Fifteen•{How will i see you?}

251 11 8
                                    

....... "Ahahha tamam bunu yapmayacağım Noah" dedim hala partideydik Noah'ın geldiği kız tek bir mesaj ile ondan ayrılarak gitmişti biz ise kafasını dağıtmıştık ve şimdi benden şarkı söylememi istiyorlardı "Hadi yap" Dedi Cameron "İyi tamam" dedim şarkı olarak tabiki de favorimi şarkılarımdan biri olan Adele- Rolling In The Deep ' i söyleyecektim. Sahneye çıktım, burası parti yeri gibi değildi konser havası vardı, ya da ben şuan sahnede olduğum için abartıyordum. Şarkıyı söylemeye başladım.
 
   Şarkının ortalarına gelirken herkes susmuştu, cidden konser alanı gibiydi bir solo konser. Taa ki bir ses bana eşlik etmeye başlayınca,  üzerimde dolaşan Işık'lardan biri sesin kaynağına ulaştı. Bu. O idi. Karşım da Finn vardı bana doğru gülerek bakıyor ve bende ona doğru gülüyordum, umarım rüya değildir. Cameron yanıma geldi "iyi misin?" Dedi "cimcikler misin beni?" Dedim cimcikledi, canım acıdı. Bu. Gerçek. Sahneden inip Finn'e ulaşmaya çalışıyordum, o da bana doğru geliyordu. Sonra biri geldi ve onu götürdü, "Finn!" Diye bağıra bağıra aradan sıyrılarak ona ulaşmaya çalıştım yakınlaşmıştım. Kaybettim. Biri elimi tuttu. O yöne döndüm ve baktım bu Finn'di, bu bir rüya değildir inşallah. "Lara?" Dedi "Finn" dedim bana yaklaştı ve sarıldık, o hiç bırakmayacak gibi, ben hiç bırakmayacak gibi sarıldık ve birisi "Finn gitmeliyiz" Dedi aldı ve götürdü. Hayatımın en güzel dakikalarıydı. Cameron beni buldu ve Dedi ki "gel de Noah ile seni evine bırakayım" Dedi onaylayıp dışarı çıktım, arabaya bindik ama bu sefer şoför gelmişti üçümüz arkadaydık onlar konuşuyordu bende aval aval bakınarak duruyordum.

  Bizim eve gelmiştik ben indim, annem her zaman Kİ gibi yoktu. Anahtarı bulup içeri girdim yüzümde sönmeyen aptal sırıtma ile sesimi çıkarmadan odama çıktım abilerim arkadan "Bişey olmuş buna bu çok gülmez böyle" Dedi Dylan "Bekle öğreniriz, aaa birşey demedi bulaşmadı, birşeyler olmuş" Dedi Cole aldırmadan ilerledim odama çıktım yatağa kendimi attım mal mal tavana bakınıp o anı düşünüyordum. Sonra birşey karnıma batmaya başladı, gerçek hayata geri dönünce abilerimin uzaktan sopa ile beni dürtüklediklerini gördüm "...Hala Yaşıyor" Dedi biri "Evet yakınlaşıyorum" Dedi ve başımda Cole'u gördüm "Ne oldu sana?" Dedi "Aşık oldum" dedim "AAAAAAAA" Dedi beni gıdıklamaya başladı Dylan ise uzaktan "Kim o?" Dedi "Fiinnn" dedim kendimi yatağa attım. Aoaaooaoa kalbim.

  Uyumaya karar verdim ve saate baktım 22:34 tü pijamalarımla uyudum.

Cumartesi 15:56

"Hadi lara uyan" dedi bi ses, hangi gün bugün? Cumartesi. Ne Cumartesi'si? Uyku Cumartesi'si. "Neden uyanıyım?" Dedim gözlerim kapalı "Golden Globes var" Dedi "Ne? Kiminle gidiyorum?" Dedim "Cameron da bizimle geliyo" Dedi üfledi, Cameron'u hazmetmeyen kişiye bakmak için gözlerimi açtım, Dylan. "Tamam" dedim kalktım "Elbisen burada, ben seçtim" Dedi güldü ve gitti. Elbiseyi açıp baktığımda, bu benim çok istediğim bi elbiseydi! "AAAAAA" diye çığlık atıp koşarak aşşağı indim Dylan'a sarılıp "Saollll" dedim "Birşey değil" Dedi ve zil çaldı "Kim geldi? Ve Cole nerde?" Dedim "Cole, Lili ve KJ geldi, Camila da gelecekti ama işi çıkmış olmalı" Dedi koşarak kapıyı açtım çünkü Lili ile çok fazla tanışmak istiyordum. Kapıyı açtım ve Lili, Cole ve KJ karışımdaydı Lili beni görünce "Lara" diye bağırdı bende onu görünce "Lili!" Diye bağırdım ve sarıldık. Aşırı fazla tatlıydı.

