"Nerede oturuyorsun?" Aniden bu soruyo sordu tarif ettim ve
"bende orda oturuyorum" Dedi
Geçtiğimiz haftalarda karşı eve bi aile taşınmıştı ama pek bilgi bilmiyordu onlardı herhalde eve birlikte yürüdük sonra aniden "Şey eğer boşsan bize gelsene Noah,Gaten ve Caleb gelicek" Dedi "olabilir anneme mesaj atarım sıkıntı yapmaz" dedim dışarıdan sakindim ama içimde mutluluktan delirmiş biri vardı. Anneme mesaj attıktan sonra hemen onların evine geçtik Finn'in annesi ile tanıştım aşırı tatlı birisiydi Finn'in odasına çıktık yaklaşık 15 dakikadır duruyorduk "Diğerleri nerde?" Dedim "Geliyorlar Noah 5 dakikaya oradayız dedi"dedi sessizlik bozulmayacaktı ayağı kalkıp bakındım "Çok tedirginsin" dedim "Ha?" Dedi "Tedirginsin diyorum" dedim "Yok, yok bişey" Dedi ona dökül bakışı attım "Odama girmiş ilk arkadaşımsın" Dedi anlamadığımı belirten bakış attım "Kız olarak" Dedi "haaa" dedim güldüm sonra yanına gidip oturdum elimi dizine koyup "Tedirgin olma" dedim çok zekice tam bir malım
"Peki" dedi arkama yaslanınca o da arkasına yaslandı sonra biraz yanıma doğru kaydığını farkettim dometesleşiyordum sonra içimden bir ses 'kızım hadi bir hamle yap!' Diyordu kafamı omuzuna yasladım tepki vermedi öylece oturduk saate baktığımda 2 dakika geçmişti ama bana 2 saat gibiydi sonra elini omuzuma doğru götürdü sonra kasıldığını farkettim dikeldim ve elimi saçlarının arasına soktum saçlarını okşadım rahatladığı belli oluyordu ve aniden kapı açılınca ben ve Finn çığlık attık Noah,Gaten ve Caleb bize ağızları açık bakıyordu "Biz gecikseydik biraz daha burdan direkt nikah masasına gelirdik" Dedi Gaten, Finn hemen arkasındaki yastığı alıp ona fırlattı "Düşdüğünüz gibi değil!" Dedi Finn
Kafam ile onayladım .
"ha bu arada ben Lara" dedim herkes ile tanıştıktan sonra "Kendinden söz et" Dedi Caleb aniden "Ani çıkışlar yapma" Dedi Gaten "Soru sorun cevaplıyayım" dedim Noah yaklaşıp "En sevdiğin dizi?" Dedi "The Originals" dedim Finn üzülmüş gibiydi aldırmamaya çalıştım "Herhangi bir hobin var mı?" Dedi Finn "Şarkı söylemeyi çok seviyorum ve çok iyi gitar çalarım" dedim "Finn çok iyi gitar çalıyor" Dedi Gaten, "Bi şarkı patlatsana" Dedi Caleb "Finn'de gitarını çalsın" Dedi Noah "Adele'in Rolling in The Deep şarkısı olur mu?" Dedim hepsi onayladı Finn kalkıp gitarını getirdi utanıyordum ama yapabilirim ve söylemeye başladım gözüm bir yandan Finn'e kayıyordu sonra parfüm kokusu geliyordu ama çok fazlaydı ve benim aşırı fazla kokularda astımım ortaya çıkıyordu bayılabiliyordum ama aşırı nadiren öksürmeye başladım Finn gitarı çalmayı kesti herkes bana bakıyordu "Noldu?" Dedi Finn zar zor "astımım var" dedim "Camları açın!" Dedi Finn koku gittikten sonra herkes çok güzel söylediğimi söylediler ama Finn hiçbirşey dememişti neler oluyordu? Herşey eski haline döndü ama Finn hala soğuktu sonra "Hadi şu oyunu oynayalım 5'imizden biri odadan çıksın ve kalan 4 kişiye o kişiyle ilgili sorular soralım." Dedi Noah herkes onaylayınca ilk Noah çıktı Hepimize sorduk sonuç Noah herkes için çok değerli, ardından Finn çıktı Caleb'e sonra Noah'a ve Gaten'e sorduk ve sıra bana geldi "Finn ile çıkar mısın? Yani Finn sana çıkma teklifi etti kabul eder misin?" Dediler cevapla hadi cevapla "Bilmiyorum ona karşı birşeyler hissediyorsam çıkarım" dedim sonra Finn içeri girdi ve ben çıktım.
🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨
Kız hiç birşeyden habersizce çıkmıştı herkese sorular soruldu sadece Finn'e sorulmadı Gaten,Caleb ve Noah'ın cevaplarından Lara iyi birisiydi iyi bir arkadaştı ve Finn'e şu soruyu sordular "Bak soracağımız soru bu değil şimdi sorduğumuz soruyu ne cevaplarsan soruyu o şekilde sorucağız Lara'ya karşı birşeyler hissediyor musun?" Dediler
"bilmiyorum onun yanındayken tuhaf hissediyorum bu duygunun tanımını bilmiyorum" dedi
"Dostum sen onu seviyorsun" dediler Finn kızarmıştı sonra Lara'ya içeriye gelmesini söylediler.
🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨🥨
İçeriye girdim Finn kıpkırmızıydı. Merak etmiştim ne konuşmuşlardı acaba sonra cebimde titreyen telefonumu çıkardım annem ve babam akşam evde olmayacaktı telefonu kapattım ne oldu diye sordular çünkü sırıtıyordum "Annem ve babam akşam evde Yok bu gece pijama partisi yapalım mı?" Dedim herkes "Olur" Dedi ama Finn azını açmamıştı ardından hepimiz Finn'e baktık "Olur" Dedi. "Biz şimdi gidelim 18:00 gibi geliriz" Dedi Noah ardından "Finn sen erken git yardım et Lara'ya" dedi Gaten Finn başını evet dermişçesine salladı sonra onlar gidince Finn kalktı dolabından bir çanta çıkarıp birkaç parça giysi koydu ve "Bekle burda anneme sorup geleceğim" Dedi kafamla onayladım 5-10 dakika sonra geri döndü "Hadi gidelim"dedim ilerledik ve eve girdik.
••••••••••••••••••••••••••Eve gelip herşeyi hazırlamıştık sonra zil çaldık koşarak gidip açtım herkesle selamlaştıktan sonra hepimiz acıkmıştık pizza sipariş ettik hepimiz oturduk ve "Hadi telefonlar masaya" Dedi Noah hepimiz anlamaz şekilde baktık ve "Birbirimizden sır saklamıyoruz o yüzden bildirim gelince bizim okumamızda birşey olmaz" dedi herkes onayladı ve telefonu koyduk 5 dakika geçmeden Finn'in telefonu titredi Finn tam Alıcak iken Gaten aldı hepimiz Gaten'a bakıyorduk "Ivy diye biri atmış bir dakika" Dedi "Finn demiş ki benimle çıkar mısın? 17:35'De yazmış biz gittikten 5 dakika sonra ve Ivy'de düşüneyim yazmış şimdi de evet çıkalım yazmış" Dedi Gaten yemek boğazıma kaçtı sonra Finn bana bakıp telefonunu aldı "Başka birşey oynayalım" Dedi bende "Bencede" dedim Caleb'da bize katılınca Noah ve bitmeyen oyunları yine bir seçenek sundu "Hepimize sıra sıra bi soru soralım doğru cevaplamayan pizzayı ağzına atıp üzerine krem şanti sıksın" Dedi bu eğlenceliydi krem şantiyi getirdim "İlk Lara'dan başlayalım" Dedi Caleb "Tamam" dedim Gaten,Noah ve Caleb bir birine bakışıp kafalarını salladılar Finn'e baktığımda hiç bir şeyden haberi yoktu. "Sevgilin var mı? Sahte veya şakacıktan olsa bile sevgilin var mı?" Dedi Noah yoktu çünkü Finn ile o şeyi Finn bitirmişti Ivy'e çıkma teklifi ederek, "Yok"dedim "Emin Misin" Dedi Gaten Finn öksürdü "Eminim" dedim "Sahte de dahil" Dedi Finn "Yok dedimya" dedim "Finn ile sahte sevgili değil miydiniz ne ara ayrıldınız?" Dedi Caleb "Ben ayrıldığımızı hatırlamıyorum" Dedi Finn "Sen Ivy'e çıkma teklifi ederek zaten ayrıldığımızı belli ettin" dedim sinirlendiği yüzünden belli oluyordu elini yumruk yaptı hemen geçiştirdiler birkaç tur daha oynadık ve yemekler bitince salona geçtik ne izlesek diye düşünüyorduk "The originals'ı izleyelim" dedim hepsi onaylayınca bölümleri açtım.
931 kelime sizi seviyorum❤️
İlk iki bölüm littleauthor_98 a itihafen ❤️