een tijdje. 'okee' zeg ik, en we beginnen het liedje te zingen, na een paar uur zijn we uit gespeeld en geeft Ebony een applausje en rent op me af voor een handtekening, de jongens en ik schieten in de lach. 'blijf je eten' vraag ik aan haar, 'ik weet niet of ik mag, ik zal even me ma bellen' antwoord ze. na een tijdje roept ze: 'ik mag blijven eten,  maar moet wel om 11 uur thuis zijn' 'oke dat lukt wel' roep ik terug. Onder tussen hebben we al pizza besteld en zitten Cal, Ash, en Mickey beneden tv te kijken, ik ben nog met ebony in de studio, 'dus, Hemmings, jij kan dus goed gitaar spelen?' vraagt ze lachend 'ze zeggen van wel maar alleen mevrouw Cairo kan daar over beslissen want zij heeft verstand van muziek' zeg ik terug, we schieten in de lach 'en meneer hemmings, kunt u mij ook wat leren' vraagt ze, 'maar natuurlijk mevrouw cairo, u heeft de juiste persoon hier voor gekozen' even later zit ik op een bankje 'kom is' zeg ik en tik op de bank tussen me benen, langzaam komt ze half op mijn schoot zitten 'dus doe je vinger op deze snaar en die hand doe je bij die snaar' zeg ik tegen haar. Na een half uur kan ze het 'zo meneer Hemmings u bent een goeie leraar hoor' zegt ze vrolijk, 'en u bent een goeie leerling mevrouw Cairo' zeg ik terug. We moeten lachen, de lach veranderd al snel in een glimlach onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar onzen ogen sluiten al snel ik kan haar neus tegen de mijnen voelen onze lippen raken elkaar bijna aan. 'pizza is klaaaar , aaaaah mijn ogen, ehhh ik ben pas 7' zegt micheal, onze hoofden schieten snel naar micheal die bij de deur staat, en Ebony schiet in de lach. Gelukkig kan ze er om lachen, want ik kan alleen maar aan onze bijna kus denken, en dat Micheal het voor me verpest heeft. ughh soms haat ik die jongen, maar ja hij kan er niks aan doen het was gewoon slechte timing, al langzaam lopen we naar beneden naar de rest van de groep, waarscheinlijk heeft Micheal de rest al ingelicht over de almost kus, als we de kamer binnen komen lopen roepen Cal en Ash 'Oeeeeeeeeeehhhh!!!" ik en Ebony worden rood en schieten in de lach 'Ja het is waar, ik Ebony Cairo heb Bijna DE Luke Robert Hemmings gekust' zegt Ebony ik heb het gevoel dat ik nu nog roder word, nog even en ik verander in een tomaat!, 'kom op jongens ik ben aan het eten, nu zie ik het hele tijd voor me' zegt Mickey, 'Jaloers Clifford' vraagt Ash, 'Uh jaa totaly ik bedoel natuurlijk wil ik DE Luke Hemmings zoenen' zegt hij we schieten in de lach, 'nee natuurlijk ben ik niet jaloers Ashton Fletcher Irwin', ik schiet nog erger in de lach, 'maar zullen we nu de pizza op eten' zegt Calum met volle mond, 'ja, ik begin nogal honger te krijgen' zegt Ebony, na een paar uur is het 11 uur, 'maar uhh jongens het was heel gezellig maar ik moet naar huis' zegt Ebony, 'Doeii!' Zeggen Cal, Ash en Mickey, 'Luke wil je even mee lopen ik wil je even iets vragen' zegt ze 'uhh ja is goed' onder tussen lopen we naar haar fiets. 'dus Cairo wat wou je vragen' vraag ik en ik begin te lachen 'ik moest van me ma vragen of je morgen bij ons wou eten en of je daarna mee wou naar een feest?' vraagt Ebony 'uhh jaa is goed lijkt me leuk' antwoord ik 'kijk daar nou bij het raam' zegt Ebony ik kijk naar het raam en zie daar Ash, Cal en Mickey gluren. 'Nou ja zal ik dan maar de show afmaken' zegt Ebony lachend en slaat haar armen om me nek en kust me op me mond, ik sla me armen om haar middel en kus haar terug, onder tussen horen we Ash, Cal en Mickey allemaal Awhh roepen, uit eindelijk trekt Ebony haar hoofd los, 'ik moet nu echt gaan cutie' zegt ze 'is goed ik zie je morgen op school knapperd' zeg ik terug, en ik til haar op en geef haar een knuffel, dat is nou het voordeel dat ze een kop kleiner als me is. 'Doei' roep ik, Ebony stapt op haar fiets en rijd naar huis.

Friends or more? || Luke Hemmings || DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu