1 rész-Váratlan fordulat

666 23 0
                                    

Itt az ideje, hogy túl lépjek minden múltbéli fájdalmamon és folytassam tovább az életemet.
--------------------------
Elérkezett életem legrosszabb napja. További kínszenvedések várnak rám az iskolapadban. Muszáj beilleszkednem az új osztályba, anyáért és magam miatt is nem akarom, hogy megint egy évet végig szenvedjen miattam. (Meg a hülye hangulat ingadozásaim miatt.)Elhatároztam nyíltabb leszek az emberekkel és kedvesebb valamennyivel.

Első nap
Nem volt annyira rossz mint amennyire számítottam. Egész normálisnak tűnek az osztálytársak. Talán itt más lesz, itt elfognak fogadni olyannak amilyen vagy. Gondolataimból egy szőke lány zökkentett ki. Aki hosszas beszélgetés után kiderült, hogy egy évvel felettem jár. Aranyos lány, a stílusa hasonló az enyémhez fekete harisnya, bakancs és egy koponyás egyberészes ruha volt rajta. Nem igazán tanévnyitóra való öltözet volt de látszott rajta, hogy nem érdekli. Kiderült ő is egyke mint én a szülei elváltak bár neki még él az apukája. Na mindegy...olyan jó volt vele beszélgetni nem szoktam ilyen hamar megkedvelni embereket de őt valamiért mégis. Jó kedvünket az ofő szakította meg aki betessékelt az osztályba mondván ne barátkozzak ezzel a lánnyal elég zűrös. Nem hittem neki igaz kicsit nyers a stílusa és nem a legkedvesebb de ettől függetlenül jó ember. Hosszú tájékoztatás után végre hazamehetünk. Megkönnyebülve értem haza, büszke voltam magamra és arra, hogy szereztem egy barátot(hmm barátot már rég nem volt olyan ember akit a barátomnak nevezhettem volna.) Beljebb lépve meglátom anyát akinek gyors èlménybeszámolót tartottam. Lezuhanyoztam majd bementem a szobámba elővettem a laptopomat és felléptem facéra. Semmi érdekes nem történt már készültem kilépni mikor megláttam Andy Biersack ismerősnek jelölt. Nem foglalkozatam vele átmentem anyához filmezni. Mánap reggel arra lettem figyelmes, hogy valaki hajnalban torka szakattából üvölt. Mi a szar?

Remélem tetszett nektek!
Kicsit rövidre sikeredett😅

Crazy in love[Andy Biersack]Where stories live. Discover now