Bir hafta sonra şirketin açılışının 29. yıldönümüydü. Her sene bu zamanlar Soner ailesinin evinde bir telaş başlardı. Gerçi bu sene bütün her şeyin organizasyonundan Samet sorumlu olacaktı. Emir artık uğraşmak istemiyordu. Samet aylar önce başlamıştı planlarına. Emir'e de kutlamaya Sena'yla gelmesini söylemişti.
-"Abi artık bir şeyleri itiraf et. Bu davet bi vesile olsun."
+"Ya öyle de, biz onunla adam akıllı hiç konuşmadık ki oğlum. Arada mesajlaşıyoruz, Aras'ı götürüp getirirken falan konuşuyoruz. Nasıl davet ediyim?"
-"Abi sen bu kutlamaya bi getirseydin var ya, kesin aranızda bir şey olacak....Sahi kaç yaşındaydı?"
+"22, yanlış hatırlamıyorsam."
-"hah bak ikinizinde yaşı gelmiş artık." Dalgayla karışık bu cümlesine sırıtmıştı. Emir de ister istemez gülümsemişti.
+"bakarız ya, sen hele her şeyi hallet de.."
-"sen merak etme abim, bende her şey. Sen işine odaklan" göz kırpmıştı Samet. Sonra da gülmüştü. Emir de gülümseyerek başını iki yana sallaya sallaya uzaklaştı salondan.
......
Aras'ı almak ve Sena'yla konuşmak için okula sürüyordu arabasını. Bi 20 dkk sonra gelmişti. Aras bahçe kapısının önünde abisi bekliyordu. Emir arabadan inip Aras'ı arka koltuğa geçirirken:
-"abim sen bni iki dkk bekle burada gelecem hemen."
Aras'ın cevap vermesini beklemeden kapıyı kapatıp binaya doğru ilerledi.
Giriş katın merdivenlerine kadar gelmişti, tam merdivenden çıkacağı sırada kafasını kaldırmasıyla Sena ile burun buruna gelmesi bir olmuştu. Sena'nın elleri ensesindeydi, ceketinin yakasını düzeltiyordu. Merdivenleri bu şekilde indiği için önünü göremiyordu. Ve Emir'le az kalsın çarpışıyordu. Bi kaç saniye birbirlerinin gözüne baktılar.
Sena başını biraz geriye çekince Emir'de kendini bir kaç adım geriye çekmişti. Yine sıcak basmaya başlamıştı. Avuç içleri terleyecek, vücudu hafiften titreyecek ve saçmalamaya başlayacaktı. Lanet okudu içinden kendine.
Hemen konuşmaya başlamazsa öğretmen gidecekti. Bir yerden başlamalıydı devamı zaten gelirdi.-"Şeyy.. hocam, ben de sizin yanınıza geliyordum. Bir şey konuşmak istiyorum da müsait misiniz?"
+"Tabii.. isterseniz bahçede konuşalım." Gülümseyerek söylemişti. Emir'e bi özgüven gelmişti.
Bahçedeki banklardan birine oturdular. Sena başladı konuşmaya:
+"Aras hakkında mı konuşacaksınız?"
-"hayır hocam. Ben şey diyecektim," derin bir nefes aldı ve devam etti:
"İki gün sonra bizim şirketin açılış kutlaması olcak da... Şey ben diyordum ki.. Belki siz de.. şey..benimle gelirseniz çok sevinirim." son kelimeleri yere bakarak söylemişti. Sena da kendisine bakmıyordu zaten.+"Bilmem ki.. Ben daha önce böyle kutlamalara hiç katılmadım. Ve bilmem ki olur mu?"
Sena kızardığına emindi. Emir'in konuşalım derken hiç böyle bir şey teklif edeceğini düşünmemişti.
-"Hem bi deneyim olmuş olur, farklı bir ortam olur yani. Benimle gelmenizi çok isterim, yani sizin için değişiklik olması açısından.. şey etmiştim ben, yani... öyle"
Yine kendisine lanetler okuyarak sustu. Emir de kızarmıştı. Son bir umutla Sena'ya baktı.
+"İki gün sonra dediniz, olur heralde. Nerede olacaktı kutlama, saat kaçta?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL Ölüme Çağrı
Mystery / Thriller"Bu 13." diye geçirdi içinden. Aynı şekilde, aynı yerde, aynı saatte öldürdüğü 13. kişi bu kadındı. Kadınla çekildikleri fotoğrafta kendi yüzünü kapatıp fotoğrafı kadının kocasına attı gizli numaradan. Ve şöyle yazdı: "Karından geriye sadece bu kald...