Új test

12 2 4
                                    


Amikor felébredtem, először a szörnyen sárga falakra lettem figyelmes. Már akkor tudtam, hogy kár volt egyáltalán elaludni tegnap. A nagyon világos szoba színei bántották a szemem. És ahogy felültem, megszédültem. Valahogy, furcsa érzés kapott el, és megijedtem a gondolattól is. Nem akartam újra férfi lenni! De amikor lenéztem, inkább a bőrszínemtől ijedtem meg. Olyan szép csoki barna volt a bőröm, hogy muszáj volt látnom, hogyan nézek ki. Körülnéztem hát a szobában és megakadt a szemem egy álló tükrön. Odasiettem és az új testem és arcom fürkésztem. Elállt a szavam. Gyönyörű lettem! Tökéletes bőr, jól ápolt haj, szép szemek, jó alak. Hát mi baja lehet ennek a lánynak? Értetlenül néztem a tükörképem.

- Alya! Ha nem készülsz el most, gyalog fogsz iskolába menni! - hallottam meg egy ismeretlen hangot a szoba ajtó elől. A fejemhez kaptam és a szekrényhez léptem, amit rózsaszín virágok borítottak. Nekem túl ízléstelen volt az egész szoba. Kinyitottam a szekrényt, és gyorsan kivettem belőle valami farmert meg pólót, mivel nem találtam egyenruhát. Megfésülködtem és a tükörnél csekkoltam le, a művem. Majd gyorsan az ajtóhoz léptem és kinyitottam azt. Egy ideges arccal találtam szembe magam. 
- Csakhogy elkészültél! El sem hiszem, hogy miattad kések mindig! - morogta. A lány úgy nézett ki, mint a mostani testem, csak idősebb. Az orrom alatt motyogtam egy bocsánatfélét és követtem az idősebb kiadásom. Beültünk egy autóba és vagy fél órát furikáztunk, mígnem egy hatalmas épület előtt meg nem álltunk. Diákok ezrei várakoztak az iskola előtt, ki-ki különféle öltözékben. Hát, jó is lenne, ha nem kéne egyenruhát hordanunk! - gondoltam magamban. Amikor kiszálltam a kocsiból egy mosolygós fehér lány ugrott oda hozzám.
- Alya! - ölelgetett. - Olyan jó újra egy suliba járni!
- Igen-igen - bólogattam hevesen, de fogalmam sem volt, hogy ki az a lány.
- Együtt lesz első óránk! - mondta izgatottan, én pedig idegesen vakargattam a homlokom. Ha ezzel a duracelel felpörgetett lánnyal lesz első órám, akkor tuti, hogy nem fogok megtudni az új testemről sokat.

Az épületbe belépve, egy furcsán ismerős arc lépett oda hozzám. A csaj hasonlóan hozzám, sötétebb bőrű volt, és mondott valamit spanyolul, amit az ép eszemmel nem értettem, de egyből válaszoltam rá spanyolul. Nem tudom, honnan tudtam hirtelen spanyolul, de nem is érdekelt. A lány azt kérdezte hogy Ki ez a lány, aki rajtam csüng, mire azt válaszoltam: Egy régi ismerősöm. Szabadíts meg tőle valahogy! 
- Szia, te ki vagy? - kérdezte a spanyol lány.
- Szia, én Lisa vagyok, Alya legjobb barátnője! És te? - felszaladt a szemöldököm és kérdőn néztem Lisára.
- Valóban? - kérdezte a spanyol lány. - Nos, és Paula vagyok. És én tényleg Alya legjobb barátnője vagyok.
- Igen - erősítettem meg.
- Ó, igazán? - hitetlenkedett Lisa. - Megverekszünk érte?
Paula csak hitetlenül felnevetett, de mikor látta, hogy Lisa komolyan gondolja elhallgatott. Elkezdte kivenni a fülbevalóit a füléből, amit szappanoperákból tudtam, hogy nem jelent jót. Így hát közéjük léptem.
- Lányok, ezt nem itt kéne! És amúgy se verekedjetek meg értem, mert nincs értelme. Majd én megmondom ki a legjobb barátnőm, és ki nem! - hadartam. Mire mind a ketten kérdőn néztek rám. Azt hiszem ez nem túl jó kezdés egy idegen testben! Bajban vagyok!

Nos ennyi is lenne. Úgy gondolom, így könnyebb ha rövidebb részeket rakok fel. Na de ki az új alany? Mi problémája lehet? Hogy fogja ezt Lacey megoldani?
Sok a kérdés, de a válasz csak később érkezik. Remélem tetszett ez a rész is. Igyekszem hozni hamar a kövit.

Milyen Másnak lenni? [SZÜNETEL]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant