Bugün pazardı sonunda bir günüm sadece bana ait olacaktı. Bilmediğim bir sebepten dolayı mutluydum penceremi açtım. Dışarı bakınırsan kırmızı gözlerle bakan Finn'i gördüm sanki 'ne oldu?' Diye sormak istediğimi anlamışcasına "Gece boyunca uyumadım" Dedi gözlerimi devirip içeri girdim pijamalarımla Froot Loops yemek için sabırsızlanıyordum ki kapı çaldı "Kahretsin" dedim bugün birşey vardı ve unutmuştum, ve takvimimde bu günü kırmızı kalemle daire içine aldığım aklıma geldi ama bugünün özelliği neydi? Koşarak kapıyı açtım. Gaten ve Caleb vardı "Çabuk girin içeri" dedim hepsi telaşıydı "Ne oldu? Ne yaptınız? Dökülün" dedim bir şey oldu "Kime birşey oldu?" Dedim "BUGÜN NOAH'ın DOĞUM GÜNÜ" Dedi Caleb "Kahretsin biliyordum bugünü daire içine almışım" dedim "Biz hediye alamadık" Dedi Gaten "bildiğim bi yer var oraya gideriz önce ben giyineyim bekleyin burda" dedim koşarak yukarı çıktım. 'Feminist AF' yazan crop top'umu üzerime geçirdim altımada açık mavi kot pantolunumu geçirdim., odamda bulduğum önemli yazan paketi aldım, Doğum günleri benim için çok hassastı asla hediyeyi unutmazdım. Aşşağı indim belime siyah kırmızı olan gömleğini bağlayıp çıktık.
Gaten ve Caleb hediyelerini almıştı. "sizin sokaktan geçelim o sakak çok güzel" Dedi Caleb tuhafça, şüphelendim birşey mi var diye ama dert etmedim sokağa girmem ile tuzağınızdır düştüğümü anladım "Lanet" dedim geri dönmeye çalıştım sonra Gaten ve Caleb kollarımdan kaldırıp beni taşıyarak ilerledik ve şüphelerimde doğru çıktım, Finn geldi ve "Selam Noah'ın Doğum gününe değil mi? Birlikte gidelim mi?" Dedi herkes evet Dedi sonra sesimi çıkarmadım. Gaten ve Caleb önden gidiyorduk ben ve Finn arkadan sonra yürürken ayağımı burktum. "KAHRETSİN" diye bağırdım herkes bana döndü Finn elini uzattı. Ya kendim kalkacaktım ya da Finn'e teslim olacaktım sonra Caleb'in kolunu tuttum ve Kalktım. Finn gülmeye başladı "Ne var?" Dedim "Düşünce daha tatlı oluyorsun" Dedi "Ivy'i etkilediğin gibi beni etkileyebileceğini sanma" dedim anlamayan gözlerle baktı. Sonra tekrar düştüm "Bugün Lanetli heralde" dedim Gaten'a çarpmıştım kalktım ve ayağıma basamadığımı farkettim, ve gelmiştik. Sadie, Millie ve Noah oturuyordu hemen kendimi koltuğa attım.
Çok eğleniyorduk, Finn yanımda oturuyordu ama ona aldırmıyordum sonra telefonum titredi çıkarınca Tom bana mesaj atmıştı hunharca güldüm. "birileri sevgilisi ile konuşuyor" Dedi Finn "Bir erkekle konuşmak için sevgilimin olmasına gerek Yok ama birinin elini tutuyorsan onunla çıkıyorsundur" dedim "Ne eli ?" Dedi "Bilmiyormuş gibi yapma en sevdiğin sevgilin Ivy ile fotoğraf çekimine diye tatile gittiniz elele kol kola" dedim önüme döndüm. Kalkıp Noah'ın yanına geçecektim ki Finn kolumdan tutarak dışarıya sürükleri, gözükmemek için beni karanlık bir yere sürükledi "Ne eli?" Dedi bir birimize çok yakındık telefonumu açıp o fotoğrafı gösterdim "bunun fotoşop olduğu çok belli" dedi telefonumu alıp bir şeye baktı "Hem beni takip etmeyen ve Ivy'i takip eden fan sayfam nerden olucak?" Dedi haklıydı Kahretsin sustum "Cevap ver" Dedi "Bana emir vererek konuşamazsın" dedim onun ayağına sertçe basıp evime doğru koştum. Eve gelip hemen üstünü değiştirip uyudum.
