Podsumowanko?

283 9 26
                                    

Witam wszystkich bardzo serdecznie^^

Ehh... znowu nie potrafię ogarnąć życia realnego z Wattpadem. Tak, to jest moment, by mnie hejcić...

Stwierdziłam, że wreszcie wezmę się w garść (ale tak na poważnie) i zacznę coś regularnie wstawiać.

Nie jestem na bieżąco z Wattpadem, ale mam wrażenie, iż szał na nominjeszyns się skończył. Ale mimo to stworzę wreszcie osobną książkę na nominacje!
Wiadome jest to, że nie nadrobię zaległych nominek, ale jeśli w ciągu najbliższego czasu parę osób mnie oznaczy (chociażby w faktach) to książka pojawić się może nawet pod koniec tego miesiąca (albo i wcześniej)!

Zabieram się również za ogarnianie opowiadania o Miraculum i oficjalnie potwierdzam, że takowa książka pojawi się na tym profilu, tylko jeszcze nie wiem kiedy (oops xD)

Zadziwiająco dużo osób prosiło mnie także o utworzenie czegoś w stylu artbook'a. Tak, mimo znajomości moich umiejętności, co jest naprawdę... dziwne. W sumie stwierdziłam, że w zbliżające się ferie (12-25 lutego, hueh) będę miała ogrom czasu na naukę rysowania, więc przewiduję opublikowanie artbook'a w ciągu najbliższych tygodni.

W dalekiej przyszłości może zacznę pisać coś od wujka Rick'a albo związanego z Hogwartem (ale tym razem coś bardziej sensownego niż historia Monaxii). A może natchnie mnie na całkiem inne opowiadanie, kto wie? O.o

Dobra, teraz druga sprawa:
Wiecie, że dobiliście już prawie 400 obserwujących?!
To jest niesamowite, naprawdę
Sprawiliście mi tym tyle radości, że aż brak mi słów O.o
Boże, jak ja Was kocham <3

I na tym chyba zakończę dzisiejsze ogłoszenia parafialne.

Życzę smacznego Tłustego Czwartku (czy coś xD)
Żegnam i miłego dnia^^

PS. Chce ktoś specjal lub dodatek na Walentyki? Piszcie w komentarzach i podrzucajcie pomysły!

Percy Jackson ZodiacsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz