7 rész-Kedves idegen

190 13 0
                                    

Amy szemszöge:

Amilyen gyorsan csak tudtam kifutottam a kórházból. Egyből egy közeli park felé vettem az irányt. Leültem egy padra és csak sírtam. Belülről éreztem, hogy felemészt a fájdalom. Szivem szerint kiugranék egy vonat elé.

Nem tudom mióta lehetek itt kint, de időközben a sírást is abba hagytam. A távolból egy kocsinak a reflektor fénye világítót meg. Nem tudtam hova tenni, hogy ki lehet az mivel senkinek sincs ilyen kocsija. Valaki kiszállt belőle és egyenesen felém kezdett jönni. Most magam sem tudom eldönteni hogy féljek és ordítva rohanjak el vagy pedig röhögjem ki ezt a helyzetet, hogy valószínű elfogják lopni a májamat. Az utóbbinál döntöttem. Megvártam ameddig titkos támadóm ideér és egyenessen bele néztem a szemébe. Életemben nem láttam ezt az alakot. Olyan 175 cm körül lehet hosszú fekete haja van és sötét barna szemei.

Barátságos mosollyal üdvözölt és leült mellém. Be sem mutatkozott azt se tudom ki fia borja egyszerűen itt ül mellettem.
-Öhm már meg ne haragudj de még is ki az isten vagy?
-Jaj ne haragudj a nevem CC, Andy küldött, hogy keresselek meg. A kórházban nem talált és mondták neki, hogy édesa...
-Aha oké. Hát köszi de egyedül is hazatalálok majd.
Már kelltem volna fel de ő elkapta a kezemet. Egy rosszaló pillantással jutalmaztam.
-Velem kell jönnöd Andy már nagyon aggódik érted.
Ja persze kicsit sem gyanús csak azért keres mert biztos megsajnált.
Nekem nem kell mások sajnálata. Kedvesnek tűnik ez a srác de nem engedek.
-Mondd meg Andynek ha valamit akar akkor azt személyesen közölje, ne a haverját csicskáztassa. Én haza megyek és erről nem nyitok vitát szia.
Sarkon fordultam és már indultam is amilyen higgadtan csak lehetséges. Nem akarom, hogy lássa rajtam a haragot és a csalódottságot.

Chris szemszöge:

Végre egy nap amikor ezek a gyökerek sincsenek itt. Kiráály. Kimentem a konyhába valami kajáért de semmi sincs itthon. Fasza most meg még boltba is mehetek. Megy a tököm boltba majd rendelek magamnak valamit a többiek meg majd megoldják valahogy.

Éppen a kedvenc filmem ment mikor megszólalt a telefonom, Andy az.
-Ha nem azért telefonálsz, hogy megnyertem a lottó ötöst akkor nem érdekel!
-Amy eltünt a dokik sem tudják hova mehetett!
-Hát akkor hívd fel.
-Na nem mondod nagyokos, senkinek sem veszi fel a telefont.
-Nyugi elöbb vagy utóbb úgyis visszamegy az Anyja miatt.
-Haloooo itt vagy?
-Chris Amy anyja meghalt, és azóta nem találja senki félek, hogy valami hülyeséget csinál. Eltudnál jönni a kórházhoz? Én gyalog elindulok te meg keresd kocsival.
-Oké indulok haver és Andy
-Igen?
-Nem lesz semmi baj megtaláljuk.

Ezzel bontottam a vonalat. Baszki szegény csaj nagyon átérzem a helyzetét nekem se él már egyik szülőm se. Igaz, hogy még egyszer sem találkoztunk de Andynek sokat jelent ezért nekem is.
Kijártam a garázsból amilyen gyorsan csak lehetséges és egyből egy elhagyatott park felé vettem az irányt. Amit mesélt róla, azok alapján tuti egy eldugott helyre ment ahol nem találja meg senki.
Igazam is lett. Fél óra kocsikázás után megpillantottam valakit egy padon ülve.
EZ AMY!
A reflektort égve hagytam, hogy lássak is valamit mielött eltanyálok a sárban. Tuti most azt gondolja valamilyen szervkereskedő lehetek aki ártatlan lányokat dob be a kocsija csomagtartójába. De ő csak higgadtan ült és meg sem mozdult. Háát nem erre számítottam. Mosolyogva ültem le mellé a padra mint akik már ezer éve ismerik egymást. Egy kicsit furcsán nézett rám mondjuk meg is értem. Uuh baszki elfelejtettem bemutatkozni.

-Jaj ne haragudj a nevem CC, Andy küldött, hogy keresselek meg. A kórházban nem talált és mondták neki, hogy édesa...
-Aha oké. Hát köszi de egyedül is hazatalálok majd.
Szegény most tuti egy utolsó suttyónak tart. Éppen elakart menni de én elkaptam a kezét, ezt a cselekedetemet egy szúrós pillantással jutalmazta.
-Velem kell jönnöd Andy már nagyon aggódik érted.
Csak grimaszolt egyett gondoltam, hogy nem fog egy vadidegen kocsijába beszállni. De Andy meg kifog nyírni ha nem viszem magammal.
Ooh Szent Krumpli most még is mit csináljak?
-Mondd meg Andynek ha valamit akar akkor azt személyesen közölje, ne a haverját csicskáztassa. Én haza megyek és erről nem nyitok vitát szia.

Kész vége meghaltam. Eléggé makacs személyisége van. Már értem, hogy Andynek miért jön be annyira. Na mindegy is a biztonság kedvéért hazáig követem. Eléggé messze lakik jó lenne ha igyekezni mert mindjárt kifogy a benzinem.
Végre megállt egy tömbház elött, megvárom amíg felmegy majd utána indulok csak el.
Oké felért, fhuuu egy gonddal kevesebb. Most jön csak a fő gond ezt elmondani Andynek.

Remélem tetszett ez a rész is!😅

Crazy in love[Andy Biersack]Onde histórias criam vida. Descubra agora