Eve geldim Finn'in evine gitmeyip kapıya geldiğini farkettim, ona baktım güldü "Ne oluyor annemler içeride bizim eve gelemezsin" dedim yanağını öptüm "Ama gelmem lazım" Dedi "Neden?" Dedim "Annem içerde" Dedi ayakkabıları çıkardık anahtarımla kapıyı açıp girdim annelerle merhabalaştıktan sonra "Arkadaş olmuşsunuz sevindim" Dedi annem utanmıştım çünkü arkadaş değildim sonra "Evet" Dedi Finn güldü "Birşey mi oldu ikinizde kızardınız da" Dedi Finn'in annesi başımı öne eğdim "Iıı şey.." Dedi Finn ne diyecekti "Sevgilisiniz değil mi?" Dedi annem, tebrikler anne dedektif oldun ben kıpkırmızı oldum Finn'de kızarmıştı "Bu yaşta sevgilimizin olması normal ama sevgili olup olmadığımızı Lara söylesin" Dedi Finn, mal sus "Bilmem sence sevgili miyiz?" Dedim "ıııı şey galiba sevgilisiniz" Dedi Finn'in annesi " kızımın ilk sevgilisi bu tatlı çocuk mu?" Dedi annem ve Finn'in yanağını sıktı ilk son ne alaka "Lara'ya çok erkek aşık oldu ama Lara sadece dersleriyle ilgilenirdi şimdi ise bişeyler başarmış" Dedi gözlerimi devirdim ne gerek var ne alaaaakaaa "Annneeee" dedim "Tamam tamam" Dedi annem "Neyse siz yukarı çıkın çocuklar" Dedi annem sonunda. Yukarı çıktık Finn ile konuşmadık sonra aniden gülmeye başladım, o da güldü sonra ayağa kalkıp odamı kurcalamaya başladı ve çocukluk fotoğrafımı buldu "Bu.. çok şirin" Dedi güldüm "Saol" dedim "Ama şuan daha tatlısın" dedi güldüm yanağıma gelip yanağımı sıktı sonra oturup telefonu ile ilgilenmeye başladı ben birşeyler arıyordum ama ne aradığımı bilmiyordum sonra Finn'in telefona daldığını farkettim yanağından gidip öpecekken bana baktı öpüşmüş olduk ayrıldığımızda baktım, canlı yayındaydı utancımdan kendimi yere attım "Lara!" Dedi hemen bana baktı kıpkırmızı olduğumu gördü utancımdan yaptığımı anlamış olacak Ki gülmeye başladı yanımda ki tuhaf şeyi alıp ona attım kafasına isabet etti "Ah acıdı!" Dedi ve koltuğa kapandı birşey mi olmuştu? "FİNN!" Dedim ayağa kalktım telefonu ve kendisi yerdeydi yanına gidip kafasına baktım "Acıyor mu?" Dedim kafası ile onayladı "yaaaa kıyamam" dedim anlını öptüm sonra bana sarıldı hala canlı yayındaydı.
1-2 saat sonra
Finnler gitmişti ben odamda müzik dinliyordum. Günüm çok güzeldi uykum gelmişti erken uyudum.
Bu bölümü kısa yaptım ara bölüm gibi bişey oldu arkadaşlarınızı yoruma etiketlerseniz sevinirim❤️