MinnYoong: Jimin ile konuştun mu? Söylediklerim de ciddiydim.
JJKook: Konuştum. Hala gitmek istiyor.
MinnYoong: Tamam sikilmeye hazırlan o halde.
JJKook: Hyung benim bir suçum yok. Hayatından çıkmamı istedi ve çıktım!
MinnYoong: Sen ona böyle davranmasaydın istemeyecekti anladın mı?
JJKook: Ben ona nasıl davrandım tanrı aşkına?!
MinnYoong: Sikik herifin tekisin. Seni sevdiğini bildiğin halde o orospuyla okulun orta yerinde bile öpüştün. Dikkat et diye kaç kere uyardım seni değil mi Jungkook!
JJKook: Neden kimse benim nasıl düşündüğümü sormuyor? Neden hep Jimin',n duyguları önemli?!
MinnYoong: Çünkü Jimin hepimizden daha hassas! Onun ne kadar kırılgan olduğunnu en iyi sen biliyorsun unuttun mu?!
JJKook: Eunji'yi sevmediğimi biliyorsun.
MinnYoong: Ne diye çıkıyorsun o halde? Jungkook bak açıkça soruyorum sana.
MinnYoong: Jimin'e karşı bir şey hissediyor musun?
JJKook: Bilmiyorum, kafam dağılsın istiyordum.
JJKook: Hyung, aklım çok karışıktı.
MinnYoong: Ne demek bilmiyorum? Jungkook, Jimin'in ne halde olduğunun farkındasın değil mi?!
JJKook: Farkındayım ve emin ol üzülüyorum. Onu böyle görmek canımı yakıyor. Ama o yanında beni istemiyor ve artık Taemin var.
MinnYoong: Jungkook, Taemin sence senin yerini alabilir mi? Cidden bunu düşündün mü?
JJKook: Onunla gülüyordu. Gizli yerimize onu götürdü. Benim de bir kalbim var hatırlatırım sana. Benim de canım yanıyor.
MinnYoong: Jungkook duygusuz biri gibi davrandığın için böyle olmasın? Jimin ile ben de konuştum. Taemin'i ben de tanıyorum ve dans konusunda gerçekten yetenekli. Dans etmek için illa stüdyoya mı gitmesi lazım para verip? Okulda var ve Jimin bunu göstererek doğru bir hareket yaptı.
JJKook: Biz birbirimize o dans odasının sadece bizim olacağına dair söz verdik tamam mı? Anlamak mı istemiyorsun sen?
MinnYoong: Jungkook, şu an ki konu bu mu?
MinnYoong: Jimin, yarın gidiyor.
JJKook: Siktir siktir. Yarın mı?!
MinnYoong: Jungkook, sinirlerimi bozuyorsun.
JJKook: Hyung onu tamamen kaybetmek istemiyorum bir şeyler yap. Beni dinlemiyor artık.
MinnYoong: Siktiğimin hislerinin farkında ol ya da Jimin'in hayatından defol git. Okulu değiştir, şehri terk et ne bileyim. Ama onu artık üzmene izin veremem anladın mı beni?
JJKook: Hyung, ona bu akşam dans odasına gelmesini gerektiğini söyler misin?
MinnYoong: Jungkook
MinnYoong yazıyor...
JJKook: Hyung sus ve Jimin'e söyle hemen.
JJKook: Dans odası neden benim için o kadar önemli ona anlatacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Things -jikook-
Short Story-Jikook Texting- İki kişi arasında olan kakaotalk roleplay konuşmalarıdır. -Ryusu