Ödül Töreninde;
Finn'den
  Golden Globes e gelmiştik, tam takım; Gaten, Millie, Caleb, Sadie ve Noah. Noah en yakın arkadaşımdı içlerinden, ama o bile hayatımın aşkını tanımıyordu. Noah'ın telefonu çaldı ve bizden uzaklaştı, konuştuklarını duyuyordum "....Tamam geldin mi?.... Nerdesin?..... tamam geliyorum" Dedi ve kapattı yanımıza geldi "Millet ben beş dakikaya dönerim, tanışmanızı istediğim biri var" Dedi ve gitti. Meraklı olduğum için takip ettim ve tam gittiği arabadan inecek kişiye bakacakken Millie ve Iris aynı anda geldi, göremiyorum. "Selam Finn" Dedi Iris "Selam" dedim sarıldım, ve arabadan inmiş ve bana bakmakta olan bir kız gördüm uzaktan onu çıkaramıyordum.
Laradan
Arabadan indim Noah yanıma gelmişti, kavalyelik Cameron un koluna girdim ve ilerletmeye başladık üçümüz. Finn ise güzel bir kıza sarılıyordu. "Lara önce tanışmanı istediğim kişiler var, Cameron sende tanış onlarla bence" dedi Noah ikimizde onaylayıp ilerlemeye başladık. Geldiğimizde 3 kişi vardı, "Merhaba Ben Lara bu da Cameron" dedim onlarda sırayla adlarını söyledi; Sadie, Gaten, Caleb. Ve arkadan gelmekte olan başka bir kız ile fazla samimi olan Finn vardı. Onunla göz göze gelince utancımdan oradan uzaklaştım "Nereye?" Diye bağırdı Noah "Üzgünüm" deyip uzaklaştım, bir dakika, ben ağlıyordum arkama baktım Cameron arkamdan onun arkadından da Noah geliyordu ve birine tosladım, Zendaya. OHAAA BU ZENDAYA!!!!!! "Üzgünüm" dedim "Bir dakika Ne oldu neden alıyorsun" Dedi "Hiç birşey" Dedi ve gözüm yana kaydı Tom Holland AĞAĞAĞĞAAĞAĞĞAĞPAPAĞAĞAĞAĞĞAĞ. BEST SHİPİM. Zendaya beni kolunun altına alıp biraz uzaklaştırdı ve "Ne oldu" Dedi bende olanları anlattım "Erkekleri boşver onlar kötü" Dedi ve Tom öksürdü. "Bu arada Ben Zendaya" diye ekledi "Bende Lara Sprouse" dedim. "Gel bakalım Buraya" Dedi kamerasını açtı, Tom ben ve kendisinin fotosunu çekti. İnstagramımı sordu ve Numaramı istedi "Eğer biri seni üzerse bana söyle" Dedi sarıldı, "Teşekkürler sen çok iyi birisisin" dedim ben cidden Zendaya'yı çok seviyordum. Selena Gomez Ve Zendaya fanıydım. Onlar gittikten sonra Dylan ile Cameron yanıma geldi. Onlarada anlattım. Abim bana sarıldı ve üzülmem gerektiğini söyledi. Bende dik duruşum ile Noahların yanına döndüm, Neden ağlamıştım? Galiba ben ona aşıktım. Oraya döndüm ve Millie diye bir kız ile tanıştım, Finn ile de tanıştım. Zaten tanıyordum.
........

Yanlış kalmıştım Cameronların yanına ilerlerken arkamdan birisi "Lara" Dedi döndüm ve baktım, Finn. "birşey mi oldu?" Dedim "bak benim ve Millie arasında hiçbir şey Yok yanlış anlamanı istemiyorum ve" dedi "sorun değil" dedim "Ve seni seviyorum" Dedi bana yaklaştı, kalbim sıkışmıştı "Bende seni" diyip sarıldım.

Biraz mutlu olun diye, kendimi affettirme yolu gibi birşey❤️

I love you💨  •Finn Wolfhard• Fanfiction•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin