Altă zi

33 2 0
                                    

          Ma trezesc cu ochii umflati si obositi.Nu as vrea sa imi spun in gand ca nu am putut sa dorm din cauza a ceea ce s-a intamplat ieri, asa ca repet de trei ori cu voce tare "Trebuie sa invat, nu am timp de prostii".
          Ajuns in incinta universitatii, ma duc la automatul de cafea si imi iau, ca de obicei, un pahar de ciocolata calda. Mereu m-am gandit la faptul ca eu urasc cafeaua. Pur si simplu o gasesc inatractiva, iar gustul ei amar si mai si.
          Ma indrept cu pasi grabiti spre laboratorul de fizica sa vad daca o gasesc pe doamna laboranta. Voiam sa o intreb daca poate sa imi imprumute cartea "Scurta istorie a timpului". Am tot auzit de ea si sunt foarte atras de acest subiect, timpul.
          Din nefericire, nu era acolo asa ca am plecat spre sala de curs.
          Cinci ore pline numai despre biologie. Cateodata imi doresc sa nu fii ajuns aici, dar pe de-o parte biologia e frumoasa cu adevarat. Adica e chiar interesant sa aflii despre corpul tau, despre fiecare parte din el de la cea mai mica celula pana la ceea ce coordoneaza intregul mecanism-creierul.
          Intr-o buna zi sper sa devin un neurolog bun. Sa pot sa lucrez impreuna cu cei mai mari savanti in rezolvarea celor mai mari probleme mentale.Sa ajut cat mai multi oameni. Sa ii fac fericiti...

Lumea de dincolo de sentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum