Amy szemszöge:
Már egy hete kórházban van Anya. Az orvosok nem mondanak semmi bíztatót. Sok sérülést és vért veszített ezért mesterséges kómában tartják. Nagyon félek, hogy őt is elveszítem. Andyvel minden nap találkozok, mindig bejön a kórházba Anyát meglátogatni. Én azóta meg sem szólaltam, próbálom az érzéseimet minél jobban elnyomni. Nem akarom, hogy lássa rajtam azt a hatalmas fájdalmat és félelmet amit most érzek.
Már egy órája kint ülök a folyosón magam sem tudom miért. Próbálom tanulmányozni a többi beteget, hogy mi bajuk lehet, miért vannak itt. Az orvosok csak úgy száguldoznak a kórtermek között. Én biztos nem tudnám ezt csinálni. Egy nem bírom a tű látványát, kettő jobban kellett volna tanulnom hozzá. Elmélekedésemből egy sípoló hang szakított ki. Elöszőr azt hittem, hogy tűz van de annak más a hangja, és egyből leesett, hogy ez a hang Anya kórterméből származik. Fepattantam és futtotam be hozzá amilyen gyorsan csak lehetséges.
Ezt nem hiszem el, nem akarom elveszíteni azt nem bírnám ki. Ez a hülye gép meg nem hadja abba a sípolást. Nem állhatott meg a szíve ez csak egy rossz álom Amy ébredj fel. Ez nem történhet meg velem. Nem bírtam abba hagyni a sírást, Anya kezét fogtam és kérleltem, hogy kelljen fel de hiába. Már nem hall engem. Hol vannak azok a hülye orvosok nem tűnik fel nekik, hogy valami nagyon nincsen rendben?
Amilyen gyorsan csak tudtam kifutottam a kórteremből egyenessen a nővérpulthoz és szóltam nekik, hogy vagy már 5 perce sípol bent a gép a kórterembe. A nővér egyből szólt a dokinak közben próbált engem nyugtatni, hogy nem lesz semmi baj. Ebben a pillanatban nem tudtam hinni senkinek sem. Megérkezett a doki és egyből rohantunk Anya szobája felé.
10 percen keresztűl próbálták meg újraéleszteni de hiába nem reagált.Bocsi a rövid részért!😊
YOU ARE READING
Crazy in love[Andy Biersack]
FanfictionAmy Butler és Andy Biersack Egy lány zűrös múlttal vág bele új iskolájába mit sem sejteve, hogy élte legnagyobb kalandja várja. Egy vad és sejtelmes fiú mellett.