Nagy kiabálásra ébredtünk. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Andy felpattant mellőlem és elindult a zaj forrása felé ami az apja volt. Tíz percig vártam tétlenül majd utána mentem. Amikor kiértem a szobából azt hittem elfogok ájulni. Anyám ott feküdt a konyha padlón eszméletlenül, körülötte minden csupa vér volt. Több nem is kellett egyből elpattant nálam a húr, oda rohantam hozzá, hogy megnézzem van-e még pulzusa. Hála istennek volt. Felkeltem mellőle és mondtam Andynek, hogy hívjon mentőt. Ő csak ott állt bambán szerintem fel sem fogta mi történt.
-Azt mondtam hívj mentőt most azonnal mert ha nem istenemre mondom olyat teszek amit még én is megbánok!
-Ooookés hívom is őket.Na egy gonddal kevesebb. Most áttérhetünk történetünk egyik fő szereplőjére az Apjához. Oda sétáltam hozzá elég higgadtan amin meg is lepődtem. Mikor felnéztem rá ő csak egyszerűen elkezdett röhögni. Nem tudom mi lehet ilyen kurva vicces vagy hogy mit csinált
Anyával de egy biztos én megölöm ezt az embert ha bármi baja lesz neki. Feltettem neki a kérdést ami nem hangzott másképp mint.
-Mit keres itt Anya és mégis mit csinált vele??
Mondtam már szinte üvöltve.
-Ez az egész a te hibád miért nem hallgattál arra a drága édes anyádra?
Közölte halál nyugodtan az infót amitől én egy kicsit összezavarodtam. Mégis miben kellett volna rá hallgatnom? Nem értem. Gondolkozz Amy mit mondott neked. Ugye nem a rejtekhelyemről van szó, hogy nem tehetem be többet oda a lábamat? Hirtelen minden be ugrott.
-Ugye ez nem azért történt mert én visszamentem oda? Ha bármi baja lesz azt nagyon megfogja bánni!!!
-Na hát vág az eszed kicsi lány. Hasznát venném a bátorságodnak. Csak szólj és Chris bácsi bebiztosítja a helyedet a bandában.
Mondta miközben oda jött hozzám és megsimogatta az arcomat egyszerűen hánynom kell ettől az embertől. Időközben Andy visszatért a mentősökkel akik egyből beszállították Anyut a korházba. Kivettem a lakáskulcsát a zsebéből és szóltam nekik hogy lent várjanak meg. Gyorsan letettem Anyám cuccait, átöltöztem valami kellemesebb ruhába ami nem csupa vér, hajamat egyszerűen összefogtam kontyba. Igaz mivel trikóban voltam látszottak a hegek a karomon de ez érdekelt most legkevésbé. Pont jókor értem le mert már indulni akartak le is csesztek de nem érdekelt. Megláttam őt ahogy az oxigén maszk rajta van és nézik a pulzusát ami elég alacsony volt. Leültem mellé megfogtam a kezét és elkezdtem sírni, nem érdekelt ha Andy látja mennyire összetörtem most csak az a fontos hogy ő helyre jöjjön.
-Anya ígérem neked nem lesz semmi baj én itt vagyok melletted bármi legyen csak ne add fel. Kérlek.Remélem tetszett ez a rész is a következőt hamarosan hozom!☺️
YOU ARE READING
Crazy in love[Andy Biersack]
FanfictionAmy Butler és Andy Biersack Egy lány zűrös múlttal vág bele új iskolájába mit sem sejteve, hogy élte legnagyobb kalandja várja. Egy vad és sejtelmes fiú mellett.