Gözümü açtım bugün okula gidecektim şaka gibiydi amcamın yani müdürün hep yaptığı iyi tatiller konuşması için gidecektim tüm öğretmenler konuşacaktı. Saatlerce. Beyaz tişört giydim altıma da klasik bir şort. Şade giyinme hissi duyuyordum AOAOAAO BANA NEOLDU! Aynanın karşısında saçıma bakıyordum iğrençti. Yaklaşık 30 saat boyunca saçımı yaptım okula gittim. 10 kişi vardı spor salonunda koşarak oturdum. Finn yanıma otursun istemiyordum Hayley otursa iyi olurdu o kız çok iyi birisiydi onunla arkadaş olmak isterdim aslında. Böyle düşünürken Hayley içeri girdi beni görüp elini salladı bende ona elimi sallayıp gel işareti yaptım. Yanıma oturmuştu salon yavaşça doluyordu. Diğer yanım boştu ve Finn gelsin istemiyordum sonra salona Tom girdi "TOM" diye koşarak yanına gidince salondaki çoğu kişi bana baktı. Sonra diğer yanıma oturdu. Biz konuşurken içeriye Finn girdi ve hemen beni gördü konuşmak istiyordu. Aldırmadan devam ettim "Burdan çıkınca okulun yakınındaki mağazaya gidelim mi?" Dedi Tom hepimiz onayladık ve Finn duymuş olacak Kİ gitme der gibi baktı.AVM'deydik geziyorduk çok eğlenmiştim ama biri beni izliyor gibime geliyordu tuvalete gitmek için yanlarından ayrıldım sonra çoğu kişinin girmeye korktuğu hiç sıra olmayan ışığı yanıp sönen tuvalete girdim. Belimi düzeltim çıktım. Sonra biri kolumda tutup beni duvara yasladı yanıp sönen Işığın yanmasını bekledim ve yanınca o yüzü gördüm Finn'i. "Finn ne işin var burda?" Dedim "Seni seviyorum ne olursa olsun özür dilerim hepsi için" Dedi ve öpmeye başladı beni benim kalbim böyle hemen affetmeyecekti. Onu ittirip söylemek istemediğim en son yalanı söyledim "Biz Tom ile çıkıyoruz" dedim onu ittirip koşarak Hayley ve Tom'un yanına gittim olanları anlattım "Kanka ben yanındayım gerekirse sahte sevgili oluruz" Dedi sahte sevgili bu benim için anlamının son buluşcağızı düşündüğüm kelimeydi ama yine beni dönüp dolaşıp bulmuştu.
Biraz daha gezdik ve tek başına dolaşan Finn'i gördüm "Lara iyi misin rengin attı" Dedi Hayley arkalarını dönüp Finn'i gördüler ve "Seni öpüceğim tamam mı?" Dedi Tom ben hayır diyecekler dudaklarıma yapıştı ve o sırada Finn bizi gördü. Ve bende yapabileceğim şeyi yaptım kendimi bıraktım sonra ayrılınca hiçbirşey yokmuş gibi yaptık. Ama ben bir yok gibi yapamıyordum Aoaoaoaoaoa AAAAAĞAĞAĞAĞĞ tuhaf olmuştum çünkü böyle bişey istemiyordum niye böyle bir malım.
Hepimiz evimize döndük Tom tabiki Benimle dönmüştü. Kapıma geldiğimizde ben içeri girecektim ki "Lara!" Dedi Tom ona döndüm "Efendim" dedim yanıma geldi ve sarıldı "en sevdiğim kankamsın" Dedi "sen de benim" dedim ama Noah daha iyi bir kankitişko yalan söyleyemem bu konuda. İçeri girdim üstümdekileri değiştirdim Noah aradı ona olanları anlattım. "OHA" Dedi bende güldüm sonra bana oyun oynadı ve Dedi ki "İddaaya girelim eğer ben, Gaten, Caleb, Millie, Sadie ve Finn ile bir iki hafta boyunca kamp yaparsan kazanırsın tabi ki bir şartla ben sana Ne dersem yapacaksın" Dedi benim ise kumarcı ruhum iddaacı ruhum 'ne kadar zor olabilirim senin için çok kolay olucak' Dedi ve "Tamam olur kazanırsam istediğim birşeyi yapacaksın" dedim "Tamam" Dedi telefonu kapattık yarın Finnlerin evinde toplanacaktık oradan bir şekilde gidecektik. Koşarak odama çıkıp eşyalarımı hazırladım ve uyudum.
Kalktım ve hazırlanmak için yarım saatimin kaldığını gördüm bir sürü hazırlık yapmıştım. Üstüme 'Bad Liar' yazan tişörtümü giydim. Çantamı aldım pencereden beklemeye başladım İçimizden biri gidene kadar girmeyecektim. Ve birden Noah aradı "Eve gir biz biraz gecikeceğiz girmezsen ben kazanmış sayılırım" Dedi "Of tamam" dedim telefonu kapatıp zili çaldım Finn kapıyı açtı "Hoşgelddiiiiin.." Dedi suratıma 'sen miydin?' Bakışı attı "Çekilir misin? Noah zor ile geliyorum şuan" dedim içeri daldım. Odasına çıkacakken zil çaldı ve şükretmeye başladım. Gatenlar geldi ve hazırlanıp yola çıktık.
Helüüüü böyle bir olay yapmasam olmazdı şu aralar başka bir hikayede yazıyorum ama yayınlamadım onun üzerinde çalışırken kafam karışıyor ama işte burda yeni bölüm! ❤️❤️❤️