Am ajuns acasa. Suntem doar eu si Halsey. Din fericire, mama este la lucru, deci suntem singuri.
Ne intelegem din priviri, deci nu mai e nevoie de vorbe. Imi face un semn din cap astfel incat sa insemne sa pun servieta de piele la masa.
Pun mainile pe incheietoare. Se deschide una. Se deschide si cealalta.
Inauntrul ei sunt doar niste foi albe. Rasfoiesc sa vad daca nu e ceva ascuns printre. Dupa doua minute gasesc un biletel pe care scrie "Incerci prea tare". Stau pe ganduri pret de cateva secunde.
— Am fost sabotati, spun eu privind-o pe Halsey in ochi si facand biletelul ghem in pumn, iar pe urma lasandu-l sa cada pe podea.
Ea nu spune nimic. Isi musca buza inferioara. Se aseaza pe un scaun si spune:
— Nu se poate asa ceva. Cum?! Cum se poate sa fi schimbat asa de repede servietele? Nu aveau timp.
— E clar ca cineva e tot timpul cu ochii pe noi. Dar noi nu il vedem. E rapid. Si cu siguranta cu multe resurse. Dar intrebarea e cine ma mai cunoaste si ar vrea sa nu aflu adevarul?
— Nu stiu... spune oftand. Hai sa mergem la sectia de politie sa aflam in detaliu cum s-a intamplat asasinatul.
— Si sigur o sa dezvaluie niste informatii pretioase si periculoase unor studenti in ulimul an. Nu. Trebuie sa intram in baza lor de date. Sigur au raportat cazul si pe cale virtuala.
— Dar nu ne pricepem la calculatoare.
— Ai fi surprinsa, spun eu pe un ton cam ingamfat. Am facut cateva cursuri cand am inceput facultatea.
— Mai sunt alte lucruri pe care trebuie sa la aflu despre tine? spune ea cu zambetul pe buze si cu o spranceana ridicata.
— Daca te mai tii mult scai de mine, atunci da. Dar chiar. Cum de mai vrei sa ma ajuti, stiind cat de riscanta e situatia? Mie nu mi se pare ceva intelept.
— Presupun ca imi place pericolul si misterul.
— Atunci de ce nu te-ai inscris la o facultate de drept?
— Hm... Buna intrebare. Dar daca iti plac calculatoarele de ce nu te-ai facut inginer?
— Pentru mine nu conteaza ce facultate urmez. Conteaza sa fac ceva ce imi place. Dar chestia e ca imi place totul. Pur si simplu am ales sa devin doctor neurolog pentru ca sa descopar cum functioneaza fiecare om in parte. Iar, dupa cum observi acum, vreau sa aflu ce e in mintea acestei persoane ciudate, si imi indrept capul spre servieta. Asa ca hai sa incepem!
CITEȘTI
Lumea de dincolo de sentimente
Misteri / ThrillerIn mintea unui baietel, Christian, se petrec o gramada de evenimente si plutesc milioane de sentimente, ciudate pentru el. Datorita trecutului sau traumatizant, prezentul sau are niste consecinte serioase... Poate se va recupera sau nu. Singur sau c...