8 rész-Üzenet

179 9 2
                                    

Chris szemszöge:
-Hello haveer, na az a nagy helyzet, hogy Amy nincs velem de biztonságos helyen van. Egészen hazáig követtem úgyhogy nincs semmi baja.
-Mondhatom ez remek. Miért ilyen makacs? Én csak segíteni akarok neki ezt miért nem lehet megérteni? Igaz ő nem tudja de túl fontos nekem és nem akarom, hogy sérüljön.
-Andy én megértem de gondold végig most vesztette el az édesanyját. Nem várhatod el tőle, hogy azonnal a nyakadba ugorjon.
-Mindegy ha hazaérek majd átmegyek hozzá és beszélek vele.
-Legyél vele türelmes jó?
-Sosem tudnék olyat tenni amivel fájdalmat okoznék neki.

Szegény Amy remélem majd tudok vele normálisan is beszélni. 10 perce már itthon vagyok de csak bámulok ki a fejemből. Nem tudom miért de egyfolytában rá gondolok. Neki is nehéz sorsa van amit nem érdemelt meg. Az ilyen emberekkel annyira együtt tudok érezni.

Andy szemszöge:

Most beszéltem Chirssel, hogy Amy nincs vele mert inkább haza ment. Pedig elakartam vinni valahova ahol tudok vele beszélni. Nem tudom miért de ő más mint a többi. Amikor megláttam a halastónál ahogy sír, valami miatt meg akartam vígasztalni, oda menni hozzá és megmondani neki, hogy nincs semmi baj én itt vagyok veled. Ehelyett addig vártam, hogy rosszul lett és kórházba került. Mikor bementem hozzá olyan ártatlan és törékeny volt. Békesség honolt az egész testén.  Most pedig tele van fájdalommal. Amikor megtudtam, hogy meghalt az anyja egyszerűen felelősnek éreztem magamat a történtek miatt. Ha előbb kimentem volna akkor apám nem késelte meg volna ezt az ártatlan nőt, és Amynek még mindig lenne édesanyja. Mind ez a hülye telek miatt történt mert ott volt és apám megtudtam. Mindig is tudtam, hogy erőszakos ember de ezt nem néztem volna ki belőle. Megölt egy ÁRTATLAN nőt aki semmiről nem tehetett. Most meg itt vagyok egy bárban és azon gondolkozom, hogyan tudnám Amyvel megtalálni a közös hangot. Már a hatodik pohár whiskyt iszom és kezd enyhülni a büntudatom. Lehet le kéne állnom. Egy szőke lány ült le mellém és valamit igen magyaráz csak éppenséggel nem izgat.
-Haloooo figyelsz te rám egyáltalán?
-Mi-mivan?
-Azt mondtam, hogy egy ilyen jó pasi mint te miért ül itt egyedül?
-Magánügy szivi
-Ohh értem játszod a nehezen kaphatót? Oké benne vagyok a játékban.
-Mit nem értesz abból, hogy kopjál le? Senki nem kiváncsi rád. Különben is minek vagy itt a max 13 éves fejeddel este tizenegykor? Már rég fellőtték a pizsit kicsi lány.
-Hogy miii? Már 16 vagyok azt csinálok amit akarok és akivel akarom. Különben is nem vagy olyan nagy szám biztos te is csak egy részeges, drogos srác vagy aki minden este itt iszik. Én ebből nem kérek na szió!
Mi az isten  volt ez? Ez a beszélgetés most tényleg megtörtént? Azt hiszem inkább átmegyek a srácokhoz. Itt fekszem a szobámba és egyfolytában ő jár a fejemben az arca, az a gyönyörű arca, a szomorú, rideg szemei és a keze ami tele volt hegekkel. A bánat amit láttam rajta a mentőben. Egyszerűen nem tudok nem rá gondolni, hogy megfognám a.... Ne fejezd be Andy ő nem lehet veled. Nem akarom, hogy bármi baja essen. Haza kéne mennem és megnézni, hogy mi van vele. De úgy érzem most inkább egyedül akar lenni. Őszíntén nekem sincs kedvem haza menni és látni apám önelégült fejét. Ma itt alszom a srácoknál és holnap Amyt elviszem valamerre. Nem hagyom, hogy megint bántsa magát ha kell én magam cipelem ki abból a lakásból.
Hajnali négykor üzenet jött a telomra, úgy érzem kár volt megnéznem....

Sziasztooook visszatétem!😅
Bocsánat a rövid részért de most csak ennyi tellet tőlem.
Ha szeretnétek folytatást írjátok meg commentben.
LB

Crazy in love[Andy Biersack]Where stories live. Discover now