13

3.7K 286 69
                                    

ParkChimmy: Jungkook?
                           Jungkook mesajları gördüğünü biliyorum cevap verir misin?

JJKook: Efendim?

ParkChimmy: Bak bugün beni yanlış anladın.
                           Taemin, okulda bir dans odası olup olmadığını sordu. Yalan mı söyleseydim ona?

JJKook: Ben hiçbir şeyi yanlış anlamadım Jimin. Sen daha dün gelen birini sadece bizim olması gereken bir yere götürdün o kadar.
               Ayrıca bilmiyorum diyebilirdin?

ParkChimmy: Yalan söyleyemediğimi biliyorsun. Ayrıca bunu bu kadar önemsemen niye? Sonuçta konuşmuyoruz artık.
                           Bunu en çokta sen istemiştin zaten hm?

JJKook: Şuan yaptığın şeyin beni ne kadar üzdüğünün farkında değilsin değil mi?
               Orası bizimdi diyorum. Bizim.

ParkChimmy : Özür dilerim tamam mı? Özür dilerim. Bencilce davrandım. Senin gibi olmaya çalıştım onda da elime yüzüme bulaştırdım.
                            Ama biraz da sen benim halimi düşün. Çünkü tek taraflı olmak gerçekten can yakıcı anladın mı?

JJKook : Sırf ben sevgine karşılık vermedim, veremedim diye verdiğimiz sözleri tutmayacak mısın ?

ParkChimmy: Alakası yok tamam mı! Bununla alakası bile yok. Beni sev ya da sevme yeter artık. Anlayışlı davranmıyorsun bana karşı.
                           Ben bunu sana inat olsun diye yapmadım. O yeni bir öğrenci ve Taemin dansta çok iyi. Tae hep bahsederdi hatırla.

JJKook: Ben neden öyle hissettim peki?

ParkChimmy: Yanlış hissetmişsin demek ki.

JJKook: Beni kıskandırınca eline ne geçecek?

ParkChimmy : Seni kıskandırmak mı? Jungkook saçmalamayı kes. Öyle bir amacım yoktu, olmayacak da.

JJKook : Sana ait olan tüm güzel anılarımı yok etmemi istiyorsun gibi hissediyorum. Dans odası, kafeteryada hep birlikte oturduğumuz masa..

ParkChimmy: Gerçekten bunu mu yapmak istiyorsun? Seni yeterince kaybettiğim yetmiyormuş gibi biraz daha kaybedeceğim yani öyle mi?

JJKook: Bunu yapan ben değilim Jimin sensin. Daha dün gelen biriyle eskiden bize ait olan şeyleri paylaşan sensin. Ben değilim..

ParkChimmy: Abartıyorsun. Bunu bize yapma tamam mı? Bak yeterince gururumu ayaklar altına aldım.

JJKook: Yaşanmışlıklara saygın olması lazım. Her ne kadar eskisi gibi yakın arkadaş olmasak da biz o anıları yaşadık Jimin.

ParkChimmy: Sil Jungkook. Beni de yaşanmışlıkları da sil hayatından.
                           Sen beni bu kadar kolay silebiliyorsan ben de deneyeceğim.

JJKook: Hiç olmamışız gibi mi?


ParkChimmy: Hiç olmamışız gibi.

Little Things -